Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Jeg tænkte præcis det samme! Det er sg* ikke smart at lægge et sådan foto ud. Er det mon hans agent, der ikke er den skarpeste kniv i skuffen??
    Hans agent er en kegle af rang, "smart-i-en-fart" typen, der selvfølgelig vil mele sin egen kage. Han har selvfølgelig spunnet historierne med udlandsklubber optimalt, så han har kunne trække løn og sign-on fee godt op.

    Comment


      Man kan have den ene eller den anden holdning til skiftet, men bare det at vi allerede er i totterne på hinanden herinde... Gang det med 1000, og I har stadion i foråret. En kamp mellem dem der buh'er Falk ud, og de der synes man skal klappe af en FCKer i striber (og jeg er overrasket over hvor mange der er af dem).

      Men anywho: Det vil føre til flere interne stridigheder i en allerede splittet fangruppe, og lægge pres på vore bedste spiller.

      Af alle de scenarier jeg kunne forestille mig, er dette faktisk det værste. Falk skifter til FCK. Vi får ikke en krone for ham. OG vi skal stå og klappe af ham i foråret, vel vidende at han allerede ligger og knepper den flotte fyr fra parallelklassen bag ens ryg.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Det er en bitter pille at sluge, men jeg kan (som få andre) et eller andet sted godt forstå det skifte.
        Der spilles kontinuerligt om mesterskaber og ChL/EL pladser, og lønnen er givetvis bedre end den han ville få så mange andre steder (inkl udlandet).

        Jeg er ikke i tvivl om, at han vil give sig 100% i foråret hvis han stadig er her.
        Ligesom jeg tror KEP vil give sig 100% for AaB.
        Når man lader sig afbillede med sin kommende klubs trøje foran deres klublogo skal man ikke trække den stribede trøje over hovedet igen håber han får lov at rådne op på bænken...men mon ikke gnieren lader ham skifte allerede nu for en slik....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Jeg har været meget glad for Falk og det vil jeg fortsat være. Som fan må man acceptere, at de fleste spillere er ambitiøse og jeg har derfor intet problem, når han skifter til en klub højere oppe i fødekæden. På samme måde tror jeg heller ikke, at fans af Holbæk hader Tingager.

          Jeg vil klappe af Falk fremadrettet uanset om han har en FCK eller OB trøje på. Jeg håber ligeledes at se ham tilbage i OB, når han er færdig med at prøve sig af på et højere niveau.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Hans agent er en kegle af rang, "smart-i-en-fart" typen, der selvfølgelig vil mele sin egen kage. Han har selvfølgelig spunnet historierne med udlandsklubber optimalt, så han har kunne trække løn og sign-on fee godt op.
            Han lyder godt nok ret 'kegle-agtig'!
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Hvorfor skal vores bedste spiller igennem flere sæsonener sidde og rådne op på bænken. Rasmus går pænt meget op i at ville slutte godt af i striwerne. Det kan da ikke være dårligt! Rasmus har gjort så meget godt for klubben og vi fans via hans indsats på banen. Han smækker ikke med døren og vi bør heller ikke gøre det. Det er en trist dag og det gør sgu ondt på os alle, men han skulle jo videre og skulle det være i DK, og det skulle det så, så er FCK om ikke andet et valg man vel trods alt godt kan se hvorfor.
              Fodbold er sgu følelser. Jeg er tit enig med dig, når pessimisterne tager over på forum, men det her skifte.... Det er utilgiveligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Hans agent er en kegle af rang, "smart-i-en-fart" typen, der selvfølgelig vil mele sin egen kage. Han har selvfølgelig spunnet historierne med udlandsklubber optimalt, så han har kunne trække løn og sign-on fee godt op.
                Præcis. "Ninjaagenten" er en kynisk tomhjerne der som mange andre udnytter sine spillere, og gerne pisser dem op og ned af ryggen, hvis han selv kan få noget ud af det. http://www.bt.dk/superligaen/truet-o...ter-agent-snyd

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Han lyder godt nok ret 'kegle-agtig'!
                  Det var den samme agent, som sendte Troest direkte ned i et tyrkisk helvede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Man kan have den ene eller den anden holdning til skiftet, men bare det at vi allerede er i totterne på hinanden herinde... Gang det med 1000, og I har stadion i foråret. En kamp mellem dem der buh'er Falk ud, og de der synes man skal klappe af en FCKer i striber (og jeg er overrasket over hvor mange der er af dem).

                    Men anywho: Det vil føre til flere interne stridigheder i en allerede splittet fangruppe, og lægge pres på vore bedste spiller.

                    Af alle de scenarier jeg kunne forestille mig, er dette faktisk det værste. Falk skifter til FCK. Vi får ikke en krone for ham. OG vi skal stå og klappe af ham i foråret, vel vidende at han allerede ligger og knepper den flotte fyr fra parallelklassen bag ens ryg.
                    At dømme efter kommentarerne herinde, er fangruppen ikke specielt splittet i denne sag!
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Så sandt som det kan siges.
                      Der går ikke mere end et par måneder, før Cornelius har været på hende ;) For en sjælden gangs skyld vil jeg hylde utroskab.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Præcis. "Ninjaagenten" er en kynisk tomhjerne der som mange andre udnytter sine spillere, og gerne pisser dem op og ned af ryggen, hvis han selv kan få noget ud af det. http://www.bt.dk/superligaen/truet-o...ter-agent-snyd
                        Utroligt at spillere kan vælge en som ham som agent? Det er da et virkeligt mysterie.......??
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.
                            - 1
                            ....Når han er så snotdum at lade sig afbillede med trøjen allerede nu ligger han som han selv har redt...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Rasmus har været en uvurderlig spiller for os, og det er en meget bitter pille at sluge. Han har i den grad været vores ansigt ud af til, og har været manden bag mange af vores alt for få sejre i hans periode i klubben. Jeg tror også at det vil være bedst med et skifte, men det er pga af fans der vil være imod ham. Han vil gerne slutte ordenligt af, det har han sagt, også til FCKs hjemmeside (som jeg væmmes over at have besøgt) og de accepterer hans ønske om og har ikke det famøse billede på deres hjemmeside. Jeg tror vitterlig at Falk gerne vil slutte godt af hos os. Det vil være godt for os, for klubben og for Falk. Hvorfor skal vi trækker vores måske største talent nogensinde, i hvert fald på senior niveau, ned i sølet? Det har han simpelhen ikke fortjent. Rasmus skylder ikke OB og os noget. Han har gjort det fantastisk. Vi fans har en gylden mulighed for vise at vi har værdsat hans indsats og det bør vi takke ham for i stedet for alt det andet fis. Jeg håber at når han vender tilbage, som modstander, at vi kan tage stille imod ham, med accepterende klap, som vi med HHA mod Esbjerg kort inden vinterpausen. Lad os nu gøre det rigtige i stedet for at være primitive og fjerne enhver chance for at han evt slutter karrieren af i OB.
                              For lige at citere dig: Narrøv.

                              Comment


                                Jeg håber han slutter sin karriere på træningsbanen til næste træning. Men der er vi jo så forskellige.

                                Comment

                                Working...
                                X