Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    OB får 1.3 millioner for hver 100 han sælges for.
    Som Thorborg napper 50% af og resten ryger i den slunkne OSE kasse. Ikke en krone vil blive investeret i SL holdet.
    Håber han bliver i Tottenham hele karrieren

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Som Thorborg napper 50% af og resten ryger i den slunkne OSE kasse. Ikke en krone vil blive investeret i SL holdet.
      Håber han bliver i Tottenham hele karrieren
      Hvordan skulle Thorborg tage dem?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Som Thorborg napper 50% af og resten ryger i den slunkne OSE kasse. Ikke en krone vil blive investeret i SL holdet.
        Håber han bliver i Tottenham hele karrieren
        penge som Thorborg tidligere har smidt i kassen og mere til. Der skal ske mange handler på JH niveau før Thorborg får overskud på OB ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          penge som Thorborg tidligere har smidt i kassen og mere til. Der skal ske mange handler på JH niveau før Thorborg får overskud på OB ...
          Så de forbindelser han plejer via OB er helt uden værdi ... polemisk i know :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Så de forbindelser han plejer via OB er helt uden værdi ... polemisk i know :D.
            Selvfølgelig har netværk værdi men det ændrer ikke ved at han har smidt mange penge i det sorte hul ... både før og efter OS&E blev stiftet ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Som Thorborg napper 50% af og resten ryger i den slunkne OSE kasse. Ikke en krone vil blive investeret i SL holdet.
              Håber han bliver i Tottenham hele karrieren
              Jeg under nu Eriksen muligheden for at spille sammen med Messi. Det er alt andet lige mange niveauer over Hotspurs. Og han ville passe perfekt ind i spillestilen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Selvfølgelig har netværk værdi men det ændrer ikke ved at han har smidt mange penge i det sorte hul ... både før og efter OS&E blev stiftet ...
                Men sammen med transferpengene (er det virkelig 50%?) ændrer det pænt meget på hvornår han reelt har overskud på det ... multimilliardæren.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Hvordan skulle Thorborg tage dem?
                  Så vidt jeg har forstået tager Thorborg 50% af alle transferindtægter indtil 2021 og 25% fra 2021-2027
                  Det var prisen for at han spyttede ca 2*25 mill(correct me if im wrong) i OSE kassen efter det store overforbrug i de glade 0`er. Et overforbrug han selv var skyld i.
                  Dette er jo en meget stor grund til at vi ikke kan rykke os som klub pt da det nye OB skal betale regningen for Thorborgs egen dumhed

                  Muligt at det forholder sig anderledes men det kan OB og Thorborg kun takke sig selv for ikke står mere klart. Sidst da JH blev spurgt om det var det “ingen kommentarer” og “Det må Niels Thorborg selv svare på”. Tror det var i en SFÅ podcast.

                  Hvis dette forholder sig bare nogenlunde korrekt har jeg bestemt ingen grund til at glæde mig over nogen former for salg der sker i OB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Hvordan skulle Thorborg tage dem?
                    Så vidt jeg har forstået tager Thorborg 50% af alle transferindtægter indtil 2021 og 25% fra 2021-2027
                    Det var prisen for at han spyttede ca 2*25 mill(correct me if im wrong) i OSE kassen efter det store overforbrug i de glade 0`er. Et overforbrug han selv var skyld i.
                    Dette er jo en meget stor grund til at vi ikke kan rykke os som klub pt da det nye OB skal betale regningen for Thorborgs egen dumhed

                    Muligt at det forholder sig anderledes men det kan OB og Thorborg kun takke sig selv for ikke står mere klart. Sidst da JH blev spurgt om det var det “ingen kommentarer” og “Det må Niels Thorborg selv svare på”. Tror det var i en SFÅ podcast.

                    Hvis dette forholder sig bare nogenlunde korrekt har jeg bestemt ingen grund til at glæde mig over nogen former for salg der sker i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      penge som Thorborg tidligere har smidt i kassen og mere til. Der skal ske mange handler på JH niveau før Thorborg får overskud på OB ...
                      Disse penge skyltes jo ikke kun tab i OB. Det skyldes også tab i selve OSE forretningen så vidt jeg hørte i VIP loungen sidste år.
                      Men det er OB der betaler regningen nu

                      Comment


                        Forståeligt, han skulle jo gerne have råd til salt til begge hans morgen æg. Hvem taler om, at han har hjerte for klubben. Han er ikke en "Oskar"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Selvfølgelig har netværk værdi men det ændrer ikke ved at han har smidt mange penge i det sorte hul ... både før og efter OS&E blev stiftet ...
                          Jo men hold det så op imod de netværksmuligheder og den positionering det har givet manden, så tror jeg faktisk, det har været til hans fordel.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så vidt jeg har forstået tager Thorborg 50% af alle transferindtægter indtil 2021 og 25% fra 2021-2027
                            Det var prisen for at han spyttede ca 2*25 mill(correct me if im wrong) i OSE kassen efter det store overforbrug i de glade 0`er. Et overforbrug han selv var skyld i.
                            Dette er jo en meget stor grund til at vi ikke kan rykke os som klub pt da det nye OB skal betale regningen for Thorborgs egen dumhed

                            Muligt at det forholder sig anderledes men det kan OB og Thorborg kun takke sig selv for ikke står mere klart. Sidst da JH blev spurgt om det var det “ingen kommentarer” og “Det må Niels Thorborg selv svare på”. Tror det var i en SFÅ podcast.

                            Hvis dette forholder sig bare nogenlunde korrekt har jeg bestemt ingen grund til at glæde mig over nogen former for salg der sker i OB
                            Thorborgs OB er meget svært at holde af.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Thorborgs OB er meget svært at holde af.
                              Det gik nu meget godt for en 7-8 år siden for de fleste.. Det nuværende OB er en anden snak ja

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Selvfølgelig har netværk værdi men det ændrer ikke ved at han har smidt mange penge i det sorte hul ... både før og efter OS&E blev stiftet ...
                                Det er vidst det salgsgas som Thorborg gerne vil have der bliver alm kendt, nemlig at han skulle stå som den store frelser der har postet uendelige kroner i et håbløst projekt OB. Alt sammen naturligvis af et stort patriotisk OB hjerte. Virkeligheden forholder sig dog anderledes. Nemlig at Thorborg har 92% af aktierne i Odense Sport & Event. Det er en forretning han driver som alle andre. Han kan som alle andre forretninger han laver, forvente afkast af sine investeringer, og i takt med at der investeres eller at produktet gøres mere interessant på andre måder vil hans aktier stige i værdi. At han pt. vil få langt mindre for aktierne i OB end for 7 år siden er en konsekvens af forretningsmanden Niels Thorborgs egne dispositioner.

                                Dertil kan man sige at hans egen manglende evne til at drive forretning i OSE i højgrad rammer investeringerne i fodbold er igen at Thorborg høster som han sår. At han så ydermere på 7-8 år holder klubben i en skruetvinge fordi han netop som forretningsmand, er nul og niks interesseret i andet end at han ikke selv skal afskrive 25, 50 el 100 mio er da endnu mere forkasteligt.

                                Thorborg har desuden været formand for OSE siden 2006 og i den periode havde vi taget skridt år for år og netop i 2006 blev vi nr 3. Her har Thorborg siden selv forsømt det måske vigtigste trin i hans forretningsudvikling. Nemlig at forbedre faciliteterne for flagskibet, nemlig fodboldklubben. Et projekt han så har sat vores håbløse sportsdirektør til at løse, selvom dennes opgave burde ligge i det sportslige frem for det administrative.

                                Thorborg var en del af sponsorkredsen da udviklingen var startet, og han har købt sine aktier i opgangstider (sportsligt) kørt det i sænk, og nægter nu at slippe projektet, fordi han nægter at lide et mindre (i hans verden) økonomisk tab, og slippe hans netværks magnet, hvor han er den ubestridte konge af fyn. Det stinker big time på bestyrelsesgangen i Ådalen.

                                Comment

                                Working...
                                X