Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Spørgsmål: hvor lang tid synes i at RF med rimelighed kan holde OB/JH hen i uvished inden der kommer en afklaring på hans fremtid, så OB kan komme videre med eller uden RF. Kan OB/JH om evt. 3 uger melde ud at tiden er gået og at han ikke ikke får forlænget fordi klubben skal videre og ikke længere vil holdes hen i uvished
    Falk sidder med alle kortene desværre. OB har intet andet en tomme trusler at komme med og vil altid "tage ham tilbage" selv om deres interne deadlines er overskredet.. Falk tænker på sig selv og sin fremtid og rigmelighed tror jeg ikke kan bruges i dette spil desværre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det virker sandsynligt. OB vil sandsynligvis intensivere et salg, hvis han beslutter ikke at ville forlænge, og der skal da lidt tid til at få det ført igennem, så vi kan få det maksimale for ham.
      det siger næsten sig selv, men kan/skal OB "afbryde" forhandlingerne og lade ham "ryge og rejse" hvis der ikke er en afklaring om eks.vis 3 uger, hvad enten det er her eller "der"
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Ingen over klubben

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Falk sidder med alle kortene desværre. OB har intet andet en tomme trusler at komme med og vil altid "tage ham tilbage" selv om deres interne deadlines er overskredet.. Falk tænker på sig selv og sin fremtid og rigmelighed tror jeg ikke kan bruges i dette spil desværre
          man kan jo godt melde ud at hvis ikke han har fundet en klub inden d. 20. januar så bliver han ikke solgt, da det ikke kan forventes at der kan findes en erstatning på under 10 dage.
          Så må han blive i klubben sæsonen ud og så må det være op til KN at vurdere om han skal bruges på holdet eller om et hold uden Falk skal bygges op alt efter forventningerne om er forlængelse eller hvis han har skrevet med en anden klub.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Burde falk ikke snart tage at melde ud overfor klubben? Det sgu da ikke helt fair for OB. De skal jo også vide om de skal finde en erstatning nu eller fx til sommer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Burde falk ikke snart tage at melde ud overfor klubben? Det sgu da ikke helt fair for OB. De skal jo også vide om de skal finde en erstatning nu eller fx til sommer
              Han har kontrakt til 30/6 og indtil der er noget på plads kan han vel ikke melde noget ud . Det er først nu han må snakke med andre .
              Det sker jo også tit at klubben ikke melder noget ud ift en spiller med kontrakt udløb .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Burde falk ikke snart tage at melde ud overfor klubben? Det sgu da ikke helt fair for OB. De skal jo også vide om de skal finde en erstatning nu eller fx til sommer
                det var lidt det samme jeg anglede efter...Kan/skal OB på et tidspunkt melde 'svesken på disken' i fht til RF og agenten for, om ikke andet, at kunne få gang i den afsøgning af en erstatning som er nødvendig. Jeg håber selvf. at der er lavet forarbejde til det, men på et tidspunkt skal alle videre i teksten...også OB
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Han har kontrakt til 30/6 og indtil der er noget på plads kan han vel ikke melde noget ud . Det er først nu han må snakke med andre .
                  Det sker jo også tit at klubben ikke melder noget ud ift en spiller med kontrakt udløb .
                  Helt enig. Falk har vel ikke mere travlt, end OB har haft de gange, hvor man ikke har forlænget med spillere. Jeg kan heller ikke se, at en spiller skulle have mere forpligtelse til at melde ud, end en klub har det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Helt enig. Falk har vel ikke mere travlt, end OB har haft de gange, hvor man ikke har forlænget med spillere. Jeg kan heller ikke se, at en spiller skulle have mere forpligtelse til at melde ud, end en klub har det.
                    Helt sikkert den går begge veje, men de kunne nu godt melde ud at han ikke fortsætter i OB ... det er jo helt åbenlyst :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Risikoen for at Falken flvver er ikke 100%, men dog sikkert over 90, så for JH er det ikke så svært. Han skal agere som om Falk forsvinder den 30/6. Det er faktisk heller ikke så svært, for vi har masser af offensive spillere. Desler, AK, Zohore og Fester plus det løse, så selv om Falk skulle blive solgt allerede nu her i vinduet, så skal vi egentlig stadig have mest øje på forstærkninger andre steder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Risikoen for at Falken flvver er ikke 100%, men dog sikkert over 90, så for JH er det ikke så svært. Han skal agere som om Falk forsvinder den 30/6. Det er faktisk heller ikke så svært, for vi har masser af offensive spillere. Desler, AK, Zohore og Fester plus det løse, så selv om Falk skulle blive solgt allerede nu her i vinduet, så skal vi egentlig stadig have mest øje på forstærkninger andre steder.
                        Jeg læser, hvad du skriver...og tolker også lidt.
                        Ja, vi mangler forstærkninger andre steder på banen, men du skriver ovenstående som om, at "skidt pyt med at Falk smutter, for vi kan nemt undvære ham"-agtigt...
                        En Falk i den form vi har set ham i efteråret bliver hamrende svær at erstatte, i mine øjne...
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg læser, hvad du skriver...og tolker også lidt.
                          Ja, vi mangler forstærkninger andre steder på banen, men du skriver ovenstående som om, at "skidt pyt med at Falk smutter, for vi kan nemt undvære ham"-agtigt...
                          En Falk i den form vi har set ham i efteråret bliver hamrende svær at erstatte, i mine øjne...
                          En spiller som har en fod med i halvdelen af vores mål erstatter man ikke bare lige .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Han er ikke tabt for os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Risikoen for at Falken flvver er ikke 100%, men dog sikkert over 90, så for JH er det ikke så svært. Han skal agere som om Falk forsvinder den 30/6. Det er faktisk heller ikke så svært, for vi har masser af offensive spillere. Desler, AK, Zohore og Fester plus det løse, så selv om Falk skulle blive solgt allerede nu her i vinduet, så skal vi egentlig stadig have mest øje på forstærkninger andre steder.
                              Ret enig. Hvis det er muligt at finde den helt rigtige centrale midtbanespiller med playmaker-gén, så kunne det være en god 'erstatning', da Falk ikke kan erstattes som sådan.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Jeg læser, hvad du skriver...og tolker også lidt.
                                Ja, vi mangler forstærkninger andre steder på banen, men du skriver ovenstående som om, at "skidt pyt med at Falk smutter, for vi kan nemt undvære ham"-agtigt...
                                En Falk i den form vi har set ham i efteråret bliver hamrende svær at erstatte, i mine øjne...
                                Vi har bestemt andre gode offensive spillere, men ingen der er i nærheden af at kreere det Falk gør, uden ham mangler vi netop det i høj grad ... kreatøren.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X