Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg er nu blevet bildt ind, at NT ikke blander sig særligt meget, og lytter meget til sine folk.Last edited by claudes1; 29-02-2016, 18:40.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg er ikke i tvivl om at han skal høres i de store handler og dyre kontrakter , hvis bestyrelsen har sat et lønloft så skal JH rette ind efter det . Men mon JH er så uselvstændig så han har haft NT. med på råd da han afgav det første kontrakttilbud og faldbød Falk ?
Hvis lønloftet er 200.000 , og det skal holdes uanset hvilken spiller der tales om så er der meget langt til toppen og spillet om de sjove pladser i OB , ligesom det bliver umådeligt svært at hente spillere fra de efter danske forhold høje hylder , og spillere som shiner ala Falk bliver endnu sværere at holde på , og det kan udnyttes af andre klubber til at overbyde på løn og dermed lettere lokke vores bedste spillere til et skifte .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg har fattet jeres ansvar og skyld snak - dummere er jeg trods alt ikke - og det har intet med det at gøre i denne sag. Det kan sagtens være bestyrelsesformandens ansvar - det handler jo om, hvor meget han gerne vill have en finger med i - og det er vist temmelig meget.
Det er altid i sidste ende den øverste ledelses ansvar, hvad dem under ham gør.
Jeg prøver ikke at gøre folk dummere - jeg minder bare om at JH har tilbudt hvad han har tilbudt Falk, fordi bestyrelsesformanden har sagt god for det der er tilbudt - så er den egentligt ikke er længere. Ellers var JH sndsynligvis fyret allerede - hvis bestyrelsesformanden mente, at JH havde fucket Falk-forhandlingerne op.
Og bagefter skal stå og forsvare sin arbejdsgang på tv når PR lokummet brænder på.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg gider snart ikke høre mere....1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægforstår jeg sådan set godt - klogere bliver vi næppe....meeeen ser det nu nok alligevel - hvem vil nu ud og spinne et budskab?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSkriv et kort referat, hvis de siger noget nyt. Så er du sød.
Men de havde nu oversolgt det indslag godt og grundigt. Bare et recap af hvad vi hørte i fredags....og så kan Jørgensen og Friman stå og kloge lidt over det.
- og de er enige i at det er dårlig købmandskab fra JHs side
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnåååå - jamen jeg er sød.
Men de havde nu oversolgt det indslag godt og grundigt. Bare et recap af hvad vi hørte i fredags....og så kan Jørgensen og Friman stå og kloge lidt over det.
- og de er enige i at det er dårlig købmandskab fra JHs side
Comment
Comment