Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er hans 3 kinesiske klub på et år, ved sgu ikke, enten er han vel ikke god nok, eller så jager han bare sign-on fees...
... eller så vil han vente til KN kommer...
Comment
-
Så vidt jeg ved, kan man maks. være på forskerordning fem år i alt, og der er et krav om, at man skal have været ude af Danmark mindst ti år efter man sidst var beskattet her.
http://www.haandboldspiller.dk/basis...kerordning.pdf"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSå vidt jeg ved, kan man maks. være på forskerordning fem år i alt, og der er et krav om, at man skal have været ude af Danmark mindst ti år efter man sidst var beskattet her.
http://www.haandboldspiller.dk/basis...kerordning.pdf
så kan man kun håbe at vi får en ny god nu i stedet for Bodul og henter Macena til sommer i stedet for TM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvornår er det egentlig at vinduet lukker her i vinter?
og kunne det tænkes at man overvejer at gå efter Djibby Fall igen som ikke får meget spilletid i Randers og har kontrakt udløb til sommer så vidt jeg ved..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså vidt jeg husker starter det 1. januar og slutter 31. januar. Jeg hverken tror eller håber at vi går efter Djiby for 3. gang, han må snart have bevist at han at han mangler "det sidste"
og han er altså kun 29. Og gratis til sommer..
Comment
-
Jeg synes Djiby har været svingende for Randers. Hans skader har tydeligvis kostet ham, men det gik dog i den rigtige retning her i efteråret. Om han er svaret på alle vores bønner ved jeg ikke. Han har mistet noget af sin styrke og springkraft, og det var meget det han levede højt på før i tiden."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg synes Djiby har været svingende for Randers. Hans skader har tydeligvis kostet ham, men det gik dog i den rigtige retning her i efteråret. Om han er svaret på alle vores bønner ved jeg ikke. Han har mistet noget af sin styrke og springkraft, og det var meget det han levede højt på før i tiden.
Det gør han under Ove. Ved dog ikke om han passer under KN men mon ikke?
Lado og Fall ville jeg være pænt tryk ved her i foråret. De kunne ligefrem være giftige hvis alle er i god form.
Så må Kryger og TM være backup.
Bodul skal bare væk
Comment
-
Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer
for mig ville det være
1) angriber
2) 6'er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer
for mig ville det være
1) angriber
2) 6'er
Og en 6'erLast edited by manner; 27-12-2014, 08:01.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
for mig ville det være
1) angriber
2) 6'er
1. En målmand. Toppel er velkommen til at blive som back-up
2. En rigtig måltyv. Lado KUNNE måske være manden, men indtil han beviser det er en sådan mit ønske # 2
Comment
-
for mig ville det være
1) angriber
2) 6'er
2 Magnus P
Vi skal kun handle hvis der står en virkelig kvalitets spiller og venter på os.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment