Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Har hørt en fugl synge om, at Falk vil kunne indkassere over 4 millioner kroner, hvis han signer for Brøndby. Det er næsten en fordobling af hans nuværende løn :(

    Jesper Hansen, du hører ikke til i OB. Kim Brink ville have forlænget med Falk og solgt ham for 25 millioner sæsonen efter. Nu får vi max 3 millioner for ham.
    Hov hov, skal vi nu ikke lige basere debatten på faktuelle forhold.
    Kim Brink var meget medskyldig i, at klubben kørte med tocifrede millionunderskud ... det er vigtigt at notere sig at havde OB beholdt ham, så var klubben sandsynligvis gået fallit.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Hov hov, skal vi nu ikke lige basere debatten på faktuelle forhold.
      Kim Brink var meget medskyldig i, at klubben kørte med tocifrede millionunderskud ... det er vigtigt at notere sig at havde OB beholdt ham, så var klubben sandsynligvis gået fallit.
      Jo, lad os basere debatten på faktuelle forhold.

      Kan du fremvise faktuelle beviser for at KB var skyldig i millionunderskud og falliterklæring såfremt han var fortsat?

      Mig bekendt så bar OCC delen hovedparten af underskuddet efter fusionen og så vidt jeg ved så arbejde KB ud fra fastsatte rammer for driften.
      Hvem siger han ikke kunne arbejde under andre finansielle ramme? Der var vist ikke det der var årsag til fyringen.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hov hov, skal vi nu ikke lige basere debatten på faktuelle forhold.
        Kim Brink var meget medskyldig i, at klubben kørte med tocifrede millionunderskud ... det er vigtigt at notere sig at havde OB beholdt ham, så var klubben sandsynligvis gået fallit.
        Jeg har hørt at Kim smed alle pengene i D.U.P fordi han arbejdede helt uden budget styring fra bestyrelsen .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Nu er denne tråd på falk og ikke KB "gud hvor jeg savner den mand " Men bare så jeg forstår flertallet. Vi er villige til en ekstra sæson i sølet. Det vigtigste er falken spiller. Så han bliver holdt varm og igang måske i værste fald for Bif. Det er ok med mig men så synes jeg også at hylerriet bør stoppe. Hvis vi i næste sæson roder i bunden. Fordi vi skal spille en ny 10 ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Nu er denne tråd på falk og ikke KB "gud hvor jeg savner den mand " Men bare så jeg forstår flertallet. Vi er villige til en ekstra sæson i sølet. Det vigtigste er falken spiller. Så han bliver holdt varm og igang måske i værste fald for Bif. Det er ok med mig men så synes jeg også at hylerriet bør stoppe. Hvis vi i næste sæson roder i bunden. Fordi vi skal spille en ny 10 ind.
            Det vil have massive negative konsekvenser for indeværende sæson, hvis Falk holdes ude.
            Vi kan ikke komme til at rode rundt i bunden p.g.a. at en ny spiller skal spilles ind, i så fald har den spiller ikke niveauet.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det vil have massive negative konse
              kvenser for indeværende sæson, hvis Falk holdes ude.
              Vi kan ikke komme til at rode rundt i bunden p.g.a. at en ny spiller skal spilles ind, i så fald har den spiller ikke niveauet.
              Helt enig.
              Bortset af at det ikke er sikkert at Falk forlader OB og at det ikke er sikkert at han går til BIF hvis han skulle forlade OB skulle han stå på pladsen og fighte og spille for os til sidste sekund.
              Han er meget vigtigt for os og vi er ikke AaB - clowner.
              Skulle han komme til Tre For Park i den gulv-blåe i den kommende sæson vil jeg gerne vise hvor skuffet jeg er.
              Men så længe han bærer vores trøje tilhører i start-11 imo.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg har hørt at Kim smed alle pengene i D.U.P fordi han arbejdede helt uden budget styring fra bestyrelsen .
                Den Uafhængige Politiklagemyndighed?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                  Den Uafhængige Politiklagemyndighed?
                  Dansk UFO produktion ...
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Dansk UFO produktion ...

                    Comment


                      To ting vi ikke magtede at få ud af Falks talent:

                      1) at tjene noget på økonomisk på et salg

                      Det havde for så vidt været ok, hvis:

                      2) Vi havde materialiseret talentet til medaljer, pokaltitel eller europæisk deltagelse.

                      Det magtede vi heller ikke....

                      Faktisk meget lidt vi har magtet, når man ser på hvilke ressourcer der har været tilgængelig over årene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        To ting vi ikke magtede at få ud af Falks talent:

                        1) at tjene noget på økonomisk på et salg

                        Det havde for så vidt været ok, hvis:

                        2) Vi havde materialiseret talentet til medaljer, pokaltitel eller europæisk deltagelse.

                        Det magtede vi heller ikke....

                        Faktisk meget lidt vi har magtet, når man ser på hvilke ressourcer der har været tilgængelig over årene.
                        Vi kan dog nå at tjene på Falk hvis kontrakten forlænges i vinterpausen, hvem ved!
                        Det kan jo godt være agent plantet, alt det hype om Brøndby og Falk, måske de allerede er i dialog med OB om forlængelse, men kun et gæt.
                        Last edited by Faurskov; 05-11-2015, 18:10.

                        Comment


                          Rasmus nævner i FS at han er i dialog med OB om kontraktforlængelse.
                          - Men endnu er intet afgjort. Det bliver min mavefornemmelse, der kommer til at afgøre, hvor jeg fremover skal spille. Al denne fremtidssnak fylder en del i mine tanker. men jeg prøver at tage det, som det kommer, sagde Rasmus Falk, der var glad for OB's præstation mod Viborg.

                          Men han afventer nok lidt flere forstærkninger til forsvaret inden han skriver under.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Rasmus nævner i FS at han er i dialog med OB om kontraktforlængelse.
                            - Men endnu er intet afgjort. Det bliver min mavefornemmelse, der kommer til at afgøre, hvor jeg fremover skal spille. Al denne fremtidssnak fylder en del i mine tanker. men jeg prøver at tage det, som det kommer, sagde Rasmus Falk, der var glad for OB's præstation mod Viborg.

                            Men han afventer nok lidt flere forstærkninger til forsvaret inden han skriver under.
                            jeg har også lige læst det...der siges bl.a. at Rasmus elsker at spille i OB, og OB gerne vil beholde ham, så det er et perfekt match.

                            Det ligger dog mellem linierne at en forlængelse kun bliver 1 år....
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Rasmus nævner i FS at han er i dialog med OB om kontraktforlængelse.
                              - Men endnu er intet afgjort. Det bliver min mavefornemmelse, der kommer til at afgøre, hvor jeg fremover skal spille. Al denne fremtidssnak fylder en del i mine tanker. men jeg prøver at tage det, som det kommer, sagde Rasmus Falk, der var glad for OB's præstation mod Viborg.

                              Men han afventer nok lidt flere forstærkninger til forsvaret inden han skriver under.
                              Puha hvor vil jeg bare hade det hvis han skifter på en fri transfer til BIF, FCM eller FCK. Håber så meget på en forlængelse - og så evt. salg til udlandet til sommer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Rasmus nævner i FS at han er i dialog med OB om kontraktforlængelse.
                                - Men endnu er intet afgjort. Det bliver min mavefornemmelse, der kommer til at afgøre, hvor jeg fremover skal spille. Al denne fremtidssnak fylder en del i mine tanker. men jeg prøver at tage det, som det kommer, sagde Rasmus Falk, der var glad for OB's præstation mod Viborg.

                                Men han afventer nok lidt flere forstærkninger til forsvaret inden han skriver under.
                                Vi kunne jo passende slutte rigtig godt af og gøre valget lidt sværere for ham...
                                Men han fortjener at komme til udlandet. Havde bare håbet det var sket i en stor transfer...
                                Et skifte til en anden dansk vil jeg ikke engang tænke på

                                Comment

                                Working...
                                X