Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hobro har været en kult-klub denne sæson, det tæller helt sikkert ja...

    I øvrigt en kæmpe overraskelse af BIF er nr. 1, for spilletidspunkter og tv-kanaler taler jo overhovedet ikke til deres fordel... eller nowet...
    + 100000000

    Comment


      http://www.business.dk/detailhandel/...spiration-ejer
      Kom nu .... Bare de 37 😛
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Han kunne jo nok hvis han ville.
        Bare de 37 mill plus det vi sælger for i vinduet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Gad vide hvor meget han allerede har lagt i OS&E gennem de seneste år? Det kan ikke være småting...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Gad vide hvor meget han allerede har lagt i OS&E gennem de seneste år? Det kan ikke være småting...
            Mon ikke at det er en 50-100 mill?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Gad vide hvor meget han allerede har lagt i OS&E gennem de seneste år? Det kan ikke være småting...
              Mig bekendt har der "kun" været to kapitaltilførsler siden fusionen i 2006 på kr 60 og 50 mio hvor der vist var en udvidelse af ejerkredsen på den første og vel hele ejerkredsen på den sidste ... Der er nogen at dele med men før fusionen smed han og C.C. Nielsen smed også penge i klubben årligt ... Etcifrede mio beløb ...

              frit fra en træt hukommelse ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Mig bekendt har der "kun" været to kapitaltilførsler siden fusionen i 2006 på kr 60 og 50 mio hvor der vist var en udvidelse af ejerkredsen på den første og vel hele ejerkredsen på den sidste ... Der er nogen at dele med men før fusionen smed han og C.C. Nielsen smed også penge i klubben årligt ... Etcifrede mio beløb ...

                frit fra en træt hukommelse ...
                Var det ikke noget med 60 mill i vinters ??

                rettelse .. Det var 35 mill i januar .
                Last edited by Magge; 23-06-2015, 19:30.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Troels stopper indkøbne mens de stadig er "økonomisk forsvarlige" i BIF
                  De skulle have et overskud på 15 mill i år på transfers og har vel pt et underskud på 5 mill

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mindre/5647234

                  En lidt anden måde vi kørte vores økonomiske ansvarlighed
                  De har solgt skindet og håber bjørnen bliver skudt

                  Er spændt på at høre vores +/- tal på transferkontoen i 2015 når vi når det til

                  Comment


                    Selv GF går igang med tidssvarende faciliteter

                    http://www.bold.dk/nyt/agf-skal-vaer...at-tjene-penge

                    Hvornår gør OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Selv GF går igang med tidssvarende faciliteter

                      http://www.bold.dk/nyt/agf-skal-vaer...at-tjene-penge

                      Hvornår gør OB
                      Du ved godt, man ikke må stille den slags "krav" herinde. For det er jo en kendt sag, at vi er totalt på falittens rand, og derfor skal forsøge at nå ambitionerne om TOP-6 på "halv" kraft, så at sige....

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Du ved godt, man ikke må stille den slags "krav" herinde. For det er jo en kendt sag, at vi er totalt på falittens rand, og derfor skal forsøge at nå ambitionerne om TOP-6 på "halv" kraft, så at sige....

                        MvH ChrisOB

                        okay. Shhhhhh

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Du ved godt, man ikke må stille den slags "krav" herinde. For det er jo en kendt sag, at vi er totalt på falittens rand, og derfor skal forsøge at nå ambitionerne om TOP-6 på "halv" kraft, så at sige....

                          MvH ChrisOB
                          Det tror jeg ikke vi er... men jeg TROR at Mr. L'Easy sidder tungt på låget til pengekisten...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det tror jeg ikke vi er... men jeg TROR at Mr. L'Easy sidder tungt på låget til pengekisten...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Selvfølgelig gør han det. Men det er ikke det samme som at ALT hvad vores sportsdirektør så gør eller ikke gør, kan eller absolut SKAL forklares ud fra det. Bilder mig selv ind, at selv Thorborg kan se, der er mangler i vores trup. Og at selv han kan se, hvad der sker, hvis man fylder et hold op med 1. Divisionsspillere. Og skulle jeg da mene, han ved et par ting eller to om management og strategier, samt risiko beregninger.

                            Der går lidt "sport" i at downplaye Jesper Hansens rolle ved at minde alle om, at onkel Thorborg Von And står i kulissen og tæller og vender hver en øre i sin pengetank...

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Selvfølgelig gør han det. Men det er ikke det samme som at ALT hvad vores sportsdirektør så gør eller ikke gør, kan eller absolut SKAL forklares ud fra det. Bilder mig selv ind, at selv Thorborg kan se, der er mangler i vores trup. Og at selv han kan se, hvad der sker, hvis man fylder et hold op med 1. Divisionsspillere. Og skulle jeg da mene, han ved et par ting eller to om management og strategier, samt risiko beregninger.

                              Der går lidt "sport" i at downplaye Jesper Hansens rolle ved at minde alle om, at onkel Thorborg Von And står i kulissen og tæller og vender hver en øre i sin pengetank...

                              MvH ChrisOB
                              Jeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Jeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Det kan selvfølgelig også være. Helt klart; det udelukker jeg på ingen måder. Men med tanke på, at man kan give en 4-årig kontrakt til Thomas Mikkelsen og hente Lasse Kryger med den specifikke opgave at spille højre back (som også var en katastrofe den anden dag i Esbjerg... Kent Nielsen), ja så kan man måske godt, med rette påstå, at det måske godt KAN være "inkompetence"...

                                Desuden er jeg altså mere på "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen", end jeg er på "inkompetent". Det her handler for mig om forkerte indkøb i de tidligere vinduer; hvor jeg på ingen måder køber forklaringen om, at vi simpelthen ikke kunne finde bedre til pengene. De brølere betaler vi så for nu; hvor der så "kun" var penge til at styrke angrebet og midtbanen, hvorefter forsvaret bliver hængt ud til tørre, fordi Jesper Hansen partout skulle sælge Thomas Mikkelsen som en kommende profil på vores hold.

                                Det er sgu næsten som om, nogle gange, at nogen tror, at fordi der er en ny sæson, så er tidligere tiders fejltrin nærmest nulstillet. Det her er opbygget frustration over de andre vinduer, som ikke bare var udtryk for økonomisk smalhals, men udtryk for at man skulle narres til at tro på en eller anden narresut om at man ikke KUNNE finde noget, der var bedre end Thomas Mikkelsen, Lado, Kirkeskov eller Kryger. Eller Jonasson for den sags skyld. At man handlede i god tro om, at de havde niveau.

                                Dén køber jeg heller ikke. Det kunne måske bare handle om at vores sportsdirektør ikke har et bredt nok netværk og heller ikke overtalelsesevnerne til at sælge klubben overfor agenter og deres spillere godt nok.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X