Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    har Bodul udløb til sommer, eller må vi vente 1 år mere
    Han har udløb som en del andre...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      har Bodul udløb til sommer, eller må vi vente 1 år mere
      Han udløber til sommer. Men det er måske ikke et urealistisk scenarie at han røg til vinter måske.
      Og med hans formodede løn er der bestemt plads til en Fall eller lign

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det har du sikkert helt ret i han ikke gør, spørgsmålet gik da også kun på HVIS det blev en mulighed i. Måske kunne Nicki se en fordel i igen at spille noget bold, og måske Evian vil leje ham ud og spare noget af lønnen
        Alt er muligt ja. Hvem havde for 12-18 måneder siden troet at Kalenberg, Poulsen og Agger løb rundt i superligaen. De er måske ældre en Nicki men man ved aldrig hvad der sker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han udløber til sommer. Men det er måske ikke et urealistisk scenarie at han røg til vinter måske.
          Og med hans formodede løn er der bestemt plads til en Fall eller lign
          en leje aftale tror jeg er det bedst opnålige, men jeg tror så stadig at OB kommer til at betale en del af hans gode hyre, men findes der en klub der vil købe ham skal der selvf. handles hurtigt
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Håber at vi henter Frederik Rønnow i Horsens, han er ung og viste meget lovende takter i superligaen før han blev alvorligt skadet. Han kunne vise sig som et ægte kup, jeg tvivler på at Horsens har råd til at afvise et bud.
            En Adama Guira fra Sønderjyske ville også pynte som 6'er på midten, han er dog nok lidt dyrere. Jeg ser ham lidt som en blanding af Traore og DD, dog nok lidt mere ydmyg(siger jeg uden at kende manden)....

            Comment


              Kunne vi bruge ham på 6'eren? Mon ikke

              http://www.bt.dk/fodbold/kvists-enge...-presse-ham-ud

              Comment


                Rønnow har/har haft springerknæ, det er ikke at spøge med, bare se hvordan det gik med Martin Bernburg, vil gerne se Rønnow tilbage på hans gamle niveau i en 1/2 el hel sæson først, ved ikke hvor lang tud han har tilbage i Horsens?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                  Håber at vi henter Frederik Rønnow i Horsens, han er ung og viste meget lovende takter i superligaen før han blev alvorligt skadet. Han kunne vise sig som et ægte kup, jeg tvivler på at Horsens har råd til at afvise et bud.
                  En Adama Guira fra Sønderjyske ville også pynte som 6'er på midten, han er dog nok lidt dyrere. Jeg ser ham lidt som en blanding af Traore og DD, dog nok lidt mere ydmyg(siger jeg uden at kende manden)....
                  Guira synes jeg er godt tænkt til en 6'er hos os, og han bør være være med tankerne hos JH og "OveKent" hvis han snart har udløb i Haderslev. Han har måske ikke helt samme niveau som "FCN-Adu", men han er god og pasningsstærk. Rønnow vil jeg give andre ret i skal vise at han er fuldstændig fri af skaden baåde fysisk og mentalt inden han kan være et muligt transfermål og vi skal selvf. også overveje om Radza snart er moden til en mere fremtrædende rolle i vores målmandsgruppe

                  edit: Guira har kontrakt med Haderslev til sommeren 2016
                  Last edited by manner; 28-12-2014, 10:06.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kunne vi bruge ham på 6'eren? Mon ikke

                    http://www.bt.dk/fodbold/kvists-enge...-presse-ham-ud
                    Selvfølgelig kunne vi det, men der er så mange årsager til at det aldrig vil kunne lade sig gøre de næste 5-6 år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      1) Målmand
                      2) Angriber

                      Midtbanen har kvalitet nok til at klare sig frem til sommer (men der ville jeg meget gerne også se en god 6'er indkøbt). Toppel er meget sympatisk, Odensedreng, og god i én mod én, men han er stadig Suppen's måske dårligste målmand. Og vores angreb er mere tandløst end en død and.
                      Et par frække bud med noget fremtidsperspektiv i, som begge pt er på Jess Thorups u21 landshold.

                      Målmand: Jakob Busk. http://www.bold.dk/nyt/jakob-busk-fo...ter-ikke-i-fck

                      Angreb: Emil Berggreen. http://www.b.dk/sport/hobro-afsloere...-paa-berggreen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Et par frække bud med noget fremtidsperspektiv i, som begge pt er på Jess Thorups u21 landshold.

                        Målmand: Jakob Busk. http://www.bold.dk/nyt/jakob-busk-fo...ter-ikke-i-fck

                        Angreb: Emil Berggreen. http://www.b.dk/sport/hobro-afsloere...-paa-berggreen
                        Jacob Busk var virkelig dårlig i de få Superligakampe han fik for FCK, inden de hentede Andersen. Han har fået ros i ACH, men det er et åbent spørgsmål, om han er klar til presset i en superligaklub. Sammenholdt med, at han er på kontrakt frem til '17, og FCK ikke er glad for at sælge til konkurrenter men helst vil leje ud, er han imø ikke interessant.

                        Emil Berggreen har gjort det rigtig fint i Hobro, men målscoringen er først kommet på det seneste, og han er ikke spidsangriber-typen. Han har vist for lidt, og i for kort tid, til at jeg ville turde at lægge alle æggene i én kurv hos ham. Og Hobro tager sig med garanti dyrt betalt for ham.

                        Edit: Jeg ser lige, at Berggreen har en lav frikøbsklausul. Så kunne han måske være noget mere interessant. Men vi skulle stadig have en angriber mere, og det tror jeg ikke man køber, når vi både har TM og Lado i truppen. Måske hvis man kunne sælge Bodul til Portugal eller Mongoliet, e.l.
                        Last edited by Onkel Riffel; 28-12-2014, 11:32.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Enig vedr. Busk, kunne være spændende at høre om vores egen Radza snart er klar til næste trin, kunne være rart/dejligt med en målmand fra egne rækker.
                          Mht. Berggren, så synes jeg han kunne være spændende, men spørgsmålet er både om økonomi og så må han ikke komme til at stå i vejen for vores egne, hvis vi har talenter på hans plads

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
                            hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

                            for mig ville det være

                            1) angriber
                            2) 6'er
                            1) Angriber
                            2) Venstre kant

                            Den første siger sig selv, jeg er dog ikke så sikker på det sker, men man kan jo altid håbe, og at vi samtidig slipper af med Bodul...
                            Er sikker på Emil er væk senest til sommer, jeg ved ikke rigtig hvad vi har til den kant, men tænker JBL kunne være en mulighed, men det er jo noget svævende med ham... Det ville ikke gøre mig noget hvis vi kunne få sluset en ny mand ind på holdet i løbet af foråret, hvad end Emil sælges nu eller til sommer...

                            Det er ikke meget de to pladser "vinder" med over andre... men det er sgu svært, for hvornår smutter den og den, og hvad kan ham den nye på HB´en, eller skal han spille 6´er... osv... og jo dårligere/ingen løsning i angrebet, jo bedre skal Emils overtager også være, og omvendt...

                            ... men det er umiddelbart sådan jeg vil få en kabale med to kort til at gå op lige nu... Hvorfor jeg ikke nævner højrekanten, er fordi jeg har en frygt om at Falk godt kunne blive længere end til sommer, når jeg siger frygt er det økonomisk set selvfølgelig... Emil er jeg sikker på er væk så snart muligheden byder sig...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              1) Angriber
                              2) Venstre kant

                              Den første siger sig selv, jeg er dog ikke så sikker på det sker, men man kan jo altid håbe, og at vi samtidig slipper af med Bodul...
                              Er sikker på Emil er væk senest til sommer, jeg ved ikke rigtig hvad vi har til den kant, men tænker JBL kunne være en mulighed, men det er jo noget svævende med ham... Det ville ikke gøre mig noget hvis vi kunne få sluset en ny mand ind på holdet i løbet af foråret, hvad end Emil sælges nu eller til sommer...

                              Det er ikke meget de to pladser "vinder" med over andre... men det er sgu svært, for hvornår smutter den og den, og hvad kan ham den nye på HB´en, eller skal han spille 6´er... osv... og jo dårligere/ingen løsning i angrebet, jo bedre skal Emils overtager også være, og omvendt...

                              ... men det er umiddelbart sådan jeg vil få en kabale med to kort til at gå op lige nu... Hvorfor jeg ikke nævner højrekanten, er fordi jeg har en frygt om at Falk godt kunne blive længere end til sommer, når jeg siger frygt er det økonomisk set selvfølgelig... Emil er jeg sikker på er væk så snart muligheden byder sig...
                              jeg tror ikke nogen af vores kanter kommer videre, og især ikke hvis de "kun" præsterer på det niveau de har gjort på det seneste, jeg anser faktisk DH for at være et bedre salgsobjekt end vores kantspillere pt. Både Falk og Emil er for uskarpe foran kassen og det er nødvendigt at de hæver deres træfsikkerhed og deres blik for ikke at løbe ind i blindgyder hvis de vil til en bedre liga end den danske
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Jacob Schoop rygtes til Indien, ifølge et medlem i facebook gruppen de stribede
                                noget med en samtale mellem schoop og en kammerat der er blevet opsnappet
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X