Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Du tager fejl. Der var TO billeder. Det ene er ganske rigtigt taget af Mads Bach Lund (hans snotdumme og ækle agent) og lagt på dennes instagram. Det viser Falk stående foran FCK-logoet med trøjen i hænderne, nervøst smilende. Det ANDET billede, det er taget af FCK.dk (det står der under billedet i den officielle bekræftelse) og er altså IKKE noget, som er "copypastet" fra hans twitter. Det er to FORSKELLIGE billeder. Altså burde det ha faldet Falk ind, bare én af gangene, at det var knap så heldigt. At han er under indflydelse af sin klamme agent er ingen undskyldning. Han har vel hjerne selv?

    ADVARSEL! (Stærke brækfremkalende billeder. Fortsæt på egen risiko!)

    https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/

    http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20/fc-koebenhavn-henter-rasmus-falk-fra-sommeren-2016


    MvH ChrisOB
    Falk har kun sig selv at takke for denne mega bommert.. Og nej.. Jeg trykkede ikke på de link. Har set det rigeligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg ved sgu heller ikke om de her to spillere er fuldstændig blinde for hvilken verden de befinder sig i. Erik, som snakker om en klub væsentligt større og traditionsrig end FCM, som et springbræt til noget, allerede inden han overhovedet ved om han har spillet sig på holdet. Og selvfølgelig Falk som trods det han stadig repræsenterer, det han betegner som hans hjerteklub, stiller sig frem i en fc-trøje, selvom han udmærket ved os fans hader den klub. Det er godt nok en sjældent set mangel på omtanke, med mindre det selvfølgelig blot er mangel på respekt.
      Jeg tror såmænd ikke, at der er tale om mangel på respekt. Men det føles stadig lige slemt. Hvilket mange, åbenbart, har utroligt svært ved at forstå. Den fodboldmæssige virkelighed som eksisterer ikke bare i Danmark, men over hele verden, betyder ikke noget for disse individer. Vi skal bare acceptere, at en spiller skifter job og se det som et simpelt fejltrin, at en spiller stiller op i en andens klub trøje, ikke én, men hele to gange, og ikke som noget dybt, dybt uacceptabelt, som næsten er lige så slemt som selve skiftet.

      Disse individer ved absolut intet om hvordan fankultur fungerer verden over. Og hvad denne fankultur betyder for både virkelighed og arbejdsbetingelser for fodboldspillere.

      Skulle man tro, når disse udtaler sig sådan, som de gør.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
        Det står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...
        Ingen tvivl om at egenten agerer på klintens bekostning... Det var også ham der tog billedet af JH og KEP, og der havde han ingen problemer, og han har 100% godt været klar over hvad der ville ske, og han søgte opmærksomheden ved det... Han er et fjols...

        Derfor var der også 2 grunde til at Falk lige trak i bremsen, men det gjorde Falk ikke, heller ikke da trøjen efterfølgende skulle på kroppen...

        Omvendt snakkede Falk om respekt for OB fans, og om ikke at lave det det forbudte skifte til BIF, hvorefter han så dagen efter går ud og laver skiftet til FcK i stedet...

        Oven i det ævlede han om "klare linjer". Jeg ved ikke hvad det er for klare linjer, for det er da ikke Falk selv der har stået for dem, for det var ikke ham selv der informerede om skiftet, og det var ikke ham der gik ud og sagde det var en tanketorsk... Falk har faktisk kun bedt om respekt og forståelse...

        Derfor tænker jeg også, om han helt ærligt er ret skarp den mand...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Ingen tvivl om at egenten agerer på klintens bekostning... Det var også ham der tog billedet af JH og KEP, og der havde han ingen problemer, og han har 100% godt været klar over hvad der ville ske, og han søgte opmærksomheden ved det... Han er et fjols...

          Derfor var der også 2 grunde til at Falk lige trak i bremsen, men det gjorde Falk ikke, heller ikke da trøjen efterfølgende skulle på kroppen...

          Omvendt snakkede Falk om respekt for OB fans, og om ikke at lave det det forbudte skifte til BIF, hvorefter han så dagen efter går ud og laver skiftet til FcK i stedet...

          Oven i det ævlede han om "klare linjer". Jeg ved ikke hvad det er for klare linjer, for det er da ikke Falk selv der har stået for dem, for det var ikke ham selv der informerede om skiftet, og det var ikke ham der gik ud og sagde det var en tanketorsk... Falk har faktisk kun bedt om respekt og forståelse...

          Derfor tænker jeg også, om han helt ærligt er ret skarp den mand...
          Jeg har altid tænkt ham som en af dem med lidt mere mellem ørene. Det tror jeg også han er. Men den her må skrives ind som en af de der store og dumme fejl man begår i livet. Han har vel generelt tænkt at FCK er så meget større end os, at det ikke er det samme som at skifte til BIF. Alt det spin med det forbudte skifte til BIF, var da bare for at gøde vandene i forhold til det senere FCK skifte. Han er en ung mand der er blevet fanget i noget som er større end han selv har haft fantasi til at kunne forudse. Jeg tror på de ting han siger i forhold til OB, men derfor har han stadig dummet sig big big time. Men jeg vil stadig påpege at han var dømt død og begravet inden trøjebilledet kom ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Jeg har altid tænkt ham som en af dem med lidt mere mellem ørene. Det tror jeg også han er. Men den her må skrives ind som en af de der store og dumme fejl man begår i livet. Han har vel generelt tænkt at FCK er så meget større end os, at det ikke er det samme som at skifte til BIF. Alt det spin med det forbudte skifte til BIF, var da bare for at gøde vandene i forhold til det senere FCK skifte. Han er en ung mand der er blevet fanget i noget som er større end han selv har haft fantasi til at kunne forudse. Jeg tror på de ting han siger i forhold til OB, men derfor har han stadig dummet sig big big time. Men jeg vil stadig påpege at han var dømt død og begravet inden trøjebilledet kom ud
            Der havde utvivlsomt stadig været en reaktion uden trøjebilledet.. men jeg tror, med streg under tror, at det var døet hurtigt ud, da de fleste jo godt var klar over at han forlod os, siden han blev ved med at afvise forhandlingerne med OB. Og havde han holdt lav profil, og i det mindste ladet som om han var en smule følelsesmæssigt knyttet til klubben, og havde bare et gram af respekt for os, ville der have været knap så stor modvilje imod at han spillede færdig hos os.

            Men hvad, gjort er gjort, og jeg håber JH får stykket noget sammen med KB03, så vi ikke skal slæbes igennem et halv år med ufred på lægterne, og buhen mod spillere i stribet.

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af maxhh Se indlæg
              der havde utvivlsomt stadig været en reaktion uden trøjebilledet.. Men jeg tror, med streg under tror, at det var døet hurtigt ud, da de fleste jo godt var klar over at han forlod os, siden han blev ved med at afvise forhandlingerne med ob. Og havde han holdt lav profil, og i det mindste ladet som om han var en smule følelsesmæssigt knyttet til klubben, og havde bare et gram af respekt for os, ville der have været knap så stor modvilje imod at han spillede færdig hos os.

              men hvad, gjort er gjort, og jeg håber jh får stykket noget sammen med kb03, så vi ikke skal slæbes igennem et halv år med ufred på lægterne, og buhen mod spillere i stribet.

              mvh

              maxhh
              hørt!
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg tror såmænd ikke, at der er tale om mangel på respekt. Men det føles stadig lige slemt. Hvilket mange, åbenbart, har utroligt svært ved at forstå. Den fodboldmæssige virkelighed som eksisterer ikke bare i Danmark, men over hele verden, betyder ikke noget for disse individer. Vi skal bare acceptere, at en spiller skifter job og se det som et simpelt fejltrin, at en spiller stiller op i en andens klub trøje, ikke én, men hele to gange, og ikke som noget dybt, dybt uacceptabelt, som næsten er lige så slemt som selve skiftet.

                Disse individer ved absolut intet om hvordan fankultur fungerer verden over. Og hvad denne fankultur betyder for både virkelighed og arbejdsbetingelser for fodboldspillere.

                Skulle man tro, når disse udtaler sig sådan, som de gør.

                MvH ChrisOB
                Jeg tror.. Nej, jeg ved, at mange spillere, sportschefer, agenter, journalister og andet godtfolk ser os fans som et nødvendigt onde. En ansigtløs masse hvis reaktioner er umulige at forudse, som klapper af én den ene dag, og buh'er af én den anden dag, uden at man selv kan se eller regne ud hvad man har gjort forkert.

                Og det skyldes, at de ser deres liv som en karriere. Som et job. Men vi forlanger af nogen af dem, men ikke alle, at de har de samme følelser for klubben som vi har, ud fra hvad der for dem ligner arbitrære kriterier. Hvorfor var der ingen buh'en af Bashkims skifte, når han kom fra Nørrebro, når der er buh'en af Falk, der kommer fra Middelfart? Begge steder ligger en kort togrejse i hver sin retning?
                Men den ene er "vores egen", og den anden er "importeret", så deri ligger noget af forskellen. Men kan spillerne se eller forstå det?

                Og efter et stykke tid kan en af "de importerede" oven i købet blive "en af vores egne". Jeg kan godt huske forfærdelsen over, at Miti var på vej til Brøndby, f.eks.

                Alt sammen del af et psykologisk spil, med evigt skiftende regler, der bliver forvirret af at der også internt i fanskaren er uenighed over, hvor grænsen går. Nogle synes der er fint han skifter, og ønsker ham alt godt i FCK. Nogle er sådan lidt bob-bob, men bare glade for at han ikke havnede i Brøndby. Nogle kan på ingen måde acceptere, at han ikke skiftede til udlandet, osv.

                Min pointe er, at langt de fleste fodboldspillere ikke er fodboldfans. De færdes ikke i vores verden. De føler ikke hvad vi føler. Og dybest set er der rigtig mange af dem, der ikke forstår os. Og jeg tror der er flere end man tror, der et eller andet sted er lidt bange for os.

                Så meget desto mere er det besynderligt, at man ikke tager sin tid til at analysere lidt på, hvordan fansene føler og hvordan vores verden hænger sammen. Og hvis spillerne ikke er kloge nok til at gennemskue det, så burde deres agenter forberede dem på virkeligheden. Men de har jo nok mere travlt med at profitmaksimere. Klubberne har hyr nok med fansene selv, til at de bruger tid på at beskytte spillere, der måske også har gjort klubben lidt sure ved at lade kontrakter løbe ud og ikke komme med klare svar.

                Manglende viden kommer hurtigt til at ligne manglende respekt. Og så ender man i et scenarie som Falks. Hvor en spiller, der lyder som om han har gjort alt hvad han kunne for at vise respekt og omtanke for sine fans, ender med at klodse rundt som en tyr i en glasbutik. Og gøre alle de forkerte ting han overhovedet kunne gøre. Måske hvisket i øret af en kynisk agent, der pludselig øjnede muligheden for en ekstra gevinst, hvis han kunne få procenter af et transferfee oveni.

                Det er ikke en undskyldning. Men det kunne være noget af en forklaring.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg tror.. Nej, jeg ved, at mange spillere, sportschefer, agenter, journalister og andet godtfolk ser os fans som et nødvendigt onde. En ansigtløs masse hvis reaktioner er umulige at forudse, som klapper af én den ene dag, og buh'er af én den anden dag, uden at man selv kan se eller regne ud hvad man har gjort forkert.

                  Og det skyldes, at de ser deres liv som en karriere. Som et job. Men vi forlanger af nogen af dem, men ikke alle, at de har de samme følelser for klubben som vi har, ud fra hvad der for dem ligner arbitrære kriterier. Hvorfor var der ingen buh'en af Bashkims skifte, når han kom fra Nørrebro, når der er buh'en af Falk, der kommer fra Middelfart? Begge steder ligger en kort togrejse i hver sin retning?
                  Men den ene er "vores egen", og den anden er "importeret", så deri ligger noget af forskellen. Men kan spillerne se eller forstå det?

                  Og efter et stykke tid kan en af "de importerede" oven i købet blive "en af vores egne". Jeg kan godt huske forfærdelsen over, at Miti var på vej til Brøndby, f.eks.

                  Alt sammen del af et psykologisk spil, med evigt skiftende regler, der bliver forvirret af at der også internt i fanskaren er uenighed over, hvor grænsen går. Nogle synes der er fint han skifter, og ønsker ham alt godt i FCK. Nogle er sådan lidt bob-bob, men bare glade for at han ikke havnede i Brøndby. Nogle kan på ingen måde acceptere, at han ikke skiftede til udlandet, osv.

                  Min pointe er, at langt de fleste fodboldspillere ikke er fodboldfans. De færdes ikke i vores verden. De føler ikke hvad vi føler. Og dybest set er der rigtig mange af dem, der ikke forstår os. Og jeg tror der er flere end man tror, der et eller andet sted er lidt bange for os.

                  Så meget desto mere er det besynderligt, at man ikke tager sin tid til at analysere lidt på, hvordan fansene føler og hvordan vores verden hænger sammen. Og hvis spillerne ikke er kloge nok til at gennemskue det, så burde deres agenter forberede dem på virkeligheden. Men de har jo nok mere travlt med at profitmaksimere. Klubberne har hyr nok med fansene selv, til at de bruger tid på at beskytte spillere, der måske også har gjort klubben lidt sure ved at lade kontrakter løbe ud og ikke komme med klare svar.

                  Manglende viden kommer hurtigt til at ligne manglende respekt. Og så ender man i et scenarie som Falks. Hvor en spiller, der lyder som om han har gjort alt hvad han kunne for at vise respekt og omtanke for sine fans, ender med at klodse rundt som en tyr i en glasbutik. Og gøre alle de forkerte ting han overhovedet kunne gøre. Måske hvisket i øret af en kynisk agent, der pludselig øjnede muligheden for en ekstra gevinst, hvis han kunne få procenter af et transferfee oveni.

                  Det er ikke en undskyldning. Men det kunne være noget af en forklaring.
                  Gode betragtninger... Jeg vil nu også lige indskyde, at Baskim, ud over at komme fra Sjælland oprindeligt, heller aldrig kyssede logoet, eller tegnede sig selv som andet eller mere end en lejesvend i stribet, hvilket er helt fair, og dermed gjorde hans skifte til en rent forretningsmæssig beslutning, som kunne accepteres, selvom det var træls. Falk har derimod selv spillet med på afgudsdyrkelsen, og nydt godt af fansskarens tilbedelse, og mærker derfor nu vores skuffelse over at han ikke havde de følelser han selv påstod at han havde...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg tror.. Nej, jeg ved, at mange spillere, sportschefer, agenter, journalister og andet godtfolk ser os fans som et nødvendigt onde. En ansigtløs masse hvis reaktioner er umulige at forudse, som klapper af én den ene dag, og buh'er af én den anden dag, uden at man selv kan se eller regne ud hvad man har gjort forkert.

                    Og det skyldes, at de ser deres liv som en karriere. Som et job. Men vi forlanger af nogen af dem, men ikke alle, at de har de samme følelser for klubben som vi har, ud fra hvad der for dem ligner arbitrære kriterier. Hvorfor var der ingen buh'en af Bashkims skifte, når han kom fra Nørrebro, når der er buh'en af Falk, der kommer fra Middelfart? Begge steder ligger en kort togrejse i hver sin retning?
                    Men den ene er "vores egen", og den anden er "importeret", så deri ligger noget af forskellen. Men kan spillerne se eller forstå det?

                    Og efter et stykke tid kan en af "de importerede" oven i købet blive "en af vores egne". Jeg kan godt huske forfærdelsen over, at Miti var på vej til Brøndby, f.eks.

                    Alt sammen del af et psykologisk spil, med evigt skiftende regler, der bliver forvirret af at der også internt i fanskaren er uenighed over, hvor grænsen går. Nogle synes der er fint han skifter, og ønsker ham alt godt i FCK. Nogle er sådan lidt bob-bob, men bare glade for at han ikke havnede i Brøndby. Nogle kan på ingen måde acceptere, at han ikke skiftede til udlandet, osv.

                    Min pointe er, at langt de fleste fodboldspillere ikke er fodboldfans. De færdes ikke i vores verden. De føler ikke hvad vi føler. Og dybest set er der rigtig mange af dem, der ikke forstår os. Og jeg tror der er flere end man tror, der et eller andet sted er lidt bange for os.

                    Så meget desto mere er det besynderligt, at man ikke tager sin tid til at analysere lidt på, hvordan fansene føler og hvordan vores verden hænger sammen. Og hvis spillerne ikke er kloge nok til at gennemskue det, så burde deres agenter forberede dem på virkeligheden. Men de har jo nok mere travlt med at profitmaksimere. Klubberne har hyr nok med fansene selv, til at de bruger tid på at beskytte spillere, der måske også har gjort klubben lidt sure ved at lade kontrakter løbe ud og ikke komme med klare svar.

                    Manglende viden kommer hurtigt til at ligne manglende respekt. Og så ender man i et scenarie som Falks. Hvor en spiller, der lyder som om han har gjort alt hvad han kunne for at vise respekt og omtanke for sine fans, ender med at klodse rundt som en tyr i en glasbutik. Og gøre alle de forkerte ting han overhovedet kunne gøre. Måske hvisket i øret af en kynisk agent, der pludselig øjnede muligheden for en ekstra gevinst, hvis han kunne få procenter af et transferfee oveni.

                    Det er ikke en undskyldning. Men det kunne være noget af en forklaring.
                    Mange rigtigt fine pointer. Man kan måske også lægge til, at spillerne heller ikke altid forstår/er opmærksom på mediemøllen, og hvordan den fungerer.

                    Må indrømme, at jeg også er blevet noget overrasket over den vægt, der er blevet lagt på det billede f.eks. Jeg synes bestemt ikke, at det er et rart billede, men jeg tænkte det nu mest bare som en del af formalia, når man skriver under med en ny klub og tænkte så ikke videre over det (jeg har læst de tidligere indlæg og forstår og respekterer, at der er andre, der har stærkere følelser omkring det billede).

                    Jeg håber ikke(tænk, at jeg virkelig skriver det her... suk), at Falk er hos os i foråret. Som mange har været inde på tidligere, så tror jeg, at det vil medføre al for meget splittelse i fanmiljøet, og det vil sikkert også løbende generere en masse negative historier omkring OB om splittelse, svigt og idioter, der ikke kan finde ud af hvor grænsen går. Negativitet er ikke det, som OB projektet har brug for nu (hehe det er det jo sjældent).
                    Jeg går derfor lidt og håber på, at en eller anden bundesligaklub, Celtic, Standard Liege eller "hvad ved jeg" synes, at Nicolai Jørgensen er lige det de står og mangler nu og her. Det kunne være brikken, der får puslespillet til at gå op, og som samtidigt giver JH bare lidt trumfer på hånden, så en evt. overgangssum for Falk ikke bliver alt for lille.

                    Så kan vi forhåbentligt komme videre i teksten og udskifte de negative følelser (jeg er primært skuffet og trist) med glæde over alle de spændende transfers vi får ind i stedet :)

                    Comment


                      Den fynske cykelrytter, Jesper Hansen, viser hvordan man får afreageret over verdens urimeligheder.



                      Sakset fra Chris Ankers dagbog fra Tour de San Luis. http://sport.tv2.dk/cykling/2016-01-...ige-sms-dagbog

                      Comment


                        Gider folk godt stoppe med at sammenligne Rasmus Falk med H.C. Andersen, tak!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Gider folk godt stoppe med at sammenligne Rasmus Falk med H.C. Andersen, tak!
                          Folk???
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                            Folk???
                            Folk som i Chris Anker Sørensen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Folk som i Chris Anker Sørensen.
                              Folk plejer at være mere end 1 person...
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                                Folk plejer at være mere end 1 person...
                                Der er dog massere af undtagelser som; skitzofrene, besatte og siamesiske tvillinger, fortsæt eventuelt selv listen.

                                Jeg vil dog korrigere en smule, det er vel Jesper Hansen der laver sammenligningen, og Chris Anker der bringer den videre ;)

                                Comment

                                Working...
                                X