Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg tror/håber umiddelbart han er ansat til at få styr på det økonomiske morads, og stabilisere OB... når det er opnået, rulles næste proces i gang, som er at rykke OB et skridt eller fem op i hierarkiet. Og det er ikke sikkert at det er JH der skal sidde på pladsen til den proces. Men at skabe sorte tal, uden at OB rykker ned? Det tror jeg godt han kan.

    Mvh

    MaxHH
    Det tror jeg også men det bliver heller ikke mere end lige....lige som sidste år og året før.
    Det sgu trist at overvære

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Hvad ved jeg... Bestyrelsen gerne vil præsentere sorte tal for en gangs skyld, for at lokke yderligere investorer med til at betale for gildet? At der er andre huller i organisationen der skal dækkes, og fodboldafdelingen skal give sin del til det? At Thorbjørn ER tilfreds med truppen, og derfor har valgt at klappe kassen i, selvom JH og Kent gerne ville have yderligere spillere? Jeg aner det ikke...

      Mvh

      MaxHH
      Tror nu alligevel næppe at en del af den plan er at sportsdirektør og træner skal sættes skakmat midt i deres arbejde...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Hvad ved jeg... Bestyrelsen gerne vil præsentere sorte tal for en gangs skyld, for at lokke yderligere investorer med til at betale for gildet? At der er andre huller i organisationen der skal dækkes, og fodboldafdelingen skal give sin del til det? At Thorbjørn ER tilfreds med truppen, og derfor har valgt at klappe kassen i, selvom JH og Kent gerne ville have yderligere spillere? Jeg aner det ikke...

        Mvh

        MaxHH
        Men det har været fremme, at Kent Nielsen blev lokket til Odense med en åbning af pengepungen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Men det har været fremme, at Kent Nielsen blev lokket til Odense med en åbning af pengepungen.
          det er svært at sige om det er forumsandhed, eller om det er et reelt rygte som indeholder noget sandhed.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det kan selvfølgelig også være. Helt klart; det udelukker jeg på ingen måder. Men med tanke på, at man kan give en 4-årig kontrakt til Thomas Mikkelsen og hente Lasse Kryger med den specifikke opgave at spille højre back (som også var en katastrofe den anden dag i Esbjerg... Kent Nielsen), ja så kan man måske godt, med rette påstå, at det måske godt KAN være "inkompetence"...

            Desuden er jeg altså mere på "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen", end jeg er på "inkompetent". Det her handler for mig om forkerte indkøb i de tidligere vinduer; hvor jeg på ingen måder køber forklaringen om, at vi simpelthen ikke kunne finde bedre til pengene. De brølere betaler vi så for nu; hvor der så "kun" var penge til at styrke angrebet og midtbanen, hvorefter forsvaret bliver hængt ud til tørre, fordi Jesper Hansen partout skulle sælge Thomas Mikkelsen som en kommende profil på vores hold.

            Det er sgu næsten som om, nogle gange, at nogen tror, at fordi der er en ny sæson, så er tidligere tiders fejltrin nærmest nulstillet. Det her er opbygget frustration over de andre vinduer, som ikke bare var udtryk for økonomisk smalhals, men udtryk for at man skulle narres til at tro på en eller anden narresut om at man ikke KUNNE finde noget, der var bedre end Thomas Mikkelsen, Lado, Kirkeskov eller Kryger. Eller Jonasson for den sags skyld. At man handlede i god tro om, at de havde niveau.

            Dén køber jeg heller ikke. Det kunne måske bare handle om at vores sportsdirektør ikke har et bredt nok netværk og heller ikke overtalelsesevnerne til at sælge klubben overfor agenter og deres spillere godt nok.

            MvH ChrisOB
            Enig og vil tilføje som jeg også tidligere har sagt ... Jeg tror ikke JH har et reelt netværk ... Af dem han har hentet til OB tæller vi hans gamle spillere fra ACH tiden samt et par kendte fra suppen og 1. div der næppe har haft bedre tilbud og så tvivlsomme udlændinge der hver og en virker som om de er blevet tilfældigt tilbudt fra agenter der skal have dem afsat ... Seneste vindue er forholdsvis positivt men har også et strejf af KN over sig ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Men så har han da også fejlet big time ved at hente 3 angribere. Ikke at vi ikke har savnet dem. For det har vi. Men har der været så stram styring på så mener jeg han skulle have nøjes med to signe en forsvarspiller og så evt lade TM blive i Odense. Dårlig trup sammensætning
              Enig. Og har vi ikke råd til Matti så kunne vi nok have ventet et par måneder med AK ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                JH udtalte for et stykke tid siden at bare fordi man ikke har et topbudget er det ikke forbudt at overpræstere..
                Man kunne vel sige det samme om/til ham
                Bare at præstere vil vel være acceptabelt ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Så rykker inkompetencen så bare et led op....hvis man pludseligt får den ide at der skal være sorte tal og så smækker kassen i. Ville jo være håbløst. At man vil have overskud er fint men så skal det meldes klart ud inden JH kaster sig ud i transfer vinduet så han kender sine rammer.
                  Det er jo bare tåbelig ledelse - håber og tror ikke det er så galt fat....
                  Det har vi jo desværre set før ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det er svært at sige om det er forumsandhed, eller om det er et reelt rygte som indeholder noget sandhed.
                    http://www.b.dk/sport/ob-rigmand-lok...-med-millioner

                    Comment


                      Bare Odense kommune ville følge trop

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...i-agfs-retning

                      Comment


                        yes, men det betyder næppe en uhæmmet og ubegrænset tilgang til Thorborgs kreditkort
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          yes, men det betyder næppe en uhæmmet og ubegrænset tilgang til Thorborgs kreditkort
                          Nær men at få lov til at geninvestere det man har solgt for burde vel være muligt ....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            yes, men det betyder næppe en uhæmmet og ubegrænset tilgang til Thorborgs kreditkort
                            Det var vist det, man kalder en stråmand. Der er jo ingen, der har argumenteret for det, men som Plum siger, lave fornuftige geninvesteringer når man frasælger spillere på vitale pladser. Vi har tilmed stort overskud på transferkontoen, oveni at man har lovet større investeringer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Det var vist det, man kalder en stråmand. Der er jo ingen, der har argumenteret for det, men som Plum siger, lave fornuftige geninvesteringer når man frasælger spillere på vitale pladser. Vi har tilmed stort overskud på transferkontoen, oveni at man har lovet større investeringer.
                              det kan vel også tænkes at det har kostet lidt at hente Makrini, Festersen, AK og Lund og så er der ekstra udgiften til Koval (FS anslår ca. 100.000 pr/md) og hvis der samtidig skal leveres sorte tal er der måske ikke meget mere at skyde med..
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                det kan vel også tænkes at det har kostet lidt at hente Makrini, Festersen, AK og Lund og så er der ekstra udgiften til Koval (FS anslår ca. 100.000 pr/md) og hvis der samtidig skal leveres sorte tal er der måske ikke meget mere at skyde med..
                                Lidt har det jo nok men købet af AK var kr. 750.000 og forhåbentligt har sige-on fees af de fire og evt. vores keepere ikke været et to cifret millionbeløb som salget af Høegh, Larsen og Spelmann har genereret ... For så er den da helt gal med JH .. Så er der lønninger at tage højde for men igen ... Der har også været lønaftale og hvis der pludselig gives så meget i løn så .....
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X