Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Lidt har det jo nok men købet af AK var kr. 750.000 og forhåbentligt har sige-on fees af de fire og evt. vores keepere ikke været et to cifret millionbeløb som salget af Høegh, Larsen og Spelmann har genereret ... For så er den da helt gal med JH .. Så er der lønninger at tage højde for men igen ... Der har også været lønaftale og hvis der pludselig gives så meget i løn så .....
    naturligvis, men Kent er efter sigende også godt betalt, og Bredahl er også "håndplukket". Desuden er der betalt løn til TB og Ove...sådeeeh
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      yes, men det betyder næppe en uhæmmet og ubegrænset tilgang til Thorborgs kreditkort
      Hvis man ikke ved hvad man skal sige, så bare overdriv det andre sagde, og kør efter det...

      Imponerende...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Hvis man ikke ved hvad man skal sige, så bare overdriv det andre sagde, og kør efter det...

        Imponerende...
        Det kaldes "nuancer"...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvis man ikke ved hvad man skal sige, så bare overdriv det andre sagde, og kør efter det...

          Imponerende...
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det kaldes "nuancer"...

          MvH ChrisOB
          hvis i to læser lidt videre i tråden vil i forstå budskabet...men jeg skal da med Carl Holsts ord beklage at jeg udtrykt mig uklart og skabt forvirring om mit udsagn...
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det kaldes "nuancer"...

            MvH ChrisOB
            Så kan jeg bedre forstå at vi altid er uenige, hvis det er din definition af "nuancer" - det er ikke min definition.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Så kan jeg bedre forstå at vi altid er uenige, hvis det er din definition af "nuancer" - det er ikke min definition.
              Du kender vist ikke forskellen imellem en "provokation" og en "definition".

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Du kender vist ikke forskellen imellem en "provokation" og en "definition".

                MvH ChrisOB
                Jo, det kender jeg godt - men det er da mærkeligt at bruge et begreb forkert i en provokation - så virker den ikke særligt godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jo, det kender jeg godt - men det er da mærkeligt at bruge et begreb forkert i en provokation - så virker den ikke særligt godt.
                  Min provokation er, at selv positive kan overdrive andres meninger; og så bagefter mene der er tale om "nuancer". Og hvordan er det lige, jeg bruger det begreb "forkert"? Måske du lige skulle "schoole" mig i, hvad det er, du mener?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    hvis i to læser lidt videre i tråden vil i forstå budskabet...men jeg skal da med Carl Holsts ord beklage at jeg udtrykt mig uklart og skabt forvirring om mit udsagn...
                    Du skaber forvirring om ANDRES udsagn...

                    Get the point?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Du skaber forvirring om ANDRES udsagn...

                      Get the point?
                      det var jo mit udsagn du kommenterede på, så jeg må nok hellere uddybe det lidt. OB/OS&Es regnskab er, med mit ringe indblik i regnskabsteknik en noget mere kompleks ting end "sælg for 100kr og køb for 100kr" Jeg forestiller mig med andre ord at der skal leveres sorte tal i år. Det er næppe tilfældigt at BIF forventer +15 mill. i overskud på transferaktivitet i år. Jeg sidder med en fornemmelse af at NTs tegnebog har været åben for at få KN, Bredahl og Makrini m.fl. så jeg stoler på JH når det siges at der ikke er mere råderum.....medmindre det er en "nobrainer" der faldbyder evner og talent til OB.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det var jo mit udsagn du kommenterede på, så jeg må nok hellere uddybe det lidt. OB/OS&Es regnskab er, med mit ringe indblik i regnskabsteknik en noget mere kompleks ting end "sælg for 100kr og køb for 100kr" Jeg forestiller mig med andre ord at der skal leveres sorte tal i år. Det er næppe tilfældigt at BIF forventer +15 mill. i overskud på transferaktivitet i år. Jeg sidder med en fornemmelse af at NTs tegnebog har været åben for at få KN, Bredahl og Makrini m.fl. så jeg stoler på JH når det siges at der ikke er mere råderum.....medmindre det er en "nobrainer" der faldbyder evner og talent til OB.
                        Ja, og hvad kommenterede du selv på..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Ja, og hvad kommenterede du selv på..?
                          hvis du ikke erindre de så var det SU1978 link til en artikel om NTs lovede millioner....sådeeeeh har jeg næppe misforstået, men for god orden skyld skal jeg beklage at jeg ikke satte anførselstegn omkring "uhæmmet og ubegrænset tilgang til NTs....." så alle kan forstå overdrivelsen
                          Last edited by manner; 20-09-2015, 10:58.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            hvis du ikke erindre de så var det SU1978 link til en artikel om NTs lovede millioner....sådeeeeh har jeg næppe misforstået, men for god orden skyld skal jeg beklage at jeg ikke satte anførselstegn omkring "uhæmmet og ubegrænset tilgang til NTs....." så alle kan forstå overdrivelsen
                            Præcis... og det link smed han jo ikke fordi han argumenterede for "uhæmmet og ubegrænset tilgang til Thorborgs kreditkort"...
                            Et hint kunne være, evt. bare at skrive dit budskab, i stedet for...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Præcis... og det link smed han jo ikke fordi han argumenterede for "uhæmmet og ubegrænset tilgang til Thorborgs kreditkort"...
                              Et hint kunne være, evt. bare at skrive dit budskab, i stedet for...
                              "overdrivelse fremmer forståelsen" ved du. Ironien og sarkasmen er svær at tage fejl af. Det er næppe første gang det er sket her på forum. Måske du også bare kan spørge hvad jeg mener med indlægget hvis du er i tvivl.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Konteksten for den her økonomidebat, og mit indspark med artiklen, var Max's teori om, at vi ikke havde fundet en forsvarsspiller, fordi kassen var tom. Artiklen indikerer, at der er blevet lovet midler i et vist omfang, ikke ubegrænset naturligvis, men formentlig nok til, at løse en meget kritisk forsvarssituaiton. Det var mest af alt ment som et forsøg på, at falsificere "tom kasse" teorien, for mener ikke, den er særligt godt underbygget.

                                Comment

                                Working...
                                X