Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Klubfølelse er en luksus, som de færreste kan tillade sig i en kort karriere. Derfor er dem, der rent faktisk udviser det jo også så specielle i moderne fodbold, hvor det er et job, mere end en loyalitet. Jeg håber inderligt, at Falk skifter til en god udenlandsk klub, og jeg håber egentlig også det bliver nu, hvor vi kan få lidt for ham; men det er nok ikke klubfølelse, der ligger højest på dagsordenen.
    Prøv at spørge dig selv: hvis der kom en arbejdsgiver og ville give dig 30-40% lønforhøjelse (eller ligefrem fordoble din løn) - hvor loyal ville du så være?
    Den er da nem. Hvis min nuværende arbejdsgiver var OB, så vil jeg da vælge den ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Den er da nem. Hvis min nuværende arbejdsgiver var OB, så vil jeg da vælge den ;-)
      selvf.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Den er da nem. Hvis min nuværende arbejdsgiver var OB, så vil jeg da vælge den ;-)
        Touché Den ser bare forskellig ud fra fan- og spillerside.

        Comment


          Falks første mål for OB i senior karrieren

          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...a-rasmus-falk/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Falks første mål for OB i senior karrieren

            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...a-rasmus-falk/
            Husker tydeligt den kamp. Min kammerat og jeg sagde til hinanden, at det var en mindeværdig dag. En dag hvor et af vores største talenter i nyere tid for alvor slog sit navn fast. Jeg har, som de fleste andre, aldrig været i tvivl om Falks potentiale. Det lyste ud af ham allerede dengang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Touché Den ser bare forskellig ud fra fan- og spillerside.
              Du har naturligvis en pointe. Jeg er dog ikke i tvivl om at der stadig findes spillere som godt kan se at et direkte skifte til en klub i samme liga transferfrit fra den klub man nærmest er opvokset i altid vil være ekstra kontroversielt. At tage til udlandet giver bare 100 gange mere mening hele vejen rundt. Hvis han så ryger til FCK når han engang vender tilbage til DK vil absolut ikke være kønt, men det vil ikke være helt lige så belastende for hans eftermæle i OB. Bolden ligger stadig 100% hos Falk og jeg har da stadig et lille håb om han forlænger med OB, spiller fantastisk det næste halve år, hvorefter han sælges til sommer til den helt rigtige udenlandske klub, hvor han får spilletid fra dag et og scorer kassen, samtidig med OB får en fornuftig transfersum.

              Comment


                Så er Erik solgt. Spændende at se om de samme kilder der melder Celtic interesse om Falk også får ret

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-han/5913054

                Comment


                  Faldt lige over den her (undskyld på forhånd hvis den har været postet før)
                  http://www.dailymail.co.uk/sport/foo..._campaign=1490

                  Det ser ud til at Jesper Hansen prøver desperat på at skibbe Falk af til Udlandet, eller i hvert fald gør, hvad han kan for at undgå at han havner i BIF eller FCM

                  der bliver snakket om at Falk kan skifte nu for lidt over 1 mil (150.000 £) hvis det altså sker til en udenlandsk klub.

                  Forsat god aften.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
                    Faldt lige over den her (undskyld på forhånd hvis den har været postet før)
                    http://www.dailymail.co.uk/sport/foo..._campaign=1490

                    Det ser ud til at Jesper Hansen prøver desperat på at skibbe Falk af til Udlandet, eller i hvert fald gør, hvad han kan for at undgå at han havner i BIF eller FCM

                    der bliver snakket om at Falk kan skifte nu for lidt over 1 mil (150.000 £) hvis det altså sker til en udenlandsk klub.

                    Forsat god aften.
                    Tror ikke at den har været postet.. Men fedt hvis han kom til Celtic umiddelbart. Alle andre løsninger end BIF/FCM..
                    Men klart skuffende at det ikke lykkedes OB at score et større salg på vores guldfugl...
                    og 150.000£ er ca 1,6 mill

                    Comment


                      Men meget meget meget tilfreds med hvis JH gør ALT hvad han kan for at sikre Falk ikke skifter til en dansk klub...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror ikke at den har været postet.. Men fedt hvis han kom til Celtic umiddelbart. Alle andre løsninger end BIF/FCM..
                        Men klart skuffende at det ikke lykkedes OB at score et større salg på vores guldfugl...
                        og 150.000£ er ca 1,6 mill
                        Jo men Erik S. fra fcm kostede angiveligt kun celtic 20 mill. Når så falk ikke har mere end 1/2 år tilbage så får man desværre ikke mange basere for ham.
                        Jeg er derhenne hvor jeg hellere sender ham gratis til udlandet bare for at undgå at se ham hos en dansk modstander.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Jo men Erik S. fra fcm kostede angiveligt kun celtic 20 mill. Når så falk ikke har mere end 1/2 år tilbage så får man desværre ikke mange basere for ham.
                          Jeg er derhenne hvor jeg hellere sender ham gratis til udlandet bare for at undgå at se ham hos en dansk modstander.
                          Nærmere 16 mill i følge artiklen. Stadigvæk en okay pris..
                          Ville nu være rart hvis lidt Falk penge kunne hjælpe med at hente Izunna.. Vi må se..
                          Bliver spændende 15 dage

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Jo men Erik S. fra fcm kostede angiveligt kun celtic 20 mill. Når så falk ikke har mere end 1/2 år tilbage så får man desværre ikke mange basere for ham.
                            Jeg er derhenne hvor jeg hellere sender ham gratis til udlandet bare for at undgå at se ham hos en dansk modstander.
                            1 million% enig! Græder snot resten af året hvis han fortsætter i den danske liga uden OB logo på brystkassen !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              1 million% enig! Græder snot resten af året hvis han fortsætter i den danske liga uden OB logo på brystkassen !
                              Vi må håbe det ikke sker. Håber for alle parter at der er afklaring i næste uge

                              Comment


                                http://www.mitfyn.dk/article/670167
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X