Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Iøvrigt hamrende uambitiøst af Falk, pinlig beslutning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Han er bange for at miste sin kæreste.
      Det må du uddybe..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Iøvrigt hamrende uambitiøst af Falk, pinlig beslutning.
        Fuldstændig enig!

        Comment


          https://twitter.com/SSorgenfri

          Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 6 minfor 6 minutter siden Rasmus Falk tager fire år i FCK fra sommeren '16 #sldk #fck #ob

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Iøvrigt hamrende uambitiøst af Falk, pinlig beslutning.
            Enig - dog med det forbehold, at vi ikke kender Falks valgmuligheder. Har Celtic været en mulighed, så forstår jeg ikke Falken. Fair nok hvis han siger FCK og København over OB og Odense, men nu kommer han bare ikke udenlands de næste mange år.

            Håber vi handler med det samme, magter ikke et forår hvor han spiller for os, velvidende han smutter til FCK.

            Comment


              For mig er det værste, at han lader kontrakten med OB løbe ud, så han kan skifte gratis. Hvis han ville gøre det sidste for OB, kunne han have forlænget kontrakten, så OB kunne få en kompensation for tabet, som de gjorde med Laursen og Borring. Nu ender det med, at OB mister den bedste spiller til en konkurrent, som fansne ikke ligefrem har et hjerntenært forhold til. Gratis.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                Taget tit mig selv i at holde med FCK, når de spiller mod hold som Randers, FCN, Esbjerg, osv.
                ???????????
                Der er bare ingen loyalitet tilbage i fodbold, hvis det ikke lige går som man håber for ens eget hold, holder man da bare lige lidt med de store pengestærke klubber. Troede egentlig kun at det var et begreb man så omkring ens udenlandske favorithold, men så blev man så meget klogere. Kvalmende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                  ???????????
                  Der er bare ingen loyalitet tilbage i fodbold, hvis det ikke lige går som man håber for ens eget hold, holder man da bare lige lidt med de store pengestærke klubber. Troede egentlig kun at det var et begreb man så omkring ens udenlandske favorithold, men så blev man så meget klogere. Kvalmende
                  Enig. Kvalmende. Men hvis følelserne hos nogen er så let til salg, så kan det jo heller ikke undre at det her skifte ikke kan få deres pis i kog.

                  Comment


                    Jeg tror, at Morre mener, at han holder med FCK, når de spiller mod vores direkte modstandere, fordi det øger vores chancer for en højere placering i ligaen, hvis de vinder kampene.

                    Tænker, at han er pænt ligeglad med, hvordan FCK ellers har det. :-)
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                    Comment


                      Nu er det officielt 4 år i lorte kbh😔

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Enig - dog med det forbehold, at vi ikke kender Falks valgmuligheder. Har Celtic været en mulighed, så forstår jeg ikke Falken. Fair nok hvis han siger FCK og København over OB og Odense, men nu kommer han bare ikke udenlands de næste mange år.

                        Håber vi handler med det samme, magter ikke et forår hvor han spiller for os, velvidende han smutter til FCK.
                        Ja, eller Malmö for den sags skyld. Trist valg af Falken, men hvis han stadigvæk gerne vil spille imod Hobro, Gymnastikforeningen osv. Så skal han da bare gøre det.. Jeg ville betegne det som en anelse kedeligt, men sådan er vi mennesker forskellige. 😄

                        Comment


                          http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20...-sommeren-2016

                          Comment


                            http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20...-sommeren-2016

                            Officielt
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Jeg tror, at Morre mener, at han holder med FCK, når de spiller mod vores direkte modstandere, fordi det øger vores chancer for en højere placering i ligaen, hvis de vinder kampene.

                              Tænker, at han er pænt ligeglad med, hvordan FCK ellers har det. :-)
                              Præcis. Har ellers intet til overs. (Det er problemet når man formulerer sig på skrift.)
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                                For mig er det værste, at han lader kontrakten med OB løbe ud, så han kan skifte gratis. Hvis han ville gøre det sidste for OB, kunne han have forlænget kontrakten, så OB kunne få en kompensation for tabet, som de gjorde med Laursen og Borring. Nu ender det med, at OB mister den bedste spiller til en konkurrent, som fansne ikke ligefrem har et hjerntenært forhold til. Gratis.
                                Det kan jo aldrig være Falks problem, at OB ikke har været tidligere ude. Han skylder os ingenting, hvis du spørger mig.. Forlængede han med OB med tanke på et videresalg hurtigst muligt, det er noget af en risiko at tage.

                                Det er super ærgerligt at det nu bliver FCK som kan høste gevinsten, og så kan vi få vores lille procentdel i uddannelsespenge.

                                Comment

                                Working...
                                X