Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...

    Mvh

    MaxHH
    Men så har han da også fejlet big time ved at hente 3 angribere. Ikke at vi ikke har savnet dem. For det har vi. Men har der været så stram styring på så mener jeg han skulle have nøjes med to signe en forsvarspiller og så evt lade TM blive i Odense. Dårlig trup sammensætning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Selvfølgelig gør han det. Men det er ikke det samme som at ALT hvad vores sportsdirektør så gør eller ikke gør, kan eller absolut SKAL forklares ud fra det. Bilder mig selv ind, at selv Thorborg kan se, der er mangler i vores trup. Og at selv han kan se, hvad der sker, hvis man fylder et hold op med 1. Divisionsspillere. Og skulle jeg da mene, han ved et par ting eller to om management og strategier, samt risiko beregninger.

      Der går lidt "sport" i at downplaye Jesper Hansens rolle ved at minde alle om, at onkel Thorborg Von And står i kulissen og tæller og vender hver en øre i sin pengetank...

      MvH ChrisOB
      Forhindrede ham ihverttilfald ikke i at spendere KASSEN for et sykke tid siden på en fest for de ansatte i bla Leasy.
      Ikke at der er forkert i dette. Bestemt ikke. Dejligt for moralen i et firma.. Sådan skal det være..
      Men der skulle have været et OVERFLOD af musik/underholdning samt andre ting(ca 100 private inviterede mm) der gjorde at mange tænkte "Det må sgu gå meget godt hvis man har råd til alt dette"... Har hørt fra nogle at det virkede overdimensioneret og alt for "se hvad jeg har råd til".. Specielt så kort efter at man har været igennem så kraftige sparerunder og mange fyrede kollegaer..
      Og igen. Ikke noget forkert i dette. Og ved godt det nok er 2 forskellige firmaer under Thorborg. Meeen tror nu at samlet set går det meget godt for Thorborg von And
      Last edited by fmprOB; 19-09-2015, 07:38.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Men så har han da også fejlet big time ved at hente 3 angribere. Ikke at vi ikke har savnet dem. For det har vi. Men har der været så stram styring på så mener jeg han skulle have nøjes med to signe en forsvarspiller og så evt lade TM blive i Odense. Dårlig trup sammensætning
        Ja den er i total ubalance. Men er nu meget glad for vores angribere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja den er i total ubalance. Men er nu meget glad for vores angribere
          ja hvem er ikke det, specielt nu hvor Fester ikke er klar til VFF. Det er uden tvivl en vanskelig balancekunst for JH i disse år
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            ja hvem er ikke det, specielt nu hvor Fester ikke er klar til VFF. Det er uden tvivl en vanskelig balancekunst for JH i disse år
            JH udtalte for et stykke tid siden at bare fordi man ikke har et topbudget er det ikke forbudt at overpræstere..
            Man kunne vel sige det samme om/til ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              JH udtalte for et stykke tid siden at bare fordi man ikke har et topbudget er det ikke forbudt at overpræstere..
              Man kunne vel sige det samme om/til ham
              vi kan vel næsten sige at han er tvunget til at overpræstere
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja den er i total ubalance. Men er nu meget glad for vores angribere
                DET er jeg også - rart at vi langt om længe har noget der bare minder om et kompetent angreb.
                Så isoleret set skal JH ikke høre noget for det - andet end han har gjort det godt.

                - problemet opstår hvis vi leger den leg at JH havde et begrænset budget at bruge, herefter sælger han ikke en men to midtstoppere, bringer ingen erstatning ind men henter istedet hele tre angribere.....det er et spørgsmål om balance.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  vi kan vel næsten sige at han er tvunget til at overpræstere
                  glæder mig til den dag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    DET er jeg også - rart at vi langt om længe har noget der bare minder om et kompetent angreb.
                    Så isoleret set skal JH ikke høre noget for det - andet end han har gjort det godt.

                    - problemet opstår hvis vi leger den leg at JH havde et begrænset budget at bruge, herefter sælger han ikke en men to midtstoppere, bringer ingen erstatning ind men henter istedet hele tre angribere.....det er et spørgsmål om balance.
                    Og havde erstatningerne bare været i truppen havde det også været fint... Men det kan vi jo se at de ikke er...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Tror ikke på at kassen bare lige pludselig er lukket i, og så står JH der og blomstrer... Hvor skulle logikken være i at gøre det på den måde..? Det ville da være dybt useriøst...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Jeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...

                        Mvh

                        MaxHH
                        I min optik, er der ikke forskel på de to udsagn? At han er inkompetent til en opgave, betyder jo ikke, at manden er inkompetent til en anden. Det er måske en mere diplomatisk måde at udtrykke det på, men reelt dækker udsagnene det samme.

                        Han har ikke netværket, scouting-evnerne og den nødvendige gennemslagskraft overfor bestyrelsen. Han er overmatchet ift. operation "OB tilbage til toppen". Det er mit skudsmål, og det er ret hårdt, og jeg har ikke meget substans at bygge det på, udover fornemmelse/bearbejdning af diverse indtryk, og jeg håber da inderligt, at det er en totalt fejlagtig føle føle vurdering.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Tror ikke på at kassen bare lige pludselig er lukket i, og så står JH der og blomstrer... Hvor skulle logikken være i at gøre det på den måde..? Det ville da være dybt useriøst...
                          Enig, det er netop det dybt ulogiske.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tror ikke på at kassen bare lige pludselig er lukket i, og så står JH der og blomstrer... Hvor skulle logikken være i at gøre det på den måde..? Det ville da være dybt useriøst...
                            Hvad ved jeg... Bestyrelsen gerne vil præsentere sorte tal for en gangs skyld, for at lokke yderligere investorer med til at betale for gildet? At der er andre huller i organisationen der skal dækkes, og fodboldafdelingen skal give sin del til det? At Thorbjørn ER tilfreds med truppen, og derfor har valgt at klappe kassen i, selvom JH og Kent gerne ville have yderligere spillere? Jeg aner det ikke...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              I min optik, er der ikke forskel på de to udsagn? At han er inkompetent til en opgave, betyder jo ikke, at manden er inkompetent til en anden. Det er måske en mere diplomatisk måde at udtrykke det på, men reelt dækker udsagnene det samme.

                              Han har ikke netværket, scouting-evnerne og den nødvendige gennemslagskraft overfor bestyrelsen. Han er overmatchet ift. operation "OB tilbage til toppen". Det er mit skudsmål, og det er ret hårdt, og jeg har ikke meget substans at bygge det på, udover fornemmelse/bearbejdning af diverse indtryk, og jeg håber da inderligt, at det er en totalt fejlagtig føle føle vurdering.
                              Jeg tror/håber umiddelbart han er ansat til at få styr på det økonomiske morads, og stabilisere OB... når det er opnået, rulles næste proces i gang, som er at rykke OB et skridt eller fem op i hierarkiet. Og det er ikke sikkert at det er JH der skal sidde på pladsen til den proces. Men at skabe sorte tal, uden at OB rykker ned? Det tror jeg godt han kan.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Hvad ved jeg... Bestyrelsen gerne vil præsentere sorte tal for en gangs skyld, for at lokke yderligere investorer med til at betale for gildet? At der er andre huller i organisationen der skal dækkes, og fodboldafdelingen skal give sin del til det? At Thorbjørn ER tilfreds med truppen, og derfor har valgt at klappe kassen i, selvom JH og Kent gerne ville have yderligere spillere? Jeg aner det ikke...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Så rykker inkompetencen så bare et led op....hvis man pludseligt får den ide at der skal være sorte tal og så smækker kassen i. Ville jo være håbløst. At man vil have overskud er fint men så skal det meldes klart ud inden JH kaster sig ud i transfer vinduet så han kender sine rammer.
                                Det er jo bare tåbelig ledelse - håber og tror ikke det er så galt fat....

                                Comment

                                Working...
                                X