Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har jo til tider(ofte) haft problemer med at få lavet de afgørende mål, så i den forstand er det jo skide godt... men det skal da ikke være en hemmelighed at det kunne være sjovere hvis det var en anden der lavede målene...

    Jeg synes Falk ca. har det niveau han har haft længe, så der er ikke ændringer i hverken ris eller ros her, dog lader det til at der er kommet endeligt gang i målscoringerne, hvilket selvfølgelig også er et væsentligt punkt... Omvendt trækker det lidt ned at han laller bolden væk flere gange, også i går, og især frisparket var træls at se på...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
      Falk har scoret nogle pæne mål, men hans indsats som helhed har været på et mere lunket niveau. Nu ved jeg godt pressen elsker at tale en detalje op, det vil eksempelvis aldrig blive hans boldtab, hvor det ene kostede et mål. Mod FCN stod han tit foroverbøjet med hænderne i siden, han luntede stort set næsten hele kampen rundt, mange boldtab, og han var ikke til megen hjælp i den venstre defensiv, men så scorer han et mål i det sidste minut og er pludselig en af banens bedste.

      Jeg så desværre Hobro kampen via en skærm, og her har man jo ikke rigtig muligheden for at holde øje med knægten. Til gengæld kan man nyde kommentatorerne, der blandt andet fortæller efter Falk har scoret, at man ikke har set meget til ham ud over en tunnel han lavede i 1. halvleg, hvilket var et boldtab og et muligt kontraangreb, men Falk laver åbenbart ikke noget galt, for de omtalte hans tunnel flere gange, trods det altså blot var et boldtab på et skidt sted.

      Jeg har svært ved at se, hvorfor Falk skal spille. Hans engagement er tydeligvis faldet med 10-20 %, det ses, når han ikke har bolden, hvor han tidligere altid forsøgte sig med ryk tilbyder han sig i dag som en ældre 5 stjernet midtbane general.

      Greve skal have den plads nu, og så kan vi bruge Falk som lappeløsningen når det kræves.
      Jeg synes Falk har spillet noget af det bedste vi har set fra ham over de senere år her i starten af sæsonen. Han fylder mere, han fordeler boldene utroligt godt, og han falder kun sjældent ud af kampene. Og så har han også lukket to kampe endegyldigt.

      Ligeså meget som det er tilfældet synes jeg det er tosset at skrive, at Falk har gjort sine kritikere til skamme. Der er vel ikke nogen der har ment, at Falk ikke har sin spillemæssige berettigelse på holdet?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
        Falk har scoret nogle pæne mål, men hans indsats som helhed har været på et mere lunket niveau. Nu ved jeg godt pressen elsker at tale en detalje op, det vil eksempelvis aldrig blive hans boldtab, hvor det ene kostede et mål. Mod FCN stod han tit foroverbøjet med hænderne i siden, han luntede stort set næsten hele kampen rundt, mange boldtab, og han var ikke til megen hjælp i den venstre defensiv, men så scorer han et mål i det sidste minut og er pludselig en af banens bedste.

        Jeg så desværre Hobro kampen via en skærm, og her har man jo ikke rigtig muligheden for at holde øje med knægten. Til gengæld kan man nyde kommentatorerne, der blandt andet fortæller efter Falk har scoret, at man ikke har set meget til ham ud over en tunnel han lavede i 1. halvleg, hvilket var et boldtab og et muligt kontraangreb, men Falk laver åbenbart ikke noget galt, for de omtalte hans tunnel flere gange, trods det altså blot var et boldtab på et skidt sted.

        Jeg har svært ved at se, hvorfor Falk skal spille. Hans engagement er tydeligvis faldet med 10-20 %, det ses, når han ikke har bolden, hvor han tidligere altid forsøgte sig med ryk tilbyder han sig i dag som en ældre 5 stjernet midtbane general.

        Greve skal have den plads nu, og så kan vi bruge Falk som lappeløsningen når det kræves.
        Jeg er sådan et enig i, at pressen/kommentatoren kan være lidt ensidige i deres bedømmelse, da han ikke har været hekt outstanding her i foråret - jeg synes dog, at du gør lidt det samme. Han smider en del bolde væk, men det har han nu altid gjort, fordi han lægger sit spil højt an, der skal selvfølgelig være en balance. I går erobrede han dog fint tilbage et par gange med aggressivt genpres. Han har også mange fine situationer, hvor han trækker et par spillere til sig, vender ned i banen og spiller gode bolde ind centralt i mellemrummet - det blev så aldrig farligt, da Ari tilsyneladende var lidt forvirret over, hvem han var på hold med i går.

        Derudover viste Greve ikke i går (i mine øjne), at han absolut skal have en startplads. Han viste ikke noget offensivt, og han tabte faktisk mange dueller til Martin Mikkelsen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          To typiske Falk mål som er afsluttet med kattepoten. Han har, ikke overraskende, sin klare berettigelse på holdet. Han har sat kritikerene i skammekrogen og vist at han er opsat på at slutte godt i OB.
          Jeg er ikke sikker på at OB har været meget svingende de seneste år, det forekommer mig at det har været generelt skidt spil der har været det dominerende.
          sikke noget sludder - der er vel ikke mange der har ment falk ikke har kvaliteten til at spille. Eller brugt det som et argument for at han skulle bænkes.
          Argumentet går vel på om ikke man skulle have det lange lys på - og forberede sig på en tid efter falk - netop fordi han er så god, skulle næste sæson forberedes i en mere eller mindre "gratis" sæson. Nu har tingene pludseligt ændret sig - vi er kommet godt fra land og holdene foran os er ikke så stabile - og så er det klart vi alle drømmer om at komme lidt højere op.
          Men om det er den rigtige løsning at fokusere på kortsigtet succes - det ved vi jo reelt først næste sæson når vi kommer til at stille op uden falk.
          - Og så er der hele snakken om ikke vi kunne have ligget hvor vi ligger uden falk - det bliver jo ren spekulation. Men så afgørende syntes jeg altså ikke han har været - han er god og tiltrækker derfor naturligt noget opmærksomhed fra modstanderne. Han har scoret nogle rigtigt flotte mål - der har lukket kampene for os. Men han har også en tendens til at varme bolden for meget - og har lavet nogle tåbelige boldtab.

          Comment


            Falk er aktuel sikker vores bedste kantspiller (især da Desler er endnu ikke til 100% og da Kent desuden bruger ham som hb på grund af Lunds formkrise).Jeg selv har aldrig set sæsonen som en gratis eller mellemsæson men forstå at man kunne se den sådan.
            Men nu startede vi med 10 point ud af 4 kampe og hvis vi kan fortsætte det mod Randers slå vi et hul til plads 7 og det er berettiget at drømme om en Top 4 placering og dermed muligvis om kvalifiationen for Europa hvad betyder også nye finansielle muligheder at forbedre holdet. I denne situation skulle vi spille altid med de bedste 11. Og dertil tilhører Falk.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              To typiske Falk mål som er afsluttet med kattepoten. Han har, ikke overraskende, sin klare berettigelse på holdet. Han har sat kritikerene i skammekrogen og vist at han er opsat på at slutte godt i OB.
              Jeg er ikke sikker på at OB har været meget svingende de seneste år, det forekommer mig at det har været generelt skidt spil der har været det dominerende.
              Overordnet enig- omend han har haft udfald, så kommer man ikke uden om to perle mål, der har lukket 2 ud af fire kampe.

              Klubbens nuværende plads i ligaen, og Falks steppen op ift. afslutninger, stiller vitterligt "gratis sæson" argumentationen i et ufrivilligt morsomt lys. Og lige der er den ganske enkelt ikke længere i en saglig debat - der for et fodboldhold omhandler at vinde mest muligt med tilstedeværende materiale.

              Comment


                Som jeg hele tiden har sagt, så skal Falk spille så længe muligheden for medaljer eller europæisk er inden for rækkevidde. Nogen mener at Greve skal have hans plads nu. Men Greve har aldrig fungeret særlig godt på venstre side, og er langt bedre som højre Kant. Jeg er derfor helt sikker på at Falk ikke tager pladsen pt. fra en anden spiller i truppen. Når Falk stopper hentes hans afløser udefra, og alt afhængig af placering kan afløseren med lidt held hentes fra en højere hylde hvis, vi skal spille europæisk næste sæson. Derfor skal Falk selvfølgelig ikke tages af holdkortet efter min mening.

                Comment


                  Jeg synes det er stærkt af Falk at han trods al den kritik og anden snak der har været, holder fokus og spiller som han har gjort hele sæsonen. Derfor er det ikke bare fra et fansynspunkt, men også rent fodboldmæssigt, pisse ærgerligt han ikke skifter til udlandet, for det vidner sgu om en spiller der er moden til at håndtere presset

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Jeg synes Falk har spillet noget af det bedste vi har set fra ham over de senere år her i starten af sæsonen. Han fylder mere, han fordeler boldene utroligt godt, og han falder kun sjældent ud af kampene. Og så har han også lukket to kampe endegyldigt.

                    Ligeså meget som det er tilfældet synes jeg det er tosset at skrive, at Falk har gjort sine kritikere til skamme. Der er vel ikke nogen der har ment, at Falk ikke har sin spillemæssige berettigelse på holdet?
                    Efter AGF-kampen synes jeg nu nok, at hele hylekoret herinde var efter ham, og mente at "nu måtte han på bænken".

                    Og nu hvor han så har spillet godt, og lavet assists og mål i de sidste tre kampe, så mener samme hylekor, at han har leveret sådan "lunkent" og "nogenlunde". Det er jo nærmest grinagtigt. Jeg mener, det er svært at overbevise om at man gerne VIL holdet, når halvdelen af OBs fans er næste sæsons deltagere i Spøgelsesjægerne.

                    Comment


                      Er det så mærkeligt? Folk er trætte af ham. Det spiller - naturligvis - ind. Derudover skal det noteres, at han var dårlig i de første par kampe. Han ville for meget og kunne for lidt. Han har fundet en balance nu, og har lavet to spektakulære mål.

                      Vi har chancen for en spille med om de sjove pladser. Falk er vores bedste spiller, og derfor skal han spille. I det øjeblik vi ikke kan nå noget, så skal han på bænken, så vi kan se andre spillere an.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Efter AGF-kampen synes jeg nu nok, at hele hylekoret herinde var efter ham, og mente at "nu måtte han på bænken".

                        Og nu hvor han så har spillet godt, og lavet assists og mål i de sidste tre kampe, så mener samme hylekor, at han har leveret sådan "lunkent" og "nogenlunde". Det er jo nærmest grinagtigt. Jeg mener, det er svært at overbevise om at man gerne VIL holdet, når halvdelen af OBs fans er næste sæsons deltagere i Spøgelsesjægerne.
                        Han har "kun" scoret mål, hverken spillet "godt" eller lavet "assists".

                        Så hvis der er folk, der skal med i Spøgelsesjægerne, så synes jeg du bl.a burde komme tilbage fra "Overdrevet" og "Tilfreds med for lidt" lunden.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                          Er det så mærkeligt? Folk er trætte af ham. Det spiller - naturligvis - ind. Derudover skal det noteres, at han var dårlig i de første par kampe. Han ville for meget og kunne for lidt. Han har fundet en balance nu, og har lavet to spektakulære mål.

                          Vi har chancen for en spille med om de sjove pladser. Falk er vores bedste spiller, og derfor skal han spille. I det øjeblik vi ikke kan nå noget, så skal han på bænken, så vi kan se andre spillere an.
                          Enig, men det er slet ikke det jeg snakker om.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Han har "kun" scoret mål, hverken spillet "godt" eller lavet "assists".

                            Så hvis der er folk, der skal med i Spøgelsesjægerne, så synes jeg du bl.a burde komme tilbage fra "Overdrevet" og "Tilfreds med for lidt" lunden.

                            MvH ChrisOB
                            Well agree to disagree. Jeg synes han har været god, men det er jo subjektivt. Hvad angår assists; don't get me started. Superliga.dk (de officielle tal) har ham til 7....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Well agree to disagree. Jeg synes han har været god, men det er jo subjektivt. Hvad angår assists; don't get me started. Superliga.dk (de officielle tal) har ham til 7....
                              Agree to disagree. Men så må du også droppe udtryk som "grinagtigt" og lade være med at antyde, at dine modstandere er lige til Spøgelsesjægerne. Agreed?

                              Og p.s: Alle andre sider har ham på 6, og jeg vil IGEN henvise til Superliga.dks Rasmus Falk side, hvor han allernederst i "sæsonstatistik" står noteret for 6 - i modsætning til toplisten på forsiden.

                              Så selv Superliga.dk er i konflikt med sig selv. Og så er det i øvrigt én assist, ikke "assists"...

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Efter AGF-kampen synes jeg nu nok, at hele hylekoret herinde var efter ham, og mente at "nu måtte han på bænken".

                                Og nu hvor han så har spillet godt, og lavet assists og mål i de sidste tre kampe, så mener samme hylekor, at han har leveret sådan "lunkent" og "nogenlunde". Det er jo nærmest grinagtigt. Jeg mener, det er svært at overbevise om at man gerne VIL holdet, når halvdelen af OBs fans er næste sæsons deltagere i Spøgelsesjægerne.
                                Jeg mener stadig han ikke er i det gear han bør være i, og derfor ikke præsterer som man bør forvente. Alt hans chanceskabende spil her i foråret har været svært at få øje på, samt nogle talentløse skud på mål, hans mange boldtab (et mål på den konto) og hans to tillægs mål, har pludselig gjort ham brand varm. Ellers lunter han rundt uden bold til hyldest for disciplene, og pludselig er kritik af Falk selvfølgelig grinagtig (igen?) og jeg tænker motivet for dit indlæg er at få stoppet den kritik.

                                Det er til grin, hvis Falk (igen) skal hæves over klubben. Det var heller ikke hans skyld, alt det med FCK kan man læse i denne og andre tråde, men selvfølgelig alle andre, vores ledelse er problemet og det er dem der lyver, ikke ham med snot på sin fck-trøje, næ ham må vi ikke kritisere, heller ikke hans spil, så er man nemlig nærmest grinagtig.

                                Comment

                                Working...
                                X