Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det bliver en fordel for Jensen at Jørgensen sandsynligvis sælges... hvis han bliver, har jeg svært ved at se Jensen slå ham af...

    Mvh

    MaxHH
    Det har du ret i. NJ vurderes jo nok som bedre og det kan være for vanskeligt med begge på banen samtidig, men det er jo nok også derfor RFJ først hentes til sommer :-)
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      FCK er desværre for tiden DKs suverænt bedste fodboldhold og med de bedste tilbud til sine spillere (inkl. byen København). Men de har ikke så gode spillere, at Falk får bænkeplads. Tværtimod, han bliver en nøglespiller.
      Og Kadrii, ja han var god før skaden men måske så han bedre ud , end han var fordi vi sådan tørstede efter bare en enkelt spiller med bare lidt talent for angreb og mål (og så ikke noget om hans lange mislykkede tid som venstre back). Kadri skal nok få sine kampe men næppe stamplads.
      Grunden til Kadrii ikke har ramt sit topniveau, kunne måske være to korsbåndsskader på tre år. Bare en tanke...

      Og jeg har svært ved at se, hvem Falk skulle slå af pt.
      Kusk? Nope.
      Verbic? Nope.
      NJ? Spiller angriber nu. Det kommer Falk ikke til.
      Falk skal håbe på en skade til enten Verbic eller Kusk, samt at Kadrii ikke kommer tilbage på niveau igen. Han kommer ikke til at spille angriber under Ståles system, og jeg har også meget svært ved at se ham få en plads som off. midt.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Grunden til Kadrii ikke har ramt sit topniveau, kunne måske være to korsbåndsskader på tre år. Bare en tanke...

        Og jeg har svært ved at se, hvem Falk skulle slå af pt.
        Kusk? Nope.
        Verbic? Nope.
        NJ? Spiller angriber nu. Det kommer Falk ikke til.
        Falk skal håbe på en skade til enten Verbic eller Kusk, samt at Kadrii ikke kommer tilbage på niveau igen. Han kommer ikke til at spille angriber under Ståles system, og jeg har også meget svært ved at se ham få en plads som off. midt.
        Jeg har også noget svært ved at se Falk passe ind i det nuværende system. Så skal det være i stedet for Verbic, men som højrekant eller angriber skal FCK i den grad ligge deres spil om, for at få ham til at passe ind, og det tvivler jeg på, at de vil gøre pga. ham.

        Hver gang der er nogen der nævner Falk som afløser for Jørgensen, får jeg næsten mavekramper af at grine så meget. Det er simpelthen så himmelråbende idiotisk et udsagn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Det har du ret i. NJ vurderes jo nok som bedre og det kan være for vanskeligt med begge på banen samtidig, men det er jo nok også derfor RFJ først hentes til sommer :-)
          Han vurderes ikke blot som bedre - han er en klasse over Falk. Og er vel snart fast starter på landsholdet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
            Han vurderes ikke blot som bedre - han er en klasse over Falk. Og er vel snart fast starter på landsholdet.
            Nu skal vi vel huske på at NJ har kontrakt udløb i FCK, og ikke vil forlænge med FCK, da han vil til udlandet igen.

            Eller det er ligemeget efterhånden?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Nu skal vi vel huske på at NJ har kontrakt udløb i FCK, og ikke vil forlænge med FCK, da han vil til udlandet igen.

              Eller det er ligemeget efterhånden?
              Ligemeget i forhold til hvad?

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Ligemeget i forhold til hvad?

                Mvh

                MaxHH
                Alle skriver han ikke kan slå f.eks. NJ af.
                Men det er jo slet ikke et problem, de kommer ikke til at være i klubben samtidig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Alle skriver han ikke kan slå f.eks. NJ af.
                  Men det er jo slet ikke et problem, de kommer ikke til at være i klubben samtidig.
                  Ahh. Så giver det mening. Jeg troede du var på vej ned i et eller andet "NJ er ligeså illoyal som Jensen", og det gav ingen mening inde i mit lille hoved... af god grund, for det var slet ikke der du var på vej hen.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Nu skal vi vel huske på at NJ har kontrakt udløb i FCK, og ikke vil forlænge med FCK, da han vil til udlandet igen.

                    Eller det er ligemeget efterhånden?
                    Jeg ved da godt, at NJ og Falk ikke kommer til at være i klubben samtidig. Min kommentar var generel. Falk er overvurderet herinde. NJ er en klasse eller to bedre, og FCKs nuværende kantspillere er også dygtigere - omend forskellen er mindre. Jeg forstår Falks skifte, men jeg spår, at han får det svært. Kusk kan han i hvert fald næppe slå af.
                    Last edited by Bebeto999; 14-03-2016, 14:23.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Grunden til Kadrii ikke har ramt sit topniveau, kunne måske være to korsbåndsskader på tre år. Bare en tanke...

                      Og jeg har svært ved at se, hvem Falk skulle slå af pt.
                      Kusk? Nope.
                      Verbic? Nope.
                      NJ? Spiller angriber nu. Det kommer Falk ikke til.
                      Falk skal håbe på en skade til enten Verbic eller Kusk, samt at Kadrii ikke kommer tilbage på niveau igen. Han kommer ikke til at spille angriber under Ståles system, og jeg har også meget svært ved at se ham få en plads som off. midt.
                      Jeg var i Parken i går og se kampen mod AaB og de var godt nok gode. Deres midtbane var fremragende, men jeg kunne nu sagtens se Falk spille på venstrekanten i stedet for Verbic. Kusk på højrekanten var derimod flyvende og bliver vanskelig at slå af. Offensiv midt kommer heller ikke til at ske, men hvornår har Ståle også sidst spillet med sådan en? Den offensivt anlagte af de to centrale midtbanespillere arbejder markant mere defensivt og besidder en helt anden fysik end Falk. De spiller vel kun med en offensiv midt i Europa, så jeg er enig i, at det selvfølgelig ikke skal være hans primære position.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Jeg var i Parken i går og se kampen mod AaB og de var godt nok gode. Deres midtbane var fremragende, men jeg kunne nu sagtens se Falk spille på venstrekanten i stedet for Verbic. Kusk på højrekanten var derimod flyvende og bliver vanskelig at slå af. Offensiv midt kommer heller ikke til at ske, men hvornår har Ståle også sidst spillet med sådan en? Den offensivt anlagte af de to centrale midtbanespillere arbejder markant mere defensivt og besidder en helt anden fysik end Falk. De spiller vel kun med en offensiv midt i Europa, så jeg er enig i, at det selvfølgelig ikke skal være hans primære position.
                        Præcis. Han kommer kun til at spille kant. Og han er hæmmet af, at han ikke er Ståles type som kant. Der er Verbic (der er et niveau over, købt dyrt ind, og spillet ind på holdet) langt mere oplagt. Og Kusk er bare bedre. Og langt mere målfarlig.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Ahh. Så giver det mening. Jeg troede du var på vej ned i et eller andet "NJ er ligeså illoyal som Jensen", og det gav ingen mening inde i mit lille hoved... af god grund, for det var slet ikke der du var på vej hen.

                          Mvh

                          MaxHH
                          Nope, slet ikke den vej jeg var på vej ned af.
                          Så cool det gav dig mening, da jeg lige rettede det til.

                          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                          Jeg ved da godt, at NJ og Falk ikke kommer til at være i klubben samtidig. Min kommentar var generel. Falk er overvurderet herinde. NJ er en klasse eller to bedre, og FCKs nuværende kantspillere er også dygtigere - omend forskellen er mindre. Jeg forstår Falks skifte, men jeg spår, at han får det svært. Kusk kan han i hvert fald næppe slå af.
                          Ok, det løb bare som om der var en del der mente Falk ville have sværere ved at komme på holdet i FCK, fordi han skulle prøve også at slå NJ af. Det ville jeg bare lige rette, da det jo ikke kommer til at hænge sådan sammen.

                          Men fair, kan godt følge hvad du siger :)

                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Præcis. Han kommer kun til at spille kant. Og han er hæmmet af, at han ikke er Ståles type som kant. Der er Verbic (der er et niveau over, købt dyrt ind, og spillet ind på holdet) langt mere oplagt. Og Kusk er bare bedre. Og langt mere målfarlig.
                          Men hvis han ikke får den spilletid han håber, så er det jo fint lønnen er god ;)

                          Nej spøg til side, jeg er ikke i tvivl om han nok skal få en masse spilletid, tvivler på at FCK misser et europæisk gruppespil igen næste år.

                          Og kommer de i et, så er der mange kampe på en sæson og mon ikke hele truppen kommer til at få en masse spilletid, det er i hvert fald mit bud.

                          Comment


                            Jeg kan nu sagtens se Falk som angriber i en 4-4-2, hvor han trækker ned i mellemrummene, eller på kant, hvor han søger ind i banen. Det giver FCK nogle nye taktiske muligheder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg kan nu sagtens se Falk som angriber i en 4-4-2, hvor han trækker ned i mellemrummene, eller på kant, hvor han søger ind i banen. Det giver FCK nogle nye taktiske muligheder.
                              Klart. Men det ville kræve, at Ståle Solbakken ændrede på sit system. Det er ikke ligefrem noget han gør det specielt meget i.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                FCK er desværre for tiden DKs suverænt bedste fodboldhold og med de bedste tilbud til sine spillere (inkl. byen København). Men de har ikke så gode spillere, at Falk får bænkeplads. Tværtimod, han bliver en nøglespiller.
                                Og Kadrii, ja han var god før skaden men måske så han bedre ud , end han var fordi vi sådan tørstede efter bare en enkelt spiller med bare lidt talent for angreb og mål (og så ikke noget om hans lange mislykkede tid som venstre back). Kadri skal nok få sine kampe men næppe stamplads.
                                Hvem tror du Falk slår af af Verbic, Kusk, Bashkim og Toutouh? Jeg ser både Verbic og Kusk som bedre, og de to andre som på niveau med. Og så får han også Amankwaa som konkurrence på et tidspunkt.

                                Comment

                                Working...
                                X