Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nååååh! piv piv og glædelig jul når du er færdig med at græde tørre tårer
    Kører altså på kleenex pakke nummer 2
    Og god jul til dig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det er hans 3 kinesiske klub på et år, ved sgu ikke, enten er han vel ikke god nok, eller så jager han bare sign-on fees...

      ... eller så vil han vente til KN kommer...
      Hvis vi henter en rigtig god nu er det vel snarere et spørgsmål om der bliver plads til ham. Ny-Lado-TM-Kryger... Mere end 4 skal vi vel ikke bruge/har råd til

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        hvordan er skatteordningen med udlændinge der vender tilbage til DK efter 3 år i "udlandet". Kan de komme på forskerordning igen 
        Det var tidligere 3 år, men blev i 2011 ændret til 10 år, så til den tid er han vist ikke interessant :)

        Comment


          Så vidt jeg ved, kan man maks. være på forskerordning fem år i alt, og der er et krav om, at man skal have været ude af Danmark mindst ti år efter man sidst var beskattet her.

          http://www.haandboldspiller.dk/basis...kerordning.pdf
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Så vidt jeg ved, kan man maks. være på forskerordning fem år i alt, og der er et krav om, at man skal have været ude af Danmark mindst ti år efter man sidst var beskattet her.

            http://www.haandboldspiller.dk/basis...kerordning.pdf
            Ja så kan dét ikke lokke ham hjem...
            så kan man kun håbe at vi får en ny god nu i stedet for Bodul og henter Macena til sommer i stedet for TM

            Comment


              Hvornår er det egentlig at vinduet lukker her i vinter?

              og kunne det tænkes at man overvejer at gå efter Djibby Fall igen som ikke får meget spilletid i Randers og har kontrakt udløb til sommer så vidt jeg ved..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvornår er det egentlig at vinduet lukker her i vinter?

                og kunne det tænkes at man overvejer at gå efter Djibby Fall igen som ikke får meget spilletid i Randers og har kontrakt udløb til sommer så vidt jeg ved..
                så vidt jeg husker starter det 1. januar og slutter 31. januar. Jeg hverken tror eller håber at vi går efter Djiby for 3. gang, han må snart have bevist at han at han mangler "det sidste"
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  så vidt jeg husker starter det 1. januar og slutter 31. januar. Jeg hverken tror eller håber at vi går efter Djiby for 3. gang, han må snart have bevist at han at han mangler "det sidste"
                  Jeg har set lidt kampe i år med Randers og jeg syntes bare at han har gjort det rigtig godt når han har spillet.. Vil da 100 gange hellere have ham i angrebet end Kryger når de nu er samme angriber type..
                  og han er altså kun 29. Og gratis til sommer..

                  Comment


                    Selvfølgelig kan vi da bruge Djiby. Han har ganske rigtigt været god når han har spillet i Randers. Kæmpe ja tak herfra.

                    Comment


                      Jeg synes Djiby har været svingende for Randers. Hans skader har tydeligvis kostet ham, men det gik dog i den rigtige retning her i efteråret. Om han er svaret på alle vores bønner ved jeg ikke. Han har mistet noget af sin styrke og springkraft, og det var meget det han levede højt på før i tiden.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg synes Djiby har været svingende for Randers. Hans skader har tydeligvis kostet ham, men det gik dog i den rigtige retning her i efteråret. Om han er svaret på alle vores bønner ved jeg ikke. Han har mistet noget af sin styrke og springkraft, og det var meget det han levede højt på før i tiden.
                        som 29 burde det være muligt med en lang opstart uden skader at være tæt på den gamle Fall hvis han får lidt tillid og passer ind i konceptet.
                        Det gør han under Ove. Ved dog ikke om han passer under KN men mon ikke?
                        Lado og Fall ville jeg være pænt tryk ved her i foråret. De kunne ligefrem være giftige hvis alle er i god form.
                        Så må Kryger og TM være backup.
                        Bodul skal bare væk

                        Comment


                          Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
                          hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

                          for mig ville det være

                          1) angriber
                          2) 6'er

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
                            hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

                            for mig ville det være

                            1) angriber
                            2) 6'er
                            målmand (evt. svensker fra Gencirbirgli som får ophævet kontrakt p.gr.a familiemæssige årsager)

                            Og en 6'er
                            Last edited by manner; 27-12-2014, 08:01.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
                              hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

                              for mig ville det være

                              1) angriber
                              2) 6'er
                              Den ligger vist lige til højrebenet:

                              1. En målmand. Toppel er velkommen til at blive som back-up

                              2. En rigtig måltyv. Lado KUNNE måske være manden, men indtil han beviser det er en sådan mit ønske # 2

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
                                hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

                                for mig ville det være

                                1) angriber
                                2) 6'er
                                1 JJT
                                2 Magnus P



                                Vi skal kun handle hvis der står en virkelig kvalitets spiller og venter på os.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X