Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er vel afhængig af hvilke klubber der var fremme med tilbud .
    Forstår godt han ikke gider at sidde på bænken/tribunen som en alt for stor del af de danskere dom tager af sted . Rusland , Tyrkiet eller Hollandsk subtop lyder ikke spænde imo på trods af store penge .
    Spilletid , trofæer, øget chance for landshold og europæisk må stå over en fed løncheck ?
    Kommer vel an på hvad man vil med sin karriere... hvis man vil spille mod Hobro og Viborg, så udvikler man sig i hvert fald ikke yderligere, bare ved at skifte til KB03...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Kommer vel an på hvad man vil med sin karriere... hvis man vil spille mod Hobro og Viborg, så udvikler man sig i hvert fald ikke yderligere, bare ved at skifte til KB03...

      Mvh

      MaxHH
      Helt enig - det er præcis dér, hvor jeg synes Falk (og diverse) fck fans fejler. Det er virkelig uambitiøst. Han bliver ikke en bedre spiller af endnu 30+ kampe imod middelmådige superliga hold.
      Det er dog ikke lykkes mig at overbevise FCK fans om dette.... de fck-fans jeg kender, har den holdning, at han per automatik bliver en langt bedre spiller ved at trække den klamme trøje over hovedet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Kommer vel an på hvad man vil med sin karriere... hvis man vil spille mod Hobro og Viborg, så udvikler man sig i hvert fald ikke yderligere, bare ved at skifte til KB03...

        Mvh

        MaxHH
        Selvfølgelig udvikler man sig med større pres , bedre holdkammerater , bedre faciliteter , europæiske kampe hvert år .

        Jeg er da enig i at det kan se uambiøst ud at han bliver i Danmark , men når jeg ikke kender alternativerne han stod med så er det svært at dømme ham .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Selvfølgelig udvikler man sig med større pres , bedre holdkammerater , bedre faciliteter , europæiske kampe hvert år .

          Jeg er da enig i at det kan se uambiøst ud at han bliver i Danmark , men når jeg ikke kender alternativerne han stod med så er det svært at dømme ham .
          Jeg er da enig i, at Rusland eller Tyrkiet ingenlunde ville være attraktivt, men jeg forstår ikke din anke imod Holland?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Kommer vel an på hvad man vil med sin karriere... hvis man vil spille mod Hobro og Viborg, så udvikler man sig i hvert fald ikke yderligere, bare ved at skifte til KB03...

            Mvh

            MaxHH
            Sludder. Man udvikler sig ved at være i en klub, der på alle parametre (ikke mindst træningsfaciliteter og staben omkring truppen) er mile fra ens tidligere klub. Derudover skal han spille europæisk hvert år og kæmpe for sin plads med de andre i truppen. Det svarer til at skifte fra det lokale apotek til Novo Nordisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Jeg er da enig i, at Rusland eller Tyrkiet ingenlunde ville være attraktivt, men jeg forstår ikke din anke imod Holland?
              Holland ville sikkert være attraktiv nok for Falk, men det er jo ikke sikkert at Ajax og PSV har været mellem de interesserede, og Falk har hele tiden sagt han ville spille med om titler. Det udelukker rigtig mange klubber i Europa inkl. OB pt. Så jeg tror det forholder sig sådan som han har udtrykt flere gange i forløbet at det var et af kriterierne, og det kan FCK om nogen levere i DK
              Last edited by manner; 09-03-2016, 14:12.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Jeg er da enig i, at Rusland eller Tyrkiet ingenlunde ville være attraktivt, men jeg forstår ikke din anke imod Holland?
                Ikke hollandske topklubber , men som jeg skrev subtopklubber
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                  Sludder. Man udvikler sig ved at være i en klub, der på alle parametre (ikke mindst træningsfaciliteter og staben omkring truppen) er mile fra ens tidligere klub. Derudover skal han spille europæisk hvert år og kæmpe for sin plads med de andre i truppen. Det svarer til at skifte fra det lokale apotek til Novo Nordisk.
                  Bedre træningsfaciliteter og bedre stab?? Det er vist en meget marginal udvikling de kan understøtte.
                  Hvis man VIL forbedre sig som fodboldspiller, kan man gå Cristiano-vejen og selvtræne sin fysik og sine afslutninger til perfektion. Der behøver man bare nogle vægte, et mål og en bold. Bare se på Mads Albæk der blev solgt til Ligue 1 ved at fokusere på selvtræning af afslutninger.

                  Hårdt arbejde kan få dig ekstremt langt. Glinsende, fine træningsfaciliteter rykker sgu ikke ved meget i sig selv. Falk burde selvtræne afslutninger, for det er der han mangler noget. Og det vil han stadig gøre med "bedre faciliteter".

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Bedre træningsfaciliteter og bedre stab?? Det er vist en meget marginal udvikling de kan understøtte.
                    Hvis man VIL forbedre sig som fodboldspiller, kan man gå Cristiano-vejen og selvtræne sin fysik og sine afslutninger til perfektion. Der behøver man bare nogle vægte, et mål og en bold. Bare se på Mads Albæk der blev solgt til Ligue 1 ved at fokusere på selvtræning af afslutninger.

                    Hårdt arbejde kan få dig ekstremt langt. Glinsende, fine træningsfaciliteter rykker sgu ikke ved meget i sig selv. Falk burde selvtræne afslutninger, for det er der han mangler noget. Og det vil han stadig gøre med "bedre faciliteter".
                    Hvor vil du helst selv arbejde - et sted hvor dit kontor ligner et faldefærdigt skur eller en topmoderne arbejdsplads med lækre faciliteter? Det spiller en meget stor rolle. Noget vi i OB har negligeret længe. Vi har ikke engang eget styrktræningsrum... Det er komplet til hest.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      Hvor vil du helst selv arbejde - et sted hvor dit kontor ligner et faldefærdigt skur eller en topmoderne arbejdsplads med lækre faciliteter? Det spiller en meget stor rolle. Noget vi i OB har negligeret længe. Vi har ikke engang eget styrktræningsrum... Det er komplet til hest.
                      Jovist, men det har jo intet at gøre med hvordan man kan udvikle sig. Bedre medspillere, højere tempo til træning og i kamp er vel nok de allervæsentligste faktorer for udvikling. Men kvaliteten af træningsfaciliteterne må ikke spille nogen decideret rolle.

                      Det er nok sjovere at møde op til flotte faciliteter, men det må ikke spille nogen rolle! Vil man forbedre sine afslutninger, kræver det en bold og et mål - derfra hedder det 10.000 timers reglen. Øv det, indtil du brækker dig over det. For en fodboldspiller dedikeret til at blive bedre burde det ikke betyde noget som helst, hvor flotte faciliteter der er.

                      Vi burde dog helt klart have styrkerum ved klubhuset.

                      Comment


                        Falk nomineret til 2 priser

                        http://www.ob.dk/artikel/falk-nomine...-2-priser.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fuld fortjent
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Har hørt at F(u)CK planlægger at placere Falk til højre for Kadrii på BÆNKEN, hvor han så kan sidde og fryse sin røv i laser,
                            fun fact: pladsen til højre for kadrii er Absalonsens gamle plads, der går rygter om at der skulle være godt med splinter der ...

                            Forsat god aften

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                              Har hørt at F(u)CK planlægger at placere Falk til højre for Kadrii på BÆNKEN, hvor han så kan sidde og fryse sin røv i laser,
                              fun fact: pladsen til højre for kadrii er Absalonsens gamle plads, der går rygter om at der skulle være godt med splinter der ...

                              Forsat god aften
                              FCK er desværre for tiden DKs suverænt bedste fodboldhold og med de bedste tilbud til sine spillere (inkl. byen København). Men de har ikke så gode spillere, at Falk får bænkeplads. Tværtimod, han bliver en nøglespiller.
                              Og Kadrii, ja han var god før skaden men måske så han bedre ud , end han var fordi vi sådan tørstede efter bare en enkelt spiller med bare lidt talent for angreb og mål (og så ikke noget om hans lange mislykkede tid som venstre back). Kadri skal nok få sine kampe men næppe stamplads.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                FCK er desværre for tiden DKs suverænt bedste fodboldhold og med de bedste tilbud til sine spillere (inkl. byen København). Men de har ikke så gode spillere, at Falk får bænkeplads. Tværtimod, han bliver en nøglespiller.
                                Og Kadrii, ja han var god før skaden men måske så han bedre ud , end han var fordi vi sådan tørstede efter bare en enkelt spiller med bare lidt talent for angreb og mål (og så ikke noget om hans lange mislykkede tid som venstre back). Kadri skal nok få sine kampe men næppe stamplads.
                                Det bliver en fordel for Jensen at Jørgensen sandsynligvis sælges... hvis han bliver, har jeg svært ved at se Jensen slå ham af...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X