Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    "overdrivelse fremmer forståelsen" ved du. Ironien og sarkasmen er svær at tage fejl af. Det er næppe første gang det er sket her på forum. Måske du også bare kan spørge hvad jeg mener med indlægget hvis du er i tvivl.
    Jeg var skam ikke i tvivl...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg var skam ikke i tvivl...
      så forstår jeg ikke dit svar på mit indlæg
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Konteksten for den her økonomidebat, og mit indspark med artiklen, var Max's teori om, at vi ikke havde fundet en forsvarsspiller, fordi kassen var tom. Artiklen indikerer, at der er blevet lovet midler i et vist omfang, ikke ubegrænset naturligvis, men formentlig nok til, at løse en meget kritisk forsvarssituaiton. Det var mest af alt ment som et forsøg på, at falsificere "tom kasse" teorien, for mener ikke, den er særligt godt underbygget.
        Jeg siger ikke at kassen er tom... Jeg siger at jeg ikke er sikker på at JH har fået lov at bruge flere penge nu og her. Der er forskel...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg siger ikke at kassen er tom... Jeg siger at jeg ikke er sikker på at JH har fået lov at bruge flere penge nu og her. Der er forskel...

          Mvh

          MaxHH
          Hvis der er lukke i for handler , hvordan mener du så JH har prioriteret , og hvad mener du om kontrakten til Matti set ift forsvaret ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvis der er lukke i for handler , hvordan mener du så JH har prioriteret , og hvad mener du om kontrakten til Matti set ift forsvaret ?
            Jeg er ikke imponeret i forhold til at vi ikke har hentet en forsvarsspiller...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvis der er lukke i for handler , hvordan mener du så JH har prioriteret , og hvad mener du om kontrakten til Matti set ift forsvaret ?
              jeg er absolut ikke imponeret, når vi kigger på man har måtte til lommerne for at hente AK og har "investeret" i Matti, tænker jeg godt nok vores forsvar ser tyndt og udsat ud...Dette betyder selvf. ikke jeg ikke er glad for både Matti signingen og at AK kom før tid.....men hvis det har haft betydning (hvilket det vel næsten ikke kan undgå at have) for vi nu mangler penge til en forsvarsgardering....synes jeg godt nok det er rigtigt tvivlsomt sportsdirektør arbejde...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Jeg er 99,99% sikker på at der er penge til en forsvarsspiller. Men man vælger ikke at gøre noget alligevel..

                Hvilket vel er det værste scenarie af dem alle

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er 99,99% sikker på at der er penge til en forsvarsspiller. Men man vælger ikke at gøre noget alligevel..

                  Hvilket vel er det værste scenarie af dem alle
                  Er også den jeg hælder til
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er 99,99% sikker på at der er penge til en forsvarsspiller. Men man vælger ikke at gøre noget alligevel..

                    Hvilket vel er det værste scenarie af dem alle
                    Det er også min fornemmelse... Om det så er fordi sportschefen ikke KAN finde en eneste spiller, selv en dårlig en af slagsen, fordi han har fået ordre på at lade være, eller fordi sportschefen og/eller træneren mener truppen er fin, er så op til ens temperament...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Det er også min fornemmelse... Om det så er fordi sportschefen ikke KAN finde en eneste spiller, selv en dårlig en af slagsen, fordi han har fået ordre på at lade være, eller fordi sportschefen og/eller træneren mener truppen er fin, er så op til ens temperament...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Enig.
                      Men som træner vil man vel altid gerne have så stærk trup at arbejde med som mulig.. Så tror ikke den ligger hos KN..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Enig.
                        Men som træner vil man vel altid gerne have så stærk trup at arbejde med som mulig.. Så tror ikke den ligger hos KN..
                        Tror de fleste trænere gerne vil have flere og/eller bedre spillere... ,o)

                        mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det er også min fornemmelse... Om det så er fordi sportschefen ikke KAN finde en eneste spiller, selv en dårlig en af slagsen, fordi han har fået ordre på at lade være, eller fordi sportschefen og/eller træneren mener truppen er fin, er så op til ens temperament...

                          Mvh

                          MaxHH
                          det værste er så at ingen af de muligheder virker særligt gennemtænkte og eller betryggende;

                          JH kan ikke finde en eneste. Nej på trods af min tiltro til ham ikke er den største så nægter jeg simpelthen at tro på han ikke kunne finde en forsvarsspiller hvis han skulle. Det må og kan ikke være grunden.

                          Ordre til at lade være....ja det er da muligt - men jo håbløst af ledelsen at noget sådant ikke er meldt ud i god tid så JH ikke rendte rundt og brugte alle sine lommepenge på angribere.

                          Truppen er fin.......det er jo bare en skræmmende tanke hvis det er tilfældet.

                          Bottom line; Jeg kan slet ikke fatte hvad der foregår - for jeg kan heller ikke forestille mig der ikke skulle være penge til en forsvarer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det værste er så at ingen af de muligheder virker særligt gennemtænkte og eller betryggende;

                            JH kan ikke finde en eneste. Nej på trods af min tiltro til ham ikke er den største så nægter jeg simpelthen at tro på han ikke kunne finde en forsvarsspiller hvis han skulle. Det må og kan ikke være grunden.

                            Ordre til at lade være....ja det er da muligt - men jo håbløst af ledelsen at noget sådant ikke er meldt ud i god tid så JH ikke rendte rundt og brugte alle sine lommepenge på angribere.

                            Truppen er fin.......det er jo bare en skræmmende tanke hvis det er tilfældet.

                            Bottom line; Jeg kan slet ikke fatte hvad der foregår - for jeg kan heller ikke forestille mig der ikke skulle være penge til en forsvarer
                            Ditto
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det værste er så at ingen af de muligheder virker særligt gennemtænkte og eller betryggende;

                              JH kan ikke finde en eneste. Nej på trods af min tiltro til ham ikke er den største så nægter jeg simpelthen at tro på han ikke kunne finde en forsvarsspiller hvis han skulle. Det må og kan ikke være grunden.

                              Ordre til at lade være....ja det er da muligt - men jo håbløst af ledelsen at noget sådant ikke er meldt ud i god tid så JH ikke rendte rundt og brugte alle sine lommepenge på angribere.

                              Truppen er fin.......det er jo bare en skræmmende tanke hvis det er tilfældet.

                              Bottom line; Jeg kan slet ikke fatte hvad der foregår - for jeg kan heller ikke forestille mig der ikke skulle være penge til en forsvarer
                              Enig, det virker mærkeligt...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Når SønderjyskE kan hente en Hollansk CB med fint CV på en free, så burde OB edderdytme også kunne.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X