Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kent Nielsen har også fået serveret en klækkelig lønforhøjelse med en pakke, der sikrer ham otte millioner kroner over de fire år, som den nye kontrakt løber. En lønpakke, som AaB slet ikke kunne eller ville matche.
    http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigm...-med-millioner


    Mon ikke at vi kan konstatere at TB nok ikke har fået 250k af de lange. Kan simpelthen ikke se ham få en bedre kontrakt end en mand der lige har lavet en double
    3 millioner om året, det har han stensikkert ikke tjent nej, men tænker at det beløb måske er det samlede snit, sådan hvis man regner sign-on og transfer summen til SIF med... 8 millioner delt med 29 måneder, så er vi der omkring at det samlet set har kostet en kvart mio. om måneden at have TB gående...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      3 millioner om året, det har han stensikkert ikke tjent nej, men tænker at det beløb måske er det samlede snit, sådan hvis man regner sign-on og transfer summen til SIF med... 8 millioner delt med 29 måneder, så er vi der omkring at det samlet set har kostet en kvart mio. om måneden at have TB gående...
      Ja okey. Men en del af de penge gik til SIF.
      Men hvis man formulerer det på at vores udgift har været 250.000kr i gennemsnit passer det meget godt jo

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja okey. Men en del af de penge gik til SIF.
        Men hvis man formulerer det på at vores udgift har været 250.000kr i gennemsnit passer det meget godt jo
        Jep det er helt korrekt, SIF fik de 2 millioner, går den på...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Nogle der har nogle andre bud på, hvilke spillere der kunne være interessante i vinterens transfervindue?

          Der er snakket om:

          Målmand: Jesper Hansen
          Midtbane: Daniel A. Pedersen (6´er)

          Hvad med nogle bud på en mulig angrebsforstærkning?
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Nogle der har nogle andre bud på, hvilke spillere der kunne være interessante i vinterens transfervindue?

            Der er snakket om:

            Målmand: Jesper Hansen
            Midtbane: Daniel A. Pedersen (6´er)

            Hvad med nogle bud på en mulig angrebsforstærkning?
            Angreb: Gilbert Macena
            VK: Jonas Borring

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Har læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.

              http://www.transfermarkt.co.uk/danie...spieler/187957

              Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januar
              Jeg mener at Hallgrimur er 6'er på Islands landshold så mon ikke han skal have den plads hos os også.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg mener at Hallgrimur er 6'er på Islands landshold så mon ikke han skal have den plads hos os også.
                Hmmm. Jeg er ikke helt sikker. Tror ikke det bliver under Ove P med mindre vi henter en HB..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hmmm. Jeg er ikke helt sikker. Tror ikke det bliver under Ove P med mindre vi henter en HB..
                  Det bliver spændende at se hvordan kabalen går op... skal vi se helt koldt og kynisk på det, har vi en håndfuld der "kan" spille pladsen, højre back, men nu er det selvfølgelig Ove, så det bliver temmelig sikkert den bedst egnede der løber med pladsen, og mon ikke han hedder Hallgrimur ja...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det bliver spændende at se hvordan kabalen går op... skal vi se helt koldt og kynisk på det, har vi en håndfuld der "kan" spille pladsen, højre back, men nu er det selvfølgelig Ove, så det bliver temmelig sikkert den bedst egnede der løber med pladsen, og mon ikke han hedder Hallgrimur ja...
                    Jeg ser ham simpelthen som den bedste til pladsen med mindre der handles. Og hvem ved? Hvis den rigtige lige dukker op

                    Comment


                      Falk/Emil smutter vel til sommer så jeg håber da vi er med her
                      http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-og-aab-kigger-mod-mensah
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Falk/Emil smutter vel til sommer så jeg håber da vi er med her
                        http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-og-aab-kigger-mod-mensah
                        Men vi har også Barrett, Lucas, AT, Desler og evt JJT til at spille på de positioner (ved godt de enkeltvis ikke dækker alle pladser og alle ikke er kantspillere). Jeg håber at vi skal væk fra det at vi bare har spillere i truppen, der fylder op uden nogensinde at komme i spil til spilletid. Men hvis vi skal købe, og det skal vi selvfølgelig, så er Mensah et godt bud, hvis ikke KN og JH har et godt ukendt talent i ærmerne.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Men vi har også Barrett, Lucas, AT, Desler og evt JJT til at spille på de positioner (ved godt de enkeltvis ikke dækker alle pladser og alle ikke er kantspillere). Jeg håber at vi skal væk fra det at vi bare har spillere i truppen, der fylder op uden nogensinde at komme i spil til spilletid. Men hvis vi skal købe, og det skal vi selvfølgelig, så er Mensah et godt bud, hvis ikke KN og JH har et godt ukendt talent i ærmerne.
                          det kan jeg jeg kun være enig med dig i. Jeg ved ikke helt hvor han hans naturlige plads er, faktisk havde jeg den opfattelse at han var offensiv midtbane, men artiklen siger kantspiller.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det kan jeg jeg kun være enig med dig i. Jeg ved ikke helt hvor han hans naturlige plads er, faktisk havde jeg den opfattelse at han var offensiv midtbane, men artiklen siger kantspiller.
                            Jeg ser Mensah som kant.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Jeg ville hellere have Kamper end Mensah, selvom sidstnævnte er et stort talent. Kamper kunne komme med en masse erfaring og professionalisme, og er en rigtig god spiller med et højt bundniveau. Jeg synes vi har lidt for mange unge, svingende spillere, og lidt for få erfarne ledertyper.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg ville hellere have Kamper end Mensah, selvom sidstnævnte er et stort talent. Kamper kunne komme med en masse erfaring og professionalisme, og er en rigtig god spiller med et højt bundniveau. Jeg synes vi har lidt for mange unge, svingende spillere, og lidt for få erfarne ledertyper.
                                Har vi ikke prøvet det med mange erfarende typer på holdet? Troede det var meningen holdet skulle være ungt og sultent....

                                Comment

                                Working...
                                X