Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt nyt angående Johan Dahlin. Det udelukker da ikke os.

    http://www.fotbolltransfers.com/site/news/47752

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Lidt nyt angående Johan Dahlin. Det udelukker da ikke os.

      http://www.fotbolltransfers.com/site/news/47752
      Man kan vel kun krydse fingre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Lidt nyt angående Johan Dahlin. Det udelukker da ikke os.

        http://www.fotbolltransfers.com/site/news/47752
        Ikke at jeg ikke gerne så en ny førstemålmand i stedet for Toppel, og ovenikøbet én med A-landskampe, men Johan Dahlin er altså kendt for en lang skadeshistorik, mere specifikt en kronisk ryglidelse, der bl.a betyder at han som 28-årig "kun" har spillet 186 førsteholdskampe på 11 år. Men når han er skadesfri, så er han en dygtig målmand.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jeg forstår ikke folk stadig vil forsvare Bodul - han har da i den grad fået chancen og ikke på noget tidspunkt grebet den - ut med ham.
          Men men men - skulle det mod al fornuft og logik lykkedes for Ove at hive nogle mål ud af ham i foråret - så skal jeg være den første til at klappe i mine små fede pølse fingre.

          Jeg tror bare ikke på den længere.
          Mit hjerte græder lidt, når jeg ser spillere som Cedric og Darko, der slet ikke magter at få noget ud af deres talent, teknik og potentiale. Darko har lavet geniale mål og ting på reserveholdet, men virker helt fraværende i suppen. Han er én af de i truppen, hvor jeg stadig tror, der kan ske hvad som helst, hver gang han får bolden. Desværre sker det reelt aldrig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Selvfølgelig kan vi da bruge Djiby. Han har ganske rigtigt været god når han har spillet i Randers. Kæmpe ja tak herfra.
            Jeg synes, han har virket usandsynligt tung og træg. Han er stadig stærk i boksen og med hovedet, men han virker godt nok ikke særligt mobil mere, og han er imo for dårlig med bolden til at kunne finde anvendelse under Kent. Jeg mener faktisk ikke han er afgørende bedre end Kryger som forward.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Forstår ikke folk stadig vil af med
              Bodul. Sidste kamp han fik minutter i spillede han bedre end alle andre kampe og Ove siger han er som en ny spiller - han skal stadig have chancen. Måske Ove kan få styr på ham...
              Det kan da kun være for sjov du skriver det her..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det kan da kun være for sjov du skriver det her..?




                Nå..., under alle omstændigheder ville Ove sådan være en øjeblikkelig kandidat til "Hall of fame", som den nye mirakelmageren.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Lyder ikke til at Kusk er klar på lejeaftale
                  http://www.bold.dk/nyt/fit-kusk-har-...mere-spilletid

                  ikke fordi at jeg troede det overhovedet, men det har bare være nævnt i tråden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder ikke til at Kusk er klar på lejeaftale
                    http://www.bold.dk/nyt/fit-kusk-har-...mere-spilletid

                    ikke fordi at jeg troede det overhovedet, men det har bare være nævnt i tråden
                    Medmindre Falk og eller Emil smutter ville det vel heller ikke være videre relevant.....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Medmindre Falk og eller Emil smutter ville det vel heller ikke være videre relevant.....
                      Måske ikke. Men mon ikke at man altid kunne finde plads til ham i truppen uanset hvad

                      Comment


                        Ser ud til at vi først kan få Macena som 32 årig
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-angriber

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ser ud til at vi først kan få Macena som 32 årig
                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...rliga-angriber
                          Hmm, jeg har generelt tiltro til JH, men må indrømme jeg er lidt skuffet over vi går glip af Macena. Synes alt talte for en handel.

                          Måske har man vendt den med Kent, der har sagt nej? Eller også har vores scouts(nå nej)vurderet at han ikke er hvad han har været. Det kan selvfølgelig også være Macena har et urealistisk billede af hvad han er værd i løn. Tror nok mest selv på den sidste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Hmm, jeg har generelt tiltro til JH, men må indrømme jeg er lidt skuffet over vi går glip af Macena. Synes alt talte for en handel.

                            Måske har man vendt den med Kent, der har sagt nej? Eller også har vores scouts(nå nej)vurderet at han ikke er hvad han har været. Det kan selvfølgelig også være Macena har et urealistisk billede af hvad han er værd i løn. Tror nok mest selv på den sidste.
                            Tror klart det er økonomien der spiller ind. Jeg kan ikke tro andet end vi har været helt klar.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Hmm, jeg har generelt tiltro til JH, men må indrømme jeg er lidt skuffet over vi går glip af Macena. Synes alt talte for en handel.

                              Måske har man vendt den med Kent, der har sagt nej? Eller også har vores scouts(nå nej)vurderet at han ikke er hvad han har været. Det kan selvfølgelig også være Macena har et urealistisk billede af hvad han er værd i løn. Tror nok mest selv på den sidste.
                              Mon ikke han er tiltrukket af muligheden for at spille mod Air Force United, Army United, Police United, Gåserød United og legendariske TOT. Ja ok, et af navnene passer ikke - gæt selv hvilket:-)

                              Mon ikke han får en god sum penge, der er væsentligt over hvad OB kan tilbyde, og er tiltrukket af at skulle spille champions league i Asien.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Hmm, jeg har generelt tiltro til JH, men må indrømme jeg er lidt skuffet over vi går glip af Macena. Synes alt talte for en handel.

                                Måske har man vendt den med Kent, der har sagt nej? Eller også har vores scouts(nå nej)vurderet at han ikke er hvad han har været. Det kan selvfølgelig også være Macena har et urealistisk billede af hvad han er værd i løn. Tror nok mest selv på den sidste.
                                tror ikke specielt det er Macena der har urealistiske høje forventninger til løn niveauet i superligaen - han kan bare få så meget på vedat spille i kina - det er nok her "problemet" lægger. Og har han planer om at vende tilbage til DK bliver det her nok hans sidste chance for at, i et eller andet omfang, at score kassen - så der også er lidt at gøre med i tiden efter fodbold.

                                Comment

                                Working...
                                X