Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Den var god! Fornemt kreeret. Må jeg kopiere?
    Anything for a good course

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Jeg konstaterer at tilstedeværelsen af Rasmus ikke har flyttet os i tabellen. Det er fakta - ikke spådom.
      Netop, det er ikke en spådom, men en vurdering man så kan være uenig eller enig i. Dem der kan spå må eksempelvis være dem, der ved vi med Falk på banen vil bringe os op i tabellen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Har du set det hold OB har haft de sidste 3-4 sæsoner?
        Har du set det, så ved du også godt hvorfor vi ikke er sluttet højere.

        KN har tidligere vist at hvis du ikke præsterer ryger du på bænken.
        At udsætte en spiller, hvis han leverer, for shit storm er om muligt ligeså tåbeligt og uprofessionelt som du mener beslutningen om at lade Falk blive i klubben er.
        RF er den spiller der har præsteret bedst for OB i så lang tid, kan han holde fokus (personligt ser jeg ham super professionel, så ja det tror jeg) så kan han meget vel blive forskellen mellem noget der betyder noget liga mæssigt og endnu en sæson som det hold de andre griner af i ligaen. Jeg synes det kunne være super fedt hvis RF spiller godt, fordi han vil vise respekt til den klub der betaler hans løn. Så vil der være en del af tilskuerne der buher når han laver assist eller scorer, og så bliver de til grine af alle andre i Danmark.
        Der vil stå nogen der synes det er fantastisk han stadigvæk kan levere. Og vil hylde ham for den spiller han er professionel til det sidste. Det er den type spiller jeg kun kan tage hatten af for.

        Men bliver spændende hvem af os der får ret.

        At jeg så er i mod at man skal buhe af ens spiller hvis han levere, er en anden og en afdebateret side af sagen.
        Så er det godt det er en fanskare der skal beslutte det og ikke kun dig.
        Ja, holdet var ikke til det. Hverken med eller uden Fal$k. Det er fakta.

        Det er derfor jeg efterlyser svar på den - nærmest skråsikre - argumentation folk benytter sig af, når de plederer for at Fal$k blotte tilstedeværelse på holdet, er forskellen på bedre pladser i tabellen efter 33 runder. Det har hidtil ikke været tilfældet, så hvorfor skulle det være det nu? Der er intet der taler for det. Tværtimod.

        Det her handler for øvrigt ikke om, hvem der får ret. Jeg har nemlig allerede, ret i den betragtning at Fal$k IKKE har flyttet OB, i tabellen.

        Afdebatteret? Medmindre du er Admin skal jeg ikke stå dig til ansvar, og tager derfor lige nøjagtig de emner op, jeg har lyst til, så der skal du egentlig bare blande dig udenom, tak!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Ja, det er en god pointe :)
          Måske en forudsigelse af en god spiller OB kunne hente billigt var bedre for alle parter.
          Så tror jeg du skal spørge dem der spår, at Fal$k kan flytte os i tabellen, i foråret. Det har han ikke gjort tidligere. Det er fakta.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Så tror jeg du skal spørge dem der spår, at Fal$k kan flytte os i tabellen, i foråret. Det har han ikke gjort tidligere. Det er fakta.
            Tror de har en bedre sag med at præsentere det som "fakta", at uden Falk, så var vi nok dumpet længere NED i tabellen. For med ham, kan vi jo næppe siges at have rykket os ret meget væk fra den nederste halvdel.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Falk

              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Så tror jeg du skal spørge dem der spår, at Fal$k kan flytte os i tabellen, i foråret. Det har han ikke gjort tidligere. Det er fakta.
              Jeg fortryder det nok...
              Men hvordan er det lige det er fakta? Du aner ikke om hvordan det var gået uden ham. Måske var vi rykket ned.

              Comment


                "Men hvordan er det lige det er fakta?"

                Haha det spørger du bare ikke om?? Er du født igår?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  "Men hvordan er det lige det er fakta?"

                  Haha det spørger du bare ikke om?? Er du født igår?
                  Kan du ikke klappe hesten lidt med den der super nedladende attitude over for folk der er uenige med dig. Det er pænt træls at se på.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Kan du ikke klappe hesten lidt med den der super nedladende attitude over for folk der er uenige med dig. Det er pænt træls at se på.
                    Amen!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Kan du ikke klappe hesten lidt med den der super nedladende attitude over for folk der er uenige med dig. Det er pænt træls at se på.
                      Jeg finder det mindst lige så nedladende, at blive spurgt om man har ugens lottotal, bare fordi man smider et simpelt fact på bordet som vedkommende åbenbart er for tykhovedet til at forstå.

                      Eller bliver skudt skoene at jeg bare er "butt hurt" pga. manglende livserfaring, og min kærlighed til OB iøvrigt er forskruet og åndssvag, fordi der jeg anvender en illustration fra et parforhold.

                      Jeg ved ikke om du er typen, der bare vender den anden kind til, men hos undertegnede medfører det intet andet, end skærpet retorik.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Jeg finder det mindst lige så nedladende, at blive spurgt om man har ugens lottotal, bare fordi man smider et simpelt fact på bordet som vedkommende åbenbart er for tykhovedet til at forstå.

                        Eller bliver skudt skoene at jeg bare er "butt hurt" pga. manglende livserfaring, og min kærlighed til OB iøvrigt er forskruet og åndssvag, fordi der jeg anvender en illustration fra et parforhold.

                        Jeg ved ikke om du er typen, der bare vender den anden kind til, men hos undertegnede medfører det intet andet, end skærpet retorik.
                        Jeg forstår det heller ikke dit fact. Helt ærligt, det gør jeg ikke...kan du forklare os tykhoveder det - uden at hidse dig op og blive en douche?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                          Jeg forstår det heller ikke dit fact. Helt ærligt, det gør jeg ikke...kan du forklare os tykhoveder det - uden at hidse dig op og blive en douche?
                          Så er jeg ikke den eneste der er født i går :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Jeg finder det mindst lige så nedladende, at blive spurgt om man har ugens lottotal, bare fordi man smider et simpelt fact på bordet som vedkommende åbenbart er for tykhovedet til at forstå.

                            Eller bliver skudt skoene at jeg bare er "butt hurt" pga. manglende livserfaring, og min kærlighed til OB iøvrigt er forskruet og åndssvag, fordi der jeg anvender en illustration fra et parforhold.

                            Jeg ved ikke om du er typen, der bare vender den anden kind til, men hos undertegnede medfører det intet andet, end skærpet retorik.
                            Men det er stadig en skærpende retorik, der medfører at debatklimaet herinde bliver forpestet af personangreb, one-liners og råben af hinanden. Dine "fakta" er en anden mands debatoplæg, og omvendt.

                            Hvis man nu skulle pege på noget, hvor man kan sige, at Falk for alvor gjorde en forskel: Kampen mod Lyngby i "nedrykningsforåret", der heldigvis ikke levede op til sit navn. Jeg var på stadion den dag, og Falk vandt den kamp for os (og scorede i øvrigt). Uden den kamp var vi med stor sandsynlighed rykket ned.

                            Jeg er i øvrigt enig med dig i, at Falk ikke skal spille i OB længere, og efter min mening heller ikke skal det igen. Men din debatform er trættende.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Jeg finder det mindst lige så nedladende, at blive spurgt om man har ugens lottotal, bare fordi man smider et simpelt fact på bordet som vedkommende åbenbart er for tykhovedet til at forstå.

                              Eller bliver skudt skoene at jeg bare er "butt hurt" pga. manglende livserfaring, og min kærlighed til OB iøvrigt er forskruet og åndssvag, fordi der jeg anvender en illustration fra et parforhold.

                              Jeg ved ikke om du er typen, der bare vender den anden kind til, men hos undertegnede medfører det intet andet, end skærpet retorik.
                              Wikipedia skriver om retorik:
                              "Den kunst, der studerer og beskæftiger sig med sproglig overbevisning, herunder*stilistik,*argumentation*og*æstetik"
                              Mangler til mindst lidt det æstetiske aspekt den en eller anden gang imo ...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Så er jeg ikke den eneste der er født i går :)
                                + 1
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X