Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Hvem tror du Falk slår af af Verbic, Kusk, Bashkim og Toutouh? Jeg ser både Verbic og Kusk som bedre, og de to andre som på niveau med. Og så får han også Amankwaa som konkurrence på et tidspunkt.
    Plus at FCK vel næppe holder op med at holde øje med markedet, blot fordi de har signet Falk.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Hvem tror du Falk slår af af Verbic, Kusk, Bashkim og Toutouh? Jeg ser både Verbic og Kusk som bedre, og de to andre som på niveau med. Og så får han også Amankwaa som konkurrence på et tidspunkt.
      Hvor jeg dog håber, at han knækker halsen på konkurrence situationen og fader lige så stille ud på bænken, så han til sidst knap nok kan blive en profil for et midter hold. Så kan han lære at vente på et skifte til udlandet, end at bilde folk ind, at han kan udvikle sig yderligere i den danske superliga.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Klart. Men det ville kræve, at Ståle Solbakken ændrede på sit system. Det er ikke ligefrem noget han gør det specielt meget i.
        Njaa, det kræver bare, at det tweekes lidt, og det har Ståle da ofte gjort offensivt. Hørte i Fodbold FM for nogen tid siden, hvordan FCK arbejdede med at variere både back og kantspillet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Njaa, det kræver bare, at det tweekes lidt, og det har Ståle da ofte gjort offensivt. Hørte i Fodbold FM for nogen tid siden, hvordan FCK arbejdede med at variere både back og kantspillet.
          Mjaeh. Mine taktiske analyser er nok en kende farvede af, at jeg håber Falk falder igennem.

          Han skal nok få spilletid, og mulighed for at spille sig i start-11eren. Om han kan, og om FCK/Ståle kan indpasse ham, vil jeg stadig mene er et åbent spørgsmål.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Mjaeh. Mine taktiske analyser er nok en kende farvede af, at jeg håber Falk falder igennem.

            Han skal nok få spilletid, og mulighed for at spille sig i start-11eren. Om han kan, og om FCK/Ståle kan indpasse ham, vil jeg stadig mene er et åbent spørgsmål.
            Eller i perioder som angriber, det kan jeg altså også sagtens se for mig, evt. Albuefloppet til at suge bolde og skabe rum til Falk, der ligger og lurer i mellemrummene. Falks største problem bliver psyken, om han kan klare presset. Spillemæssigt er han god nok, og de skal nok finde muligheder for ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Eller i perioder som angriber, det kan jeg altså også sagtens se for mig, evt. Albuefloppet til at suge bolde og skabe rum til Falk, der ligger og lurer i mellemrummene. Falks største problem bliver psyken, om han kan klare presset. Spillemæssigt er han god nok, og de skal nok finde muligheder for ham.
              Jeg er enig. Jeg synes, at mange i denne tråd undervurderer Falks evner og kvaliteter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Eller i perioder som angriber, det kan jeg altså også sagtens se for mig, evt. Albuefloppet til at suge bolde og skabe rum til Falk, der ligger og lurer i mellemrummene. Falks største problem bliver psyken, om han kan klare presset. Spillemæssigt er han god nok, og de skal nok finde muligheder for ham.
                Albuefloppet - fedt navn til Cornelius.

                Comment


                  Jeg er ikke i tvivl om, at Falk kommer til at blive en profil i FCK. Det er ikke sikkert han er første mand på holdkortet fra dag 1, men han skal nok blive fast mand i starteren. Mht. psyken, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne klare den. Helt ærligt, så virker han sgu som et rimelig afbalanceret menneske og han har en stålsat vilje for at bevise sig selv.

                  Jeg tror, at Benjamin Verbic trækker nitten.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg er ikke i tvivl om, at Falk kommer til at blive en profil i FCK. Det er ikke sikkert han er første mand på holdkortet fra dag 1, men han skal nok blive fast mand i starteren. Mht. psyken, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne klare den. Helt ærligt, så virker han sgu som et rimelig afbalanceret menneske og han har en stålsat vilje for at bevise sig selv.

                    Jeg tror, at Benjamin Verbic trækker nitten.
                    Det med psyken kommer af, at Falk har et prædikat som værende tryghedsnarkoman, plus at han i perioder i OB, tog ansvaret meget tungt på sig, hvilket hæmmede ham. Men det kan være, han vokser med det hele.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Albuefloppet - fedt navn til Cornelius.
                      Brugte også et par minutter på den. Den gik vist fra Cuntnelius til det mindre primitive Albuefloppet ;-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det med psyken kommer af, at Falk har et prædikat som værende tryghedsnarkoman, plus at han i perioder i OB, tog ansvaret meget tungt på sig, hvilket hæmmede ham. Men det kan være, han vokser med det hele.
                        Men er det ikke bare rygter? At han tog ansvaret på sig i en meget ung alder, og blev hæmmet heraf (blev han det?) tror jeg ikke er unikt for lige Rasmus Falk. Hvis du er bedste mand i en trup, der kæmper mod nedrykning, og samtidig meget ung, så tror jeg det er rimelig naturligt, at presset for at du skal levere for at klubben kan undgå nedrykning kan blive for meget. Når det så er sagt, så tror jeg ikke, at han har problemer med psyken overhovedet. Men min gæt er jo lige så godt som dit.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Alle skriver han ikke kan slå f.eks. NJ af.
                          Men det er jo slet ikke et problem, de kommer ikke til at være i klubben samtidig.
                          Det kan da sagtens ske at de kommer til at være i FCK samtidigt. NJ' kontrakt udløber først i sommeren '17.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bøgen Se indlæg
                            Det kan da sagtens ske at de kommer til at være i FCK samtidigt. NJ' kontrakt udløber først i sommeren '17.
                            Fedt jeg havde misset den :(

                            Så undskylder jeg da. Det virkede bare som om de var sikker på at han ikke var i FCK næste sæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Men er det ikke bare rygter? At han tog ansvaret på sig i en meget ung alder, og blev hæmmet heraf (blev han det?) tror jeg ikke er unikt for lige Rasmus Falk. Hvis du er bedste mand i en trup, der kæmper mod nedrykning, og samtidig meget ung, så tror jeg det er rimelig naturligt, at presset for at du skal levere for at klubben kan undgå nedrykning kan blive for meget. Når det så er sagt, så tror jeg ikke, at han har problemer med psyken overhovedet. Men min gæt er jo lige så godt som dit.
                              Samme person som i et tidligt forløb fortalte mig at Rasmus Jensen var blevet tilbudt en forringet kontrakt har desuden fortalt historier om Jensen der i sene teenage år var mega skrøbelig. Fik et par vanvittige eksempler jeg ikke vil skrive herinde.. Ikke noget at sige til at han aldrig kom afsted som ung. For chancerne har været der..
                              Tror dog at han er en mere modnet person idag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Fedt jeg havde misset den :(

                                Så undskylder jeg da. Det virkede bare som om de var sikker på at han ikke var i FCK næste sæson.
                                FCK vurderer jo at han er så attraktiv at det kun er et spørgsmål om HVOR han skal hen til sommer

                                Comment

                                Working...
                                X