Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    kan sagtens være han havde regnet med at komme afsted nu - og er skuffet over det rigtige bud ikke er dukket op - men som Riflen siger så skal han altså gøre noget ved sine afslutninger - han er simplethen for dårlig foran mål.......kunne godt tænkes det har spillet ind for de klubber der var på vippen omkring ham.

    Når det så er sagt så syntes jeg det er fornuftigt af ham ikke at hoppe på det første det bedste bud og tage til tyrkiet eller rusland...
    Det er jeg helt enig i, jeg tror det er en af de ting der har stået højest på scout rapporterne, den sidste aktion foran mål, og så boldtabene i sig selv...

    Også enig, det ville være noget mere satset...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Enig omkring dette ... Det må alt andet være svært at blive talt højt op men alligevel ikke have højt nok bundniveau til at komme afsted .. Han er ikke længere et talent men har en alder hvor det fundamentale skal være på plads og der tror jeg desværre for ham at det ikke er kommet fordi han er blevet i en kriseklub og ikke har opnået det han kunne ...
      Tror Desværre ikke at ambitionsniveauet for en udenlandsk klub og evnerne er på niveau og slet ikke hvis en klub skal betale for ham. Måske han kan komme til en semitopklub i Holland hvis han er transferfri men er det nok for ham? Hvordan kommer han helt hen til sommeren uden at have snakket kontrakt uden at det skaber en masse uro?
      Helt enig, det balancere sådan lidt midt i, der bliver ikke ved med at være lige så stor udvikling, mens at der var nogen ting der nok skulle have været mere udviklet nu...
      Det eneste der vel skaber ro på den front ja, det er hvis han skriver under på en ny kontrakt, og det er vel også det eneste der giver JH ro... men det gør det jo også noget sværere at komme afsted...

      Kunne man stikke ham en 1 årig forlængelse, så prisen holdes oppe, og han samtidig ikke låses flere år frem, så ville det måske ikke være så skidt...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        En kættersk tanke: Er Falk ikke en lille smule overvurderet? Jeg holder meget af ham, og han er en dygtig superligaspiller, men hvis de kolde tal skal på bordet, hvor mange kampe er han så reelt afgørende i?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
          En kættersk tanke: Er Falk ikke en lille smule overvurderet? Jeg holder meget af ham, og han er en dygtig superligaspiller, men hvis de kolde tal skal på bordet, hvor mange kampe er han så reelt afgørende i?
          Det er jo det, man i lang tid har kritiseret ham for ikke at være. Men lige pt fører han altså assistlisten i superligaen, og han har tilmed scoret mål.

          http://www.superstats.dk/maal/assist

          Men det er klart, at man må forlange af en så dygtig spiller, at han også scorer på chancer som dem han havde igår.

          Comment


            Kolde facts skal jeg ikke modsige. Har du noget lignende for sidste sæson, så jeg kan danne mig et større billede?

            Jeg tvivler dog stærkt på, at Falk bliver en succes udenlands. Jeg håber, jeg tager fejl.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
              Kolde facts skal jeg ikke modsige. Har du noget lignende for sidste sæson, så jeg kan danne mig et større billede?

              Jeg tvivler dog stærkt på, at Falk bliver en succes udenlands. Jeg håber, jeg tager fejl.
              Han har jo altid været kritiseret for ikke at have nok slut produkt, og sidste sæson var ingen undtagelse. Kun et godt forår opvejede for et svagt efterår (ihf på bundlinjen).

              http://www.transfermarkt.co.uk/rasmu...s/?saison=2014

              For hele karrieren: http://www.transfermarkt.co.uk/rasmu...us/?saison=ges

              Comment


                Falk har i længere tid været den som alle forventningerne hviler på , den som lige skal lave det geniale , den som skal sætte vores offensiv op , den som sjal skabe chancerne . Det er og har selvfølgelig været et stort pres og derfor er der ikke noget at sige til at han har sine downs .
                Det er ingen hemmelighed at Falk har ambitioner om mere end at spille for at overleve i ligaen , derfor tynger det ham måske også at vi atter engang ser ud til at skulle kigge langt efter stabilitet og kamp om topplaceringerne .
                Og det han også tynge ham at der var meget snak om udlandet i det forgangne vindue .

                Jeg syntes ikke det er underligt manden har nogle ringe kampe .

                Det sker også andre steder , se blot Sisto som var snakket op til en pris 3-4 gange højere end Falk , han har været tæt på elendig i siden han kom tilbage fra skaden .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Når alt det her er sagt, så er folk vel klar over, at manden fører assistlisten for sæsonen? Han har været sløj de sidste par kampe, men overordnet set været blandt de bedste foreløbigt.

                  Comment


                    Det var jeg faktisk ikke klar over, førend anglicantian postede det. Sammen med Makrini har han da ubetinget været blandt vores bedste i denne sæson. Det tvivler jeg slet ikke på. Det er mere en generel følelse af, at Falk mangler det sidste, og at han - hvis man tentativt tager OB-brillerne af - måske er bare et *lille bitte* nøk overvurderet?

                    5 mål og 2 assists i sidste sæson. Det skal også med i billedet. Det er ikke meget for en så stor offensiv profil. Det er klart, at han heller ikke har haft det bedste materiale omkring sig. Jeg er absolut ikke ude i noget korstog, og jeg holder meget af Falk. Det er blot et forsigtigt indspark.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      Det var jeg faktisk ikke klar over, førend anglicantian postede det. Sammen med Makrini har han da ubetinget været blandt vores bedste i denne sæson. Det tvivler jeg slet ikke på. Det er mere en generel følelse af, at Falk mangler det sidste, og at han - hvis man tentativt tager OB-brillerne af - måske er bare et *lille bitte* nøk overvurderet?

                      5 mål og 2 assists i sidste sæson. Det skal også med i billedet. Det er ikke meget for en så stor offensiv profil. Det er klart, at han heller ikke har haft det bedste materiale omkring sig. Jeg er absolut ikke ude i noget korstog, og jeg holder meget af Falk. Det er blot et forsigtigt indspark.
                      Jeg er da enig. Glansen er nok gået lidt af Falk, i forhold til, da han var yngre. Hans skader har sat ham noget tilbage, og han er nok udfordret på fysikken. Han er ved at nå en alder, hvor det er knald eller fald. Han mangler lige nu de sidste procenter, før han er klar til udlandet, fysisk, spillemæssigt og formentligt også mentalt. Finder han dem, er han snart væk, finder han dem ikke, har jeg intet imod, at han bliver her i Odense, og bliver en god superligaspiller for igennem sin karriere, med potentiale for at ende som en klublegende. På sine bedste dage, er han stadig uovertruffen i suppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg er da enig. Glansen er nok gået lidt af Falk, i forhold til, da han var yngre. Hans skader har sat ham noget tilbage, og han er nok udfordret på fysikken. Han er ved at nå en alder, hvor det er knald eller fald. Han mangler lige nu de sidste procenter, før han er klar til udlandet, fysisk, spillemæssigt og formentligt også mentalt. Finder han dem, er han snart væk, finder han dem ikke, har jeg intet imod, at han bliver her i Odense, og bliver en god superligaspiller for igennem sin karriere, med potentiale for at ende som en klublegende. På sine bedste dage, er han stadig uovertruffen i suppen.
                        Jeg synes faktisk det ville være synd hvis Falk blev i OB hele sin karriere... Godt for OB, men synd for Falk. Han bør ud og se hvor langt det kan bære ham, og ender det med at være "ikke ret langt", vil jeg elske at se ham tilbage igen...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Når alt det her er sagt, så er folk vel klar over, at manden fører assistlisten for sæsonen? Han har været sløj de sidste par kampe, men overordnet set været blandt de bedste foreløbigt.
                          Enig, og derfor at det nok naturligt at han måske har en lille form nedgang efter EM. Men måske også fordi at modstanderne jo også ved, at dækker de ham godt til og bakker op således det bliver meget sværere for Falk at lave sine ting, så sætter det OB markant tilbage. Samtidig, fik han jo også en mindre skade for ikke så længe siden, hvor man blev taget ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jeg er da enig. Glansen er nok gået lidt af Falk, i forhold til, da han var yngre. Hans skader har sat ham noget tilbage, og han er nok udfordret på fysikken. Han er ved at nå en alder, hvor det er knald eller fald. Han mangler lige nu de sidste procenter, før han er klar til udlandet, fysisk, spillemæssigt og formentligt også mentalt. Finder han dem, er han snart væk, finder han dem ikke, har jeg intet imod, at han bliver her i Odense, og bliver en god superligaspiller for igennem sin karriere, med potentiale for at ende som en klublegende. På sine bedste dage, er han stadig uovertruffen i suppen.
                            Kunne ikke være mere enig. Lad dette være sidste ord i debatten :)
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              En opsummering af debatten ovenfor fra Ove P (nederst i artiklen): http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/superliga/ECE8037550/%C2%BBHvis-man-kunne-sk%C3%A6re-hovedet-af-Tobias-Grahn...%C2%AB/

                              I øvrigt også noget om et par andre eks-OB'ere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Jeg synes faktisk det ville være synd hvis Falk blev i OB hele sin karriere... Godt for OB, men synd for Falk. Han bør ud og se hvor langt det kan bære ham, og ender det med at være "ikke ret langt", vil jeg elske at se ham tilbage igen...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Jeg gruer lidt for det scenarie at han ryger udlands, og flopper som så mange andre Superligaspillere.. Og at han så ryger retur til ligaen hos Brøndby. De har tidligere været interesseret, og er Falk ikke gammel Brøndby fan?

                                Oprindeligt indsendt af OBer i Prag Se indlæg
                                Enig, og derfor at det nok naturligt at han måske har en lille form nedgang efter EM. Men måske også fordi at modstanderne jo også ved, at dækker de ham godt til og bakker op således det bliver meget sværere for Falk at lave sine ting, så sætter det OB markant tilbage. Samtidig, fik han jo også en mindre skade for ikke så længe siden, hvor man blev taget ud.
                                Helt enig. Jeg tror også hans udvikling lider af alle de sæsoner han har haft i ligaen.. Der er ikke så stor udskiftning i trænere her i Danmark, og det må jo også medfører at alle trænere kender Falk ud og ind, og de ved hvordan han skal lukkes ned.. At Falk så er et utroligt talent, og kan nogle unikke ting.. Det gør at han stadigvæk kan begå sig i ligaen og være et stykke over middel.

                                Comment

                                Working...
                                X