Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han kommer godt nok til at blive savnet den dag han ikke er i klubben mere. ��
    Økonomisk håber jeg selvfølgelig at vi lige kratter et par mio. til os og sender ham afsted til udlandet nu, men jeg kunne nu også se det smukke i at han spillede foråret færdig og vi så kunne få sagt farvel til ham med manér. Det kræver selvfølgelig han tænker sig om og drager mod udlandet. Alt andet vil jeg slet ikke tænke på!!

    Comment


      Held og lykke til Rasmus uanset hvad han vælger! Han har ofret sig betragteligt for OB, og OB skylder ham tak for mange gode oplevelser og en altid fantastisk indstilling! :-)

      Comment


        Han sagde jo selv farvel på smukkeste vis med et pragtmål i overtiden imod Esbjerg... ;o)
        Jeg mener også, at man bør skyde ham afsted nu. Man kan lige så godt begynde at finde spillet uden Falk i opstillingen allerede nu, hvor sæsonen næppe bliver hverken til det ene eller det andet.
        Kæmpe tak til Rasmus her fra!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
          Han sagde jo selv farvel på smukkeste vis med et pragtmål i overtiden imod Esbjerg... ;o)
          Jeg mener også, at man bør skyde ham afsted nu. Man kan lige så godt begynde at finde spillet uden Falk i opstillingen allerede nu, hvor sæsonen næppe bliver hverken til det ene eller det andet.
          Kæmpe tak til Rasmus her fra!
          For os eksil fynboer, så sagde han bestemt ikke farvel i den sidste kamp mod FCK. Der stormede han lige ned i omklædningsrummet.. Det var selvfølgelig også en vildt skuffende kamp, og jeg tror de eneste som rigtigt var nede og sige tak for 1. Halvdel af sæsonen, var Lasse Nielsen og Kenneth Zohore.

          Comment


            Han var nok bare skuffet som mange andre, og den ene gang skal han jo ikke dømmes ud fra.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
              Han var nok bare skuffet som mange andre, og den ene gang skal han jo ikke dømmes ud fra.
              Det var ikke ment som en kritik, som jeg skriver var det en vildt dårlig kamp, og alle med undtagelse af 2-3 stykker smuttede direkte i omklædningsrummet - så det er helt og aldeles forståeligt.

              Men derfor synes jeg selvfølgelig godt at han kunne vise lidt overskud med tanke på, at det kunne være hans sidste syn med vores fans. - man kan også se det fra den anden side, at han måske hele tiden har vidst at han ville spille sæsonen ud med OB, og at han nok skulle få os at se igen. :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                Han sagde jo selv farvel på smukkeste vis med et pragtmål i overtiden imod Esbjerg... ;o)
                Jeg mener også, at man bør skyde ham afsted nu. Man kan lige så godt begynde at finde spillet uden Falk i opstillingen allerede nu, hvor sæsonen næppe bliver hverken til det ene eller det andet.
                Kæmpe tak til Rasmus her fra!
                Med Falks melding i dag om han ikke forlænger med OB, og ønsker at spille sæsonen færdig er der desværre ikke meget der tyder på at han bliver "fyret af". Han skal også selv være med på idéen. Min frygt er større end nogensinde på at havner i Herning, eller et andet obskurt sted i Danmark.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Med Falks melding i dag om han ikke forlænger med OB, og ønsker at spille sæsonen færdig er der desværre ikke meget der tyder på at han bliver "fyret af". Han skal også selv være med på idéen. Min frygt er større end nogensinde på at havner i Herning, eller et andet obskurt sted i Danmark.
                  Det kunne jo være, at OB i en alliance med Falk og hans agent, er blevet enige om, ikke at presse en eventuel pris helt i bund ved at sige at Falk SKAL afsted i det her vindue. Det ville da i hvert fald være meget smart.

                  Comment


                    JH om nyheden

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-rasmus-falk/

                    Comment


                      Og her med lidt flere tanker fra JH.

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lks-beslutning

                      Comment


                        JH Bekræfter endnu engang at der nok skal ske noget i transfervinduet..
                        Vi må så vente og se hvad det så er

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det kunne jo være, at OB i en alliance med Falk og hans agent, er blevet enige om, ikke at presse en eventuel pris helt i bund ved at sige at Falk SKAL afsted i det her vindue. Det ville da i hvert fald være meget smart.
                          naturligvis er det smart, hvis det er sådan. Det må vi håbe på
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Har ikke på noget tidspunkt, troet på en forlængelse. Et håb, der nok nærmere bare var en drøm...

                            Forstår godt Rasmus. Han skal et sted hen, hvor han kan udvikle sig endnu mere. FCM eller Brøndby vil være uambisiøst. Især sidstnævnte - og så kan det kun være pengene, der trækker. Vil kun hade ham for det, og klubbens ledelse for at lade det ske.

                            Skotland, Holland eller Tyskland ville være fint for ham. Krydser fingre for det bliver udenfor landets grænser. Alt andet vil på alle måder være en katastrofe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Har ikke på noget tidspunkt, troet på en forlængelse. Et håb, der nok nærmere bare var en drøm...

                              Forstår godt Rasmus. Han skal et sted hen, hvor han kan udvikle sig endnu mere. FCM eller Brøndby vil være uambisiøst. Især sidstnævnte - og så kan det kun være pengene, der trækker. Vil kun hade ham for det, og klubbens ledelse for at lade det ske.

                              Skotland, Holland eller Tyskland ville være fint for ham. Krydser fingre for det bliver udenfor landets grænser. Alt andet vil på alle måder være en katastrofe.
                              Nu har jeg set den her kritik en del gange, og jeg forstår den ikke. Hvad er det lige, at I forestiller jeg at ledelsen kunne gøre, ud over det de har gjort, nemlig at give ham et tilbud der i endnu højere grad ville gøre ham til OBs bedst betalte?
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Nej, at klandre ledelsen i tilfældet Falk... det forstår jeg godt nok heller ikke meget af.

                                Comment

                                Working...
                                X