Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Så, Rasmus, det SKAL blive en tur til udlandet!!!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Held og lykke til Rasmus, han har gjort det fantastisk, og det har været en fornøjelse (nogen gange føltes lidt som vores eneste fornøjelse, især i hans første tid, hvor alt ellers hang skidt sammen i klubben) at følge ham. Håber han tager springet ud i verden - pris og tidspunkt er den sammenhæng lidt underordnet for mig. Vi har allerede fået meget glæde af ham, så om det hedder 1, 2 eller 4 mio betyder mindre for mig (men selvsagt skal JH være lidt mere kynisk).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg£150.000 nu her lyder godt nok ikke af meget, når man tænker på, at Brøndby betalte næsten 5 mio. for Rashani med under 5 måneder tilbage af kontrakten."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKøøøøøøøøøøøøøøøøøøøbOprindeligt indsendt af Richard Se indlægTa' du lige et par år i Celtic Rasmus! Hvis du gør det godt får du mulighed for endnu større liga.. trives du ikke derefter, så kom og få en plads hos de fynske striwer igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Held og lykke til Falk hvis han skifter til udlandet. Hvis han skriver med en anden dansk klub nu eller til sommer mister jeg alt for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan vidst ikke beskrives med ord, hvor dumt det var.
Synes bare at Falk trods alt burde kunne indbringe lidt mere. Utaka var så vidt jeg husker også ca. 5 mio. med et halvt år tilbage."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMen det er også ikke at betale at forhindre at Falk spiller i en af de ond trøjer.
Synes, at der kan sige både for og imod at sælge nu. Hvis prisen er nede omkring 1 mio, så kan det vel næsten ikke betale sig at sælge, da hans tilstedeværelse vel nærmest kan sikre os en placering eller to. Omvendt frigiver man også nogle ressourcer ved et salg, en evt. erstatning kan køres i stilling, og holdet kan vænne sig til, at man ikke kan vente på en genialitet fra Falk for at få tingene til at ske.
Synes, at det var rigtigt fint med en udmelding, men vi venter stadig i spænding på hvor og hvornår
Comment
Comment