Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...kreative-falk/
    Nu er Falk vist ikke den der arbejder mindst defensivt på midten og selv om han var vil jeg nok stille spørgsmålstegn ved om den centrale akse har formået at lukke af ...

    Jeg vil ikke gå så langt som at sige at Falk så er skyld i vores ringe defensiv for det syntes jeg ikke men hvis han er, er det så det værd ?? Flere mål for men også flere imod ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...kreative-falk/
      Nu er Falk vist ikke den der arbejder mindst defensivt på midten og selv om han var vil jeg nok stille spørgsmålstegn ved om den centrale akse har formået at lukke af ...

      Jeg vil ikke gå så langt som at sige at Falk så er skyld i vores ringe defensiv for det syntes jeg ikke men hvis han er, er det så det værd ?? Flere mål for men også flere imod ..
      Hvis Falk arbejder færre defensivt så er det altid nok mange mere end Emil gjorde nogensinde. Tænker det er godt at bruge Falk's kreative færdigheder mere. Og kan god lide Kents ide at holdet skal holde ham ryggen lidt mere fri i den forhold.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...kreative-falk/
        Nu er Falk vist ikke den der arbejder mindst defensivt på midten og selv om han var vil jeg nok stille spørgsmålstegn ved om den centrale akse har formået at lukke af ...

        Jeg vil ikke gå så langt som at sige at Falk så er skyld i vores ringe defensiv for det syntes jeg ikke men hvis han er, er det så det værd ?? Flere mål for men også flere imod ..
        Jeg mener ikke Falk bidrager negativt til vores forsvar, men det gør Emil til gengæld, jeg håber virkelig at han smutter videre til vinter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...kreative-falk/
          Nu er Falk vist ikke den der arbejder mindst defensivt på midten og selv om han var vil jeg nok stille spørgsmålstegn ved om den centrale akse har formået at lukke af ...

          Jeg vil ikke gå så langt som at sige at Falk så er skyld i vores ringe defensiv for det syntes jeg ikke men hvis han er, er det så det værd ?? Flere mål for men også flere imod ..
          Hele artiklen her. Også en masse om Fester og Zohore

          http://www.ob.dk/artikel/festersen-o...farligste.aspx

          Comment


            http://m.bt.dk/superligaen/broendby-...-paa-fremtiden

            Afviser ikke danske klubber ..

            Kan ikke se ham i FCK eller FCM og det bliver næppe RFC eller SJE .. AAB virker heller ikke sandsynligt og så er det vel et spørgsmål om han tror at BIF eller OB bliver tophold først.

            Hvis ikke der er forlænget inden jul skal han skydes af til udlandet i vinterpausen.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              http://m.bt.dk/superligaen/broendby-...-paa-fremtiden

              Afviser ikke danske klubber ..

              Kan ikke se ham i FCK eller FCM og det bliver næppe RFC eller SJE .. AAB virker heller ikke sandsynligt og så er det vel et spørgsmål om han tror at BIF eller OB bliver tophold først.

              Hvis ikke der er forlænget inden jul skal han skydes af til udlandet i vinterpausen.
              Det må bare aldrig ske at hans kontrakt løber ud, og vi ikke får en rød reje for ham. Det vil simpelthen være det ringeste købmandskab jeg kam huske, hvis vi lader kontrakten løbe ud med vores bedste spiller og han så skifter gratis til en rival

              Comment


                So it begins

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  http://m.bt.dk/superligaen/broendby-...-paa-fremtiden

                  Afviser ikke danske klubber ..

                  Kan ikke se ham i FCK eller FCM og det bliver næppe RFC eller SJE .. AAB virker heller ikke sandsynligt og så er det vel et spørgsmål om han tror at BIF eller OB bliver tophold først.

                  Hvis ikke der er forlænget inden jul skal han skydes af til udlandet i vinterpausen.
                  Jeg får sådan nogle nervøse træninger, når jeg ser Brøndby nævnt i forbindelse med Falk. Jeg tror faktisk det er den klub jeg mindst af alt ønsker at se ham i.
                  Jeg vil nok gå så langt som i at ønske ham intet godt, hvis han skifter til Brøndby. Jeg ønsker ellers Falk alt godt, og kan også sagtens unde ham et gratis skifte til sommer. Bare ikke til Brøndby. Bare IKKE til Brøndby!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det må bare aldrig ske at hans kontrakt løber ud, og vi ikke får en rød reje for ham. Det vil simpelthen være det ringeste købmandskab jeg kam huske, hvis vi lader kontrakten løbe ud med vores bedste spiller og han så skifter gratis til en rival
                    Han skal bare ikke skifte til en rival...ville være ganske forfærdeligt. Til udlandet med ham.
                    At han har ønsker om at prøve noget andet er jo kun naturligt....men det skal sgutte være brøndby

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det må bare aldrig ske at hans kontrakt løber ud, og vi ikke får en rød reje for ham. Det vil simpelthen være det ringeste købmandskab jeg kam huske, hvis vi lader kontrakten løbe ud med vores bedste spiller og han så skifter gratis til en rival
                      Falk har gennem de sidste 2-3 sæsoner klart meldt ud at han vil spille i en topklub , så er spørgsmålet vel blot om OB kan blive det , hidtil har vi ingen nævneværdige ambitioner vist via handling , kun via tomme løfter og forkromede taler ... De sidste 4 år har hvis man tager de posetive briller på været små hop på stedet .

                      Jeg har fuld forståelse for hvis Falk mister tålmodigheden .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Jeg får sådan nogle nervøse træninger, når jeg ser Brøndby nævnt i forbindelse med Falk. Jeg tror faktisk det er den klub jeg mindst af alt ønsker at se ham i.
                        Jeg vil nok gå så langt som i at ønske ham intet godt, hvis han skifter til Brøndby. Jeg ønsker ellers Falk alt godt, og kan også sagtens unde ham et gratis skifte til sommer. Bare ikke til Brøndby. Bare IKKE til Brøndby!
                        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...paa-falk-i-ob/

                        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=2580993
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Jeg ønsker naturligvis ikke Falk til BIF, men hvis jeg lægger følelserne fra mig, så tror jeg - desværre - at det vil være et smart skifte for Falk. På sine gode dag er han fantastisk, men jeg tror, at han får det svært i udlandet. Han laver ikke nok mål. BIF er - igen: desværre - et skridt op på de fleste paramtere ifht OB: Infrastruktur, holdånd, spillermateriale og bevågenhed. Jeg har været OB'er i mange år, men vi må erkende, at vi er i en sølle forfatning. Jeg tvivler på, om den nuværende ledelse kan få os ud af sølet. Perspektivet er altså ikke stort i OB pt.

                          Men den vil være svær at sluge.

                          Han siger det sådan set selv: "Kent Nielsen-projektet, synes jeg, er super spændende, men om jeg skal være en del af det fremover, det er svært at sige. Der er ingen tvivl om, at jeg synes, at klubben bevæger sig i den rigtige retning, men noget af det, jeg tænker på, er, at jeg gerne vil prøve at spille for et tophold eller et hold i en anden liga. Og det kan være, hvis jeg tror, at OB har potentialet til at blive det inden for kort tid, at OB stadig er spændende for mig, men jeg vil selvfølgelig som alle andre fodboldspillere vinde flere kampe end det modsatte"
                          Last edited by Bebeto999; 28-10-2015, 08:52.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                            Jeg ønsker naturligvis ikke Falk til OB, men hvis jeg lægger følelserne fra mig, så tror jeg - desværre - at det vil være et smart skifte for Falk. På sine gode dag er han fantastisk, men jeg tror, at han får det svært i udlandet. Han laver ikke nok mål. BIF er - igen: desværre - et skridt op på de fleste paramtere ifht OB: Infrastruktur, holdånd, spillermateriale og bevågenhed. Jeg har været OB'er i mange år, men vi må erkende, at vi er i en sølle forfatning. Jeg tvivler på, om den nuværende ledelse kan få os ud af sølet. Perspektivet er altså ikke stort i OB pt.

                            Men den vil være svær at sluge.

                            Han siger det sådan set selv: "Kent Nielsen-projektet, synes jeg, er super spændende, men om jeg skal være en del af det fremover, det er svært at sige. Der er ingen tvivl om, at jeg synes, at klubben bevæger sig i den rigtige retning, men noget af det, jeg tænker på, er, at jeg gerne vil prøve at spille for et tophold eller et hold i en anden liga. Og det kan være, hvis jeg tror, at OB har potentialet til at blive det inden for kort tid, at OB stadig er spændende for mig, men jeg vil selvfølgelig som alle andre fodboldspillere vinde flere kampe end det modsatte"
                            Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at da transfervinduet smækkede i denne sommer vinkede vi farvel en forlængelse med Falk ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                              Jeg ønsker naturligvis ikke Falk til OB, men hvis jeg lægger følelserne fra mig, så tror jeg - desværre - at det vil være et smart skifte for Falk. På sine gode dag er han fantastisk, men jeg tror, at han får det svært i udlandet. Han laver ikke nok mål. BIF er - igen: desværre - et skridt op på de fleste paramtere ifht OB: Infrastruktur, holdånd, spillermateriale og bevågenhed. Jeg har været OB'er i mange år, men vi må erkende, at vi er i en sølle forfatning. Jeg tvivler på, om den nuværende ledelse kan få os ud af sølet. Perspektivet er altså ikke stort i OB pt.

                              Men den vil være svær at sluge.

                              Han siger det sådan set selv: "Kent Nielsen-projektet, synes jeg, er super spændende, men om jeg skal være en del af det fremover, det er svært at sige. Der er ingen tvivl om, at jeg synes, at klubben bevæger sig i den rigtige retning, men noget af det, jeg tænker på, er, at jeg gerne vil prøve at spille for et tophold eller et hold i en anden liga. Og det kan være, hvis jeg tror, at OB har potentialet til at blive det inden for kort tid, at OB stadig er spændende for mig, men jeg vil selvfølgelig som alle andre fodboldspillere vinde flere kampe end det modsatte"
                              Det er jo desværre nok slut med Falk i OB senest til sommer. Det lille håb, der har været om en forlængelse, er snart helt forduftet - ellers tror jeg forlængelsen var sket, så han kunne score den gevinst, der ville være ved det allerede nu (for chancen for at han røg til næste sommer ville alligevel være ok stor), selvom han helt sikkert får en mere end fornuftig hyre i forvejen.

                              Du har da ret i, at BIF er større på mange parametre, det kan ikke diskuteres, men jeg ville nu alligevel tænke mig godt om, før jeg skiftede dertil, hvis jeg var Falk. Der har været uro og svingende resultater i snart rigtigt mange år i BIF, og selvom der måske er bedre muligheder for at spille med i toppen i BIF, så er der bestemt ingen garantier, og det lugter stadigt mest af sub-toppen.

                              Håber så meget, at han vælger at prøve vingerne af i udlandet, det ville simpelthen gøre så ondt at se ham i anden dansk klub - især efter et skifte på en free-transfer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Det må bare aldrig ske at hans kontrakt løber ud, og vi ikke får en rød reje for ham. Det vil simpelthen være det ringeste købmandskab jeg kam huske, hvis vi lader kontrakten løbe ud med vores bedste spiller og han så skifter gratis til en rival
                                Jeg er enig i at det vil være forfærdeligt hvis Falk skifter til Brøndby og det vil være til at tude over hvis han oven i købet flytter til den gule betonghetto transferfrit
                                I princippet kan vi dog ikke vide hvad der sker og hvor meget OB-ledelsen rent faktisk gør for at forlænge med ham. Der er jo ikke nogen der kan tvinge ham til at forlænge eller at skifte til en udenlandsk klub med OB-fortjeneste til følge.
                                Jeg håber dog stadig vi kan få forlænget med Falk evt. med en aftale om et max. transferbeløb, hvis den "rigtige" klub kommer på banen.

                                Falk i en Brøndbytrøje vil simpelthen være for grimt

                                Comment

                                Working...
                                X