Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Kan da sagtens være man har råd. Men synes det er for dyrt...
    Også muligt ja

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det ved jeg sgu ikke. Jeg kan ellers ikke se hvorfor man skulle spørge når man åbenbart ikke har råd.. Regnede OB med at Randers ville sige 2 mill?
      Vel lidt det samme som sidste sommer hvor man spurgte til Dalgaard i VFF oh bød 2,5 mill , han blev så solgt for det dobbelte .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Hvad sker der for Falk for tiden? Han svinger helt vildt fra kamp til kamp. I går var han jo tæt på at være vores dårligste mand på banen. Prøver konstant det svære, og lykkes ikke med ret meget. Hans to skudmuligheder lige foran mål var elendighed på serieniveau. At han så lidt heldigt får spillet Kryger fri til scoring, ændrer ikke på, at det er en elendig aktion af en offensivspiller, der oven i købet har spillet en del kampe som angriber.

        Det virker som om han har koncentrationsproblemer. Og så pisser det mig lidt af, at han stadig er så elendig en afslutter som han er. Det burde han fandeme have kunnet selvtræne bare lidt skarpere i løbet af de sidste to-tre år. Det er jo ikke fordi han ikke kan sparke til en bold...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Hvad sker der for Falk for tiden? Han svinger helt vildt fra kamp til kamp. I går var han jo tæt på at være vores dårligste mand på banen. Prøver konstant det svære, og lykkes ikke med ret meget. Hans to skudmuligheder lige foran mål var elendighed på serieniveau. At han så lidt heldigt får spillet Kryger fri til scoring, ændrer ikke på, at det er en elendig aktion af en offensivspiller, der oven i købet har spillet en del kampe som angriber.

          Det virker som om han har koncentrationsproblemer. Og så pisser det mig lidt af, at han stadig er så elendig en afslutter som han er. Det burde han fandeme have kunnet selvtræne bare lidt skarpere i løbet af de sidste to-tre år. Det er jo ikke fordi han ikke kan sparke til en bold...
          det gør han - men det samme kan vel siges om holdet generelt......

          Comment


            Jeg tror nogen gange, at vi er lidt for imponerede over vores lille guldfugl. Hans topniveau er uomtvisteligt noget af det bedste i ligaen, hvis ikke det bedste. Men han er og bliver for ustabil. Det virker ikke som om, at han hæver det bundniveau og stabiliteten. Han har naturligvis også været del af et svært projekt de sidste 3-4 år i OB. Men han burde jo være en af de stabile kræfter på holdet og i klubben - det burde man kunne forvente af ham. Det ville være så ærgerligt, hvis han ikke får styr på det. Det må jo næsten være noget mentalt - og det kan der også arbejdes med!

            Comment


              Kan det tænkes, at der er lidt træthed efter EM og stort set ingen sommer. Vi ser noget tilsvarende med Pione Sisto og måske andre spillere. Syntes også man har set det nogle gange tilbage i tiden, at visse spillere efter et EM eller VM i store klubber kommer lidt hæmmet tilbage efter ferien og ikke helt er klar, og skal bruge lidt til på at komme ovenpå igen. Falk spillede nemlig rigtig godt i de første kampe, men måske nemlig fordi han var i topform lige efter EM, men så måske har toppet, og nu har brug for at bygge op igen. Nogen der har tænkt på den vinkel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBer i Prag Se indlæg
                Kan det tænkes, at der er lidt træthed efter EM og stort set ingen sommer. Vi ser noget tilsvarende med Pione Sisto og måske andre spillere. Syntes også man har set det nogle gange tilbage i tiden, at visse spillere efter et EM eller VM i store klubber kommer lidt hæmmet tilbage efter ferien og ikke helt er klar, og skal bruge lidt til på at komme ovenpå igen. Falk spillede nemlig rigtig godt i de første kampe, men måske nemlig fordi han var i topform lige efter EM, men så måske har toppet, og nu har brug for at bygge op igen. Nogen der har tænkt på den vinkel.
                Det er godt tænkt. Det kan sikkert sagtens spille ind.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Hvad sker der for Falk for tiden? Han svinger helt vildt fra kamp til kamp. I går var han jo tæt på at være vores dårligste mand på banen. Prøver konstant det svære, og lykkes ikke med ret meget. Hans to skudmuligheder lige foran mål var elendighed på serieniveau. At han så lidt heldigt får spillet Kryger fri til scoring, ændrer ikke på, at det er en elendig aktion af en offensivspiller, der oven i købet har spillet en del kampe som angriber.

                  Det virker som om han har koncentrationsproblemer. Og så pisser det mig lidt af, at han stadig er så elendig en afslutter som han er. Det burde han fandeme have kunnet selvtræne bare lidt skarpere i løbet af de sidste to-tre år. Det er jo ikke fordi han ikke kan sparke til en bold...
                  Jeg kan ikke lade være med at tænke på det er kommet her i kampene efter vinduet lukkede... måske havde han alligevel sat næsen op efter at nu ville det blive, og det gjorde det så ikke...
                  Jeg synes ikke det virker til der har været så stor en interesse for ham denne sommer, de obligatoriske hollandske klubber, feks. Heerenveen, der har fulgt ham tæt siden han var "bette", der har slet intet været fremme om nogen interesse længere... En russisk, en tyrkisk, og så var der noget med HSV, og hvis det var det, så er det jo ikke meget for vores største salgspotentiale, men der er da muligvis ting der ikke er kommet frem selvfølgelig... Til gengæld har der været rigelig med interesse for at snakke med Falk om det, han er blevet pumpet med det på ugentlig, til tider daglig basis, siden midt i foråret, det har jo fyldt helt enormt meget...

                  ... og nu står han så her, og jeg kunne da godt tro han er påvirket af det, også fordi det efterlader ham i en svær situation, for hvad gør han nu, hvad med karrieren, hvad med OB, hvad med kontrakten, ja, og hvad med spillet, for resultaterne ligner noget han har brokket sig over de foregående to sæsoner...

                  Jeg tror virkelig den rumsterer oven i hovedet på ham lige for tiden...
                  Last edited by Kaspernon; 20-09-2015, 19:13.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg kan ikke lade være med at tænke på det er kommet her i kampene efter vinduet lukkede... måske havde han alligevel sat næsen op efter at nu ville det blive, og det gjorde det så ikke...
                    Jeg synes ikke det virker til der har været så stor en interesse for ham denne sommer, de obligatoriske hollandske klubber, feks. Heerenveen, der har fulgt ham tæt siden han var "bette", der har slet intet været fremme om nogen interesse længere... En russisk, en tyrkisk, og så var der noget med HSV, og hvis det var det, så er det jo ikke meget for vores største salgspotentiale, men der er da muligvis ting der ikke er kommet frem selvfølgelig... Til gengæld har der været rigelig med interesse for at snakke med Falk om det, han er blevet pumpet med det på ugentlig, til tider daglig basis, siden midt i foråret, det har jo fyldt helt enormt meget...

                    ... og nu står han så her, og jeg kunne da godt tro han er påvirket af det, også fordi det efterlader ham i en svær situation, for hvad gør han nu, hvad med karrieren, hvad med OB, hvad med kontrakten, ja, og hvad med spillet, for resultaterne ligner noget han har brokket sig over de foregående to sæsoner...

                    Jeg tror virkelig den rumsterer oven i hovedet på ham lige for tiden...
                    Enig omkring dette ... Det må alt andet være svært at blive talt højt op men alligevel ikke have højt nok bundniveau til at komme afsted .. Han er ikke længere et talent men har en alder hvor det fundamentale skal være på plads og der tror jeg desværre for ham at det ikke er kommet fordi han er blevet i en kriseklub og ikke har opnået det han kunne ...
                    Tror Desværre ikke at ambitionsniveauet for en udenlandsk klub og evnerne er på niveau og slet ikke hvis en klub skal betale for ham. Måske han kan komme til en semitopklub i Holland hvis han er transferfri men er det nok for ham? Hvordan kommer han helt hen til sommeren uden at have snakket kontrakt uden at det skaber en masse uro?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Jeg tror han kunne have gavn af en bænkeplads i nogle kampe for at komme ovenpå mentalt igen. Han havde ingen sommerferie, og kom direkte fra U21EM. Jeg tror bare at det er vigtigt rent mentalt også for en professionel fodboldspiller, at koble fra nogle uger så hoved og krop kan samle kræfter igen.

                      Comment


                        Køber ikke rigtig forklaringen om at Falk skulle have fysiske problemer efter U21 EM.. Ser man på stamspiller under slutrunden, eks. Vestergaard, Knudsen, Jønsson, Durmisi og Yussuf så synes jeg da at de har leveret gode præstationer for deres klubber de første par kampe her i efteråret.. Synes snarere vores trænerteam burde have lyttet noget mere til hvad Ove P sagde dengang han overtog os sidste år, nemlig at det fundamentale omkring det at spille fodbold ikke var på plads. Sådan havde jeg det gennem hele kampen igår med Falk. I stedet for at gøre det simple i omgangen med bolden, prøvede han gentagne gange at presse umulige afleveringer igennem eller afdrible 4 mand af gangen.. På nuværende tidspunkt er hans spil ikke til et højere niveau end hvad OB ligger på for øjeblikket..
                        Tror i højere grad det er mentale problemer der påvirket ham!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg kan ikke lade være med at tænke på det er kommet her i kampene efter vinduet lukkede... måske havde han alligevel sat næsen op efter at nu ville det blive, og det gjorde det så ikke...
                          Jeg synes ikke det virker til der har været så stor en interesse for ham denne sommer, de obligatoriske hollandske klubber, feks. Heerenveen, der har fulgt ham tæt siden han var "bette", der har slet intet været fremme om nogen interesse længere... En russisk, en tyrkisk, og så var der noget med HSV, og hvis det var det, så er det jo ikke meget for vores største salgspotentiale, men der er da muligvis ting der ikke er kommet frem selvfølgelig... Til gengæld har der været rigelig med interesse for at snakke med Falk om det, han er blevet pumpet med det på ugentlig, til tider daglig basis, siden midt i foråret, det har jo fyldt helt enormt meget...

                          ... og nu står han så her, og jeg kunne da godt tro han er påvirket af det, også fordi det efterlader ham i en svær situation, for hvad gør han nu, hvad med karrieren, hvad med OB, hvad med kontrakten, ja, og hvad med spillet, for resultaterne ligner noget han har brokket sig over de foregående to sæsoner...

                          Jeg tror virkelig den rumsterer oven i hovedet på ham lige for tiden...
                          kan sagtens være han havde regnet med at komme afsted nu - og er skuffet over det rigtige bud ikke er dukket op - men som Riflen siger så skal han altså gøre noget ved sine afslutninger - han er simplethen for dårlig foran mål.......kunne godt tænkes det har spillet ind for de klubber der var på vippen omkring ham.

                          Når det så er sagt så syntes jeg det er fornuftigt af ham ikke at hoppe på det første det bedste bud og tage til tyrkiet eller rusland...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg tror han kunne have gavn af en bænkeplads i nogle kampe for at komme ovenpå mentalt igen.
                            men hvis Kent så vælger at smide ham på bænken et par kampe, og vi ender med at tabe en kamp eller to, så vil der jo lyde et ramaskrig herinde. "Træneren er idiot og kan ikke finde ud af at sætte de gode spillere på holdet, etc....."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                              men hvis Kent så vælger at smide ham på bænken et par kampe, og vi ender med at tabe en kamp eller to, så vil der jo lyde et ramaskrig herinde. "Træneren er idiot og kan ikke finde ud af at sætte de gode spillere på holdet, etc....."
                              Helt enig i din betragtning! Men som træner bliver du også nødt til at tage konsekvensen af dårlige præstationer! Men nu hvor vi trods alt vandt kampen mod Viborg ser jeg ingen grund til ikke starte med de samme 11 i næste kamp...

                              Comment


                                Jeg tror ærlig talt det handler udelukkende om det mentale aspekt i hans situation. Jeg tror desværre ikke vores kære Falk er så stærk mentalt, hvilket måske sætter lidt begrænsninger for ham ift. Hans spil på banen.

                                Det må også begrænse hans udvikling en hel del, hvilket jeg også synes man kan se på ham.. Han har ikke udviklet sig særlig meget de sidste par år, og den del hans helst skulle have udviklet sig på, den er ikke eksisterende - hans afslutninger er simpelthen for dårlige.. Hvis han overhovedet får afsluttet. Han scorer alt alt for lidt mål, og det har været hans svaghed siden dag 1. Det må også være derfor at den "rigtige" klub heller ikke er kommet på banen, og med tiden tror jeg mindre og mindre på at han vil kunne klare sig godt i en af de større ligaer..

                                Når det er sagt, så håber jeg alt godt for ham, og jeg håber han ryger til en god klub hvor han vil få massere af succes. Hans topniveau er vanvittigt højt, og de ting han laver engang imellem.. Det husker jeg ikke at have set i Superligaen før. Han er unik, og det skal han udnytte! Han spiller sjældent dårlige kampe, men han er ikke så matchvindende som han har potentiale til at blive. Det må simpelthen være mentalt, når man ved hvor hans topniveau er.

                                Comment

                                Working...
                                X