Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    1 JJT
    2 Magnus P



    Vi skal kun handle hvis der står en virkelig kvalitets spiller og venter på os.
    De kommer jo først til sommer og afløser nok Schoop og EPJ i truppen..
    vi skal bruge lidt ekstra kvalitet nu for at hjælpe os i nedrykningskampen...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      De kommer jo først til sommer og afløser nok Schoop og EPJ i truppen..
      vi skal bruge lidt ekstra kvalitet nu for at hjælpe os i nedrykningskampen...
      Ved godt de har kontrakt for sommeren af. Derfor brugte jeg en smileyen da indlægget var lidt drilleri med de navne. Jeg tror at vi kan overleve uden indkøb og derfor skal det være virkelig kvalli hvis vi skal handle. Jeg tror forøvrigt at vi beholder EPJ i truppen længere end til sommer, men det må tiden vise.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
        hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

        for mig ville det være

        1) angriber
        2) 6'er
        1) Målmand
        2) Angriber

        Midtbanen har kvalitet nok til at klare sig frem til sommer (men der ville jeg meget gerne også se en god 6'er indkøbt). Toppel er meget sympatisk, Odensedreng, og god i én mod én, men han er stadig Suppen's måske dårligste målmand. Og vores angreb er mere tandløst end en død and.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
          hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

          for mig ville det være

          1) angriber
          2) 6'er
          Jeg siger
          1) Angriber:....Thomas Dalgaard (sidste sæsons superligatopscorer må kunne lokkes hjem fra Herenveen).
          2) Målmand:....Johan Dahlin (Svensk landsholdsmålmand som netop har brudt kontrakt i Tyrkiet).

          Mht. midtbanen, så skal der forlænges med Azer og så får vi jo også glæde af Hallgrimur J. samtidig med at Mikkel Desler banker gevaldigt på til idealopstillingen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Jeg siger
            1) Angriber:....Thomas Dalgaard (sidste sæsons superligatopscorer må kunne lokkes hjem fra Herenveen).
            2) Målmand:....Johan Dahlin (Svensk landsholdsmålmand som netop har brudt kontrakt i Tyrkiet).

            Mht. midtbanen, så skal der forlænges med Azer og så får vi jo også glæde af Hallgrimur J. samtidig med at Mikkel Desler banker gevaldigt på til idealopstillingen.
            Jeg er ret sikker på, at han skal spille højre back. I hvert frem til i sommer.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Jeg er egentlig tilhænger af vi ikke foretager os det store, medmindre vi har mulighed for at tilknytte spillere der er "no brainers".

              Det kunne have været en Gilberto eller en forlængelse med Ruud. De var så ikke mulige. Det kan så være en Johan Dahlin.

              Det er selvfølgelig semi-arrogant af mig at beslutte de ovennævnte er "no brainers"

              Jeg synes bare ikke tiden er til 1. divisionsspillere og østeuropæiske lottokuponer. For jeg tror egentlig meget på den nuværende trup kan undgå nedrykning.

              Comment


                Hvad hvis der er chancen for at leje Nicki bille i foråret. Evian skulle være interesseret i at leje ham ud. Er han løsningen på vores angrebs problemer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Hvad hvis der er chancen for at leje Nicki bille i foråret. Evian skulle være interesseret i at leje ham ud. Er han løsningen på vores angrebs problemer.
                  det vil jeg mene vil være en fin mulighed, ½års leje med en købsoption hvis han gør det godt. Han er hurtig og god til at løbe i dybden. Jeg ved dog ikke om der er lidt attitude problemer som kan være en stopklods for ham
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det vil jeg mene vil være en fin mulighed, ½års leje med en købsoption hvis han gør det godt. Han er hurtig og god til at løbe i dybden. Jeg ved dog ikke om der er lidt attitude problemer som kan være en stopklods for ham
                    Nicki kommer ikke til DK - han trives meget godt i Frankrig. Meget godt... Plus at vi vil ikke kunne matche lønnen bare en brøkdel

                    Comment


                      Hvad så med Kasper Kusk hvis vi mister Falk? Han er jo røget helt ud i kulden i sin klub. Og Kent Nielsen kender ham jo, så måske? Jeg regner da med der kommer erstatninger for dem vi evt mister.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Hvad så med Kasper Kusk hvis vi mister Falk? Han er jo røget helt ud i kulden i sin klub. Og Kent Nielsen kender ham jo, så måske? Jeg regner da med der kommer erstatninger for dem vi evt mister.
                        2 gode forslag
                        Jeg siger ja til begge

                        Comment


                          Tvivler på der pludselig er penge i kassen til at betale løn til Kusk, nickie Bille eller Fall.

                          Vi behøver dem heller ikke. Lad os i stedet holde på truppen og få den spillet ordentligt sammen. Det giver mere på den lange bane end FM manager-metoden med at købe nye hele tiden.

                          Lado skal i topform og Bodul skal lave noget andet end at spille fodbold i Odense. Så er jeg tilfreds. Gilberto havde dog pyntet, men det bliver til sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Nicki kommer ikke til DK - han trives meget godt i Frankrig. Meget godt... Plus at vi vil ikke kunne matche lønnen bare en brøkdel
                            det har du sikkert helt ret i han ikke gør, spørgsmålet gik da også kun på HVIS det blev en mulighed i. Måske kunne Nicki se en fordel i igen at spille noget bold, og måske Evian vil leje ham ud og spare noget af lønnen
                            Last edited by manner; 28-12-2014, 07:34.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Tvivler på der pludselig er penge i kassen til at betale løn til Kusk, nickie Bille eller Fall.

                              Vi behøver dem heller ikke. Lad os i stedet holde på truppen og få den spillet ordentligt sammen. Det giver mere på den lange bane end FM manager-metoden med at købe nye hele tiden.

                              Lado skal i topform og Bodul skal lave noget andet end at spille fodbold i Odense. Så er jeg tilfreds. Gilberto havde dog pyntet, men det bliver til sommer
                              Nu tvivler jeg på Bodul spiller gratis i OB, så ja der er råd til en anden hvis han smutter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Nu tvivler jeg på Bodul spiller gratis i OB, så ja der er råd til en anden hvis han smutter.
                                har Bodul udløb til sommer, eller må vi vente 1 år mere
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X