Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB bruger 4. Flest penge på lønninger

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...gaklub/5451492

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      OB bruger 4. Flest penge på lønninger

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...gaklub/5451492
      ja så er det jo ikke fordi vi ikke har pengene til de rigtige spillere....så er der "bare" blevet handlet for dårligt ind, samt vi har haft en træner der ikke formåede at få det til at spille.

      Men må jo alt andet lige også betyde at vi har muligheden for at vende tilbage til den sjovere halvdel indenfor en overskuelig fremtid.

      Nu skal Ove og drengene lige redde røven først - og så bliver det ellers umådeligt spændende at se hvad der skal ske til sommer når Kent træder til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OB bruger 4. Flest penge på lønninger

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...gaklub/5451492
        Men hvem fan' kan der snart være tilbage, der trækker det læs?

        Emil, Falk og Spelmann er nok ret vellønnede. Lasse N., Høegh, Dalgaard og Zohore ligger vel i sup-toppen, men når jeg kigger på klubberne over og omkring os så har de fleste en trup, der ligner vores til forveksling: En to-tre garanteret vellønnede, og så lidt mellemvare og nogle vandbærere.

        Vi har på ingen måde den fjerdebedste trup i ligaen, og der kan snart ikke være mange af de overbetalte tilbage. Hvem skulle det være?
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          OB bruger 4. Flest penge på lønninger

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...gaklub/5451492
          Hvad dækker de 60 millioner over?

          Ifølge en anden artikel er Rasmus Falk vores bedst lønnede til 2,2 millioner?

          Vi har 26 spillere på kontrakt. Selv hvis de øvrige 25 spillere får samme løn som Falk, så rammer vi ca 57 millioner - og det er jo næppe tilfældet, at de andre får samme løn, al den stund ikke alle har forhandlet kontrakt med Poul Hansen:)

          Så hvad dækker de 60 millioner egentlig over? For det kan da ikke være mere end 35-40 millioner der går til reel løn?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Hvad dækker de 60 millioner over?

            Ifølge en anden artikel er Rasmus Falk vores bedst lønnede til 2,2 millioner?

            Vi har 26 spillere på kontrakt. Selv hvis de øvrige 25 spillere får samme løn som Falk, så rammer vi ca 57 millioner - og det er jo næppe tilfældet, at de andre får samme løn, al den stund ikke alle har forhandlet kontrakt med Poul Hansen:)

            Så hvad dækker de 60 millioner egentlig over? For det kan da ikke være mere end 35-40 millioner der går til reel løn?
            Sign-on fees, trænerlønninger og aftrædelsesordninger (Bodul) regnes ind i lønningsbudgettet. Men regnestykket halter stadig...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Endnu engang blev træningsfaciliteter og rammevilkår for OBs superligatrup bragt på dagsordenen.

              I dag i debatprogrammet på Canal 9 umiddelbart efter OB - FCK kampen.

              Michael Gravgård, Stig Tøfting, Bo Henriksen, Flemming Poulsen og gæsten Ove Pedersen, var samstemmigt enige om en positiv udvikling i klubbens talentarbejde og økonomiske fundament med bestyrelsesmedlemmernes garant for et stærkt økonomisk bagland.

              Alle 5 var ligeledes enige om, at et vigtigt skridt i retningen at af bringe OB tilbage i toppen af dansk fodbold, er en kraftig overhaling af de nuværende rammer i Ådalen.

              Intet nyt under solen, vi har debatteret det i vel sagtens 10-15 år, men mit spørgsmål er - ved nogen, om der er noget på tegnebrættet? Jeg synes ikke at huske en eneste officiel målsætning tale om sådanne forbedringer? Er man helt blind for det, eller forsøger man at gemme realiteten væk, fordi sandheden om virkeligt dårlige forhold i Ådalen, ikke er noget man ønsker at skilte for meget med? Er det bare blevet ofret på spareknivens alter og måske et spørgsmål om tid og forbedrede budgetter fra sommeren 2016? Eller maler oven nævnte debattører en unuanceret billede af træningsforhold, der i virkeligheden ikke er så slemme?

              Kort sagt, er der nogen der har insider viden på dette område, eller kender til gode kilder på nettet der kan belyse emnet?
              Last edited by Netsirk; 01-03-2015, 22:48.

              Comment


                Kan se vi er skiftet til at spille med Nike støvler, hvornår er det skifte sket og hvorfor?
                Vi spillede jo for kort tid siden i puma alle sammen med få undtagelser, hvilket jeg gik udfra var med i sponsoratet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Kan se vi er skiftet til at spille med Nike støvler, hvornår er det skifte sket og hvorfor?
                  Vi spillede jo for kort tid siden i puma alle sammen med få undtagelser, hvilket jeg gik udfra var med i sponsoratet.
                  Det var, så vidt jeg husker, en del af den seneste aftale mellem spillerforeningen og divisionsforeningen, at klubberne ikke længere måtte tvinge spillerne til at spille i en bestemt type støvler. De skal så bare selv indkøbe dem/have sponsorater. Puma leverer stadig støvler til klubben, der er bare op til spillerne selv om de vil spille i dem.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det var, så vidt jeg husker, en del af den seneste aftale mellem spillerforeningen og divisionsforeningen, at klubberne ikke længere måtte tvinge spillerne til at spille i en bestemt type støvler. De skal så bare selv indkøbe dem/have sponsorater. Puma leverer stadig støvler til klubben, der er bare op til spillerne selv om de vil spille i dem.
                    Puma er satme også en rådden støvle.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det var, så vidt jeg husker, en del af den seneste aftale mellem spillerforeningen og divisionsforeningen, at klubberne ikke længere måtte tvinge spillerne til at spille i en bestemt type støvler. De skal så bare selv indkøbe dem/have sponsorater. Puma leverer stadig støvler til klubben, der er bare op til spillerne selv om de vil spille i dem.
                      Tak for svaret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Puma er satme også en rådden støvle.
                        Jeg spiller ikke selv, så jeg skal ikke kunne sige det. Men de fodboldspillere jeg kender siger at Nike og Adidas sætter standarden med længder for tiden. Så det er nok ikke så mærkeligt, hvis de fleste professionelle spiller i dem.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg spiller ikke selv, så jeg skal ikke kunne sige det. Men de fodboldspillere jeg kender siger at Nike og Adidas sætter standarden med længder for tiden. Så det er nok ikke så mærkeligt, hvis de fleste professionelle spiller i dem.
                          Det er selvfølgelig individuelt, men jeg har spillet lidt i de legendariske Puma King. Jeg synes godt nok, at de var ringe. Adidas' Coppa Mundial er til gengæld de bedste støvler jeg har haft sammen med Nikes Total 90, der måske er en klasse under.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                            Endnu engang blev træningsfaciliteter og rammevilkår for OBs superligatrup bragt på dagsordenen.

                            I dag i debatprogrammet på Canal 9 umiddelbart efter OB - FCK kampen.

                            Michael Gravgård, Stig Tøfting, Bo Henriksen, Flemming Poulsen og gæsten Ove Pedersen, var samstemmigt enige om en positiv udvikling i klubbens talentarbejde og økonomiske fundament med bestyrelsesmedlemmernes garant for et stærkt økonomisk bagland.

                            Alle 5 var ligeledes enige om, at et vigtigt skridt i retningen at af bringe OB tilbage i toppen af dansk fodbold, er en kraftig overhaling af de nuværende rammer i Ådalen.

                            Intet nyt under solen, vi har debatteret det i vel sagtens 10-15 år, men mit spørgsmål er - ved nogen, om der er noget på tegnebrættet? Jeg synes ikke at huske en eneste officiel målsætning tale om sådanne forbedringer? Er man helt blind for det, eller forsøger man at gemme realiteten væk, fordi sandheden om virkeligt dårlige forhold i Ådalen, ikke er noget man ønsker at skilte for meget med? Er det bare blevet ofret på spareknivens alter og måske et spørgsmål om tid og forbedrede budgetter fra sommeren 2016? Eller maler oven nævnte debattører en unuanceret billede af træningsforhold, der i virkeligheden ikke er så slemme?

                            Kort sagt, er der nogen der har insider viden på dette område, eller kender til gode kilder på nettet der kan belyse emnet?
                            Jeg er ret sikker på OB for nogle år siden fik udarbejdet nogle planer omkring en mulig flytning af hele klubben til dyreskuepladsen. Altså med opførelse af nyt tidssvarende klubhus og optimering af baneforhold osv.. Placeringen vil jo være ret ideel tæt på det gamle anlæg som der vist på daværende tidspunkt var nogle tanker om kunne udnyttes til helt andre formål (hospice var vist en af mulighederne dengang). Det vil naturligvis give kommunen nogle udfordringer mht. placering af det årlige dyreskue mm. her var Højstrup vist i spil som ny placering for dyreskuet.
                            Ligemeget hvad, så er forholdene i Ådalen ikke optimale for en klub af OBs størrelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Jeg er ret sikker på OB for nogle år siden fik udarbejdet nogle planer omkring en mulig flytning af hele klubben til dyreskuepladsen. Altså med opførelse af nyt tidssvarende klubhus og optimering af baneforhold osv.. Placeringen vil jo være ret ideel tæt på det gamle anlæg som der vist på daværende tidspunkt var nogle tanker om kunne udnyttes til helt andre formål (hospice var vist en af mulighederne dengang). Det vil naturligvis give kommunen nogle udfordringer mht. placering af det årlige dyreskue mm. her var Højstrup vist i spil som ny placering for dyreskuet.
                              Ligemeget hvad, så er forholdene i Ådalen ikke optimale for en klub af OBs størrelse.
                              Spændende - nu du bringer det på banen, synes jeg faktisk at huske lidt om det du skriver.

                              Mener der var en debat her inde, hvor nogle udtrykte deres bekymring for at forlade nostalgien og de historiske vingesus, som Ådalen repræsentere.

                              Kunne være interessant at finde ud af, om det forlængst er screenlagt, eller måske stadig indgår i fremtidige tanker.

                              Comment


                                Lige et dumt spørgsmål. Det er vel kommunen der ejer anlægget i ådalen eller????

                                Comment

                                Working...
                                X