Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej virker ærlig talt ret naivt
    Han er tydeligvis underbemidlet.

    Comment


      Sælg ham nu for en million og kom af med hans høje løn.

      Jeg var selv modstander af, at AaB ville sylte AK, efter han havde skrevet under med OB, men i det her tilfælde mener jeg godt, at vi kan tillade os at holde Falk ude af holdet det sidste halve år. Vi spiller ikke om noget interessant, og Falk vil være panisk angst for at blive skadet, så ham får vi alligevel ikke meget ud af.

      Lad ham gå død på bænken eller sælg ham billigt.

      Til FCK-fans: Håber I nyder jeres popcorn :)
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Falk med hans nye uniform
        https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/?taken-by=ninjaagenten

        Comment


          Har hele tiden troet mest på en dansk klub... men det er nu ikke fordi det gør det nemmere...

          Fra og med i dag er Falk luft for mig, har ingen interesse i ham længere, og håber han er væk i morgen (selvom det nok ikke bliver tilfældet) og han behøver egentlig aldrig komme tilbage igen...

          Tak for indsatsen, på banen var du ekstraordinær, men jeg vil huske dig som en simpel OBer...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Der bliver - for hans vedkommende - i bedste fald stilhed, når han har bolden.

            De udtalelser, han har været ude med klinger så fucking hult, når der så skrives med FCK.

            Skuffet! Sådan virkelig skuffet... Man får sgu helt ondt i maven.

            Comment


              Det kan i hvert ikke undre, at Falk ender i FCK, når han har så kynisk og idiotisk en agent som Mads Bach Lund, der tilmed kalder sig "Ninjaagenten".........

              Comment


                Nogen som vil omdøbe den her tråd?
                Tænker noget i stil med Falk(Judas).
                Bare så folk ikke er i tvivl..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Har hele tiden troet mest på en dansk klub... men det er nu ikke fordi det gør det nemmere...

                  Fra og med i dag er Falk luft for mig, har ingen interesse i ham længere, og håber han er væk i morgen (selvom det nok ikke bliver tilfældet) og han behøver egentlig aldrig komme tilbage igen...

                  Tak for indsatsen, på banen var du ekstraordinær, men jeg vil huske dig som en simpel OBer...
                  helt enig....for alles skyld vil et skifte nu være bedst - vil blive et laaaangt forår for alle

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Og teenagetøsen til hans kæreste er bare overlykkelig "<3 <3 <3". Nu kan hun endelig få lov at udleve sin store om at zhoppe i København og skrive lange blogindlæg om dagens outfit.

                    Rasmus Falk er dum. Dummere end Brian Steen.

                    Må din fodboldkarriere gå ad helvede til. Jeg ønsker dig dog personligt et godt liv med stor lykke, men din fodboldkarriere ønsker jeg dybt elendig for dig.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                      Frygteligt foto... Mega frygteligt!!!
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Uanset hvor meget sympati jeg har for ham som spiller og person, så kan man altså ikke spille videre i en klub, når man er blevet fotograferet med sådan en trøje!

                        Kilde, Mads Beck Lund, Twitter

                        Comment


                          Føj for helvede..
                          Hvor er jeg dog bare så fucking træt af at se vores bedste spillere tage til FCK - det er immervæk, bare inden for de seneste år, et par stykker efterhånden:
                          Absalonsen, Rurik, Kadrii, og nu Falk..

                          Comment


                            Føj for satan. Utilgiveligt. Jeg håber han bliver bænkevarmer for reserveholdet resten af hans kontrakt.

                            Comment


                              Forsøgte ellers at undgå det billede...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                                Uanset hvor meget sympati jeg har for ham som spiller og person, så kan man altså ikke spille videre i en klub, når man er blevet fotograferet med sådan en trøje!

                                Kilde, Mads Beck Lund, Twitter
                                Jeg er enig. Som tilskuer vil jeg bare sige til OB, at jeg ikke sætter mine ben på stadion i foråret, hvis han indgår i startopstillingen eller så meget som sidder på bænken. Det ville give lidt af en effekt, hvis alle andre gjorde det samme.

                                SÆLG.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X