Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bt.dk/fodbold/afsloering-...gaard-i-united

    Havde været ubehageligt at se ham i fcm...
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Ærgerligt at man ikke kender hans niveau... 2. Keeper for Manu vidner trods alt om en form for kvalitet men tror han ikke mere på sig selv end at tage til Skandinavien?
      Er han ringere end Schmeichel? Ringere end Sørensen der var/er i mindre klubber og holdte sin landsholdsplads..
      En mindre engelsk klub... Eller prøve en anden storklub som Arsenal der i den grad mangler kvalitet på målmandsposten...
      jeg tvivler altså også på han vender hjem til OB allerede - 30 år, det vel omkring den bedste alder for en målmand - han har jo snildt 5 gode år i sig - og uden skader måske endda 10.

      Mener desuden han var rygtet til en større portugisisk klub i sommers. Der må være mange klubber han ville kunne finde interessante - Krul er vidst på vej væk fra newcastle så der er en mulighed....Arsenal tror jeg måske lige er en hylde for højt - eftersom han jo stort set ikke har spillet det sidste år eller mere....
      Men kommer han tilbage og får fast spilletid så er han vel hurtigt inde omkring landsholdet igen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Én ting er jo hvad Lindegaard helst vil. Men United vil givetvis også gerne have en sjat penge for ham og der står Molde nok stærkere end os..
        Molde har et ungt keeper talent United gerne vil have, det er vist der det afgørende punkt er...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Molde har et ungt keeper talent United gerne vil have, det er vist der det afgørende punkt er...
          Præcis.

          Jeg ville også elske at få AL hjem, både på grund af, at han er god og i den grad er OBér.

          Nu skriver jeg god, men hvor god er han egentlig!

          Han har jo ikke spillet i flere år. Han har en håndfuld kampe for os, hvor han gjorde det han skulle, 1-2 gode sæsoner i Norge, 20 kampe på højt niveau, hvor han ikke faldt igennem, men på den anden side heller ikke gjorde noget videre ekstraordinært.

          Et eller andet sted inde i mig lurer en frygt for, at når han kommer til at stå fast uge efter uge et sted, så er han slet ikke det helt store sus. Jeg ved det ikke, men tanken har strejfet mig, men kom da endelig hjem Anders, du er mere end velkommen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Præcis.

            Jeg ville også elske at få AL hjem, både på grund af, at han er god og i den grad er OBér.

            Nu skriver jeg god, men hvor god er han egentlig!

            Han har jo ikke spillet i flere år. Han har en håndfuld kampe for os, hvor han gjorde det han skulle, 1-2 gode sæsoner i Norge, 20 kampe på højt niveau, hvor han ikke faldt igennem, men på den anden side heller ikke gjorde noget videre ekstraordinært.

            Et eller andet sted inde i mig lurer en frygt for, at når han kommer til at stå fast uge efter uge et sted, så er han slet ikke det helt store sus. Jeg ved det ikke, men tanken har strejfet mig, men kom da endelig hjem Anders, du er mere end velkommen.
            forstår godt din "frygt" - men tror at snakker vi OB og superligaen er han rigeligt god - har meget svært ved at forestille mig andet (han skal selvf. lige i form først)
            Om han er god nok til de helt store topklubber - næppe men der er immervæk også noget af et spring derfra og så til os ;)

            Comment


              Hvis AL lander i OB, så ... Sender jeg gratis bajere til alle der sender mig en PM..

              Comment


                http://www.bold.dk/nyt/agent-tobias-...al-spille-mere

                Hvis vi skulle have noget nyt blod ind på højrekanten eller måske som en ultra offensiv HB.
                Han var god i både Brøndby og Nordsjælland, hvis jeg ikke husker galt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Præcis.

                  Jeg ville også elske at få AL hjem, både på grund af, at han er god og i den grad er OBér.

                  Nu skriver jeg god, men hvor god er han egentlig!

                  Han har jo ikke spillet i flere år. Han har en håndfuld kampe for os, hvor han gjorde det han skulle, 1-2 gode sæsoner i Norge, 20 kampe på højt niveau, hvor han ikke faldt igennem, men på den anden side heller ikke gjorde noget videre ekstraordinært.

                  Et eller andet sted inde i mig lurer en frygt for, at når han kommer til at stå fast uge efter uge et sted, så er han slet ikke det helt store sus. Jeg ved det ikke, men tanken har strejfet mig, men kom da endelig hjem Anders, du er mere end velkommen.
                  jeg er ret sikker på at han er god, som i "kæmpe-profil-i-Superligaen-god". Jeg tror desværre også han er voldsomt urealistisk rent økonomisk, ikke (kun) på grund af hans egne forventninger til løn, men også pga. de penge United må tænkes at kunne få for ham. Jeg har set ham stort set alle de kampe han har fået i United, og der er vel kun en enkelt kamp hvor han faldt lidt igennem (uden rigtigt at gøre det - mod Reading), til gengæld har han virket rolig, god organisatorisk, og så har han faktisk også haft nogle ganske fine redninger, selvom de ikke har været på De Gea-niveau. I feltet virker han også ganske habil, og det i den engelske Premier League, der vel nok er verdens mest fysiske liga (udover Championship og League 1 måske).
                  Så kan vi få ham vil det i mine øjne være en no-brainer - jeg tror bare ikke rigtigt på det i denne omgang.

                  Comment


                    Tror ikke vi ser Lindegaard i OB igen. Han skal nok finde sig en lidt mindre klub i Engkand hvor han kan få fast spilletid.
                    Se bare på Ben Foster, han var også 2/3 valg i Man U. Så gik han et par skridt ned og står fast for West bromwich

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jeg tvivler altså også på han vender hjem til OB allerede - 30 år, det vel omkring den bedste alder for en målmand - han har jo snildt 5 gode år i sig - og uden skader måske endda 10.

                      Mener desuden han var rygtet til en større portugisisk klub i sommers. Der må være mange klubber han ville kunne finde interessante - Krul er vidst på vej væk fra newcastle så der er en mulighed....Arsenal tror jeg måske lige er en hylde for højt - eftersom han jo stort set ikke har spillet det sidste år eller mere....
                      Men kommer han tilbage og får fast spilletid så er han vel hurtigt inde omkring landsholdet igen.
                      Jeg tror kun der er 1 klub for AL i DK. Og det er os..
                      men spørgsmålet er nok om han gider hjem nu. Jeg tvivler..
                      mon ikke at nye oplevelser og store penge trækker lidt mere i ham.
                      virker ikke til at han sådan lige får skolebørn og "settle down" abstinenser lige med det samme..

                      Comment


                        Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

                        Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg tror kun der er 1 klub for AL i DK. Og det er os..
                          men spørgsmålet er nok om han gider hjem nu. Jeg tvivler..
                          mon ikke at nye oplevelser og store penge trækker lidt mere i ham.
                          virker ikke til at han sådan lige får skolebørn og "settle down" abstinenser lige med det samme..
                          Men man (jeg) tænkte også, at det var lige så utopisk at se Agger i BIF.
                          Ingen tvivl om at Aggers bankbog er mere fyldt, og han derfor ikke havde samme økomiske incitament til at blive i udlandet, men man skal aldrig sige aldrig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                            Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

                            Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.
                            Mener faktisk at han havde erobret pladsen på et tidspunkt efter de havde delt kampene. Og stod så nogle få kampe og gjorde det godt.
                            Blev så skadet i foden mener jeg og De Gea så sig aldrig tilbage

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                              Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

                              Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.
                              Jeg er United-fan så jeg følger dem forholdsvis tæt.

                              Han spillede sig ganske rigtigt ikke af, så der er egentlig ikke så meget der gik galt, udover at man var klar over (med rette har det vist sig) at man havde en mand med rigtig meget potentiale i De Gea - som man forøvrigt også havde betalt en god slat penge for. Det var altså aldrig reelt meningen at Lindegaard var købt som førstevalg (man hentede De Gea i samme vindue), men som en solid back-up og konkurrent til De Gea. Og det har han egentlig udfyldt meget godt, og han har vel endda i starten fået mere spilletid end beregnet, da De Gea havde nogle indkøringsproblemer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                                Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

                                Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.
                                De Gea var bare bedre .. Og Valdez er vel også historisk bedre ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X