Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Prisen går ikke begge veje i slutningen af et transfervindue, den går primært nej. Det hør den fordi antallet af spillere som har ventet på udspil og de tilbageværende kontaktfrie spillere gør at udbuddet af spillere er højere end efterspørgselsen. Prisen på de spillere med 0,5-1 år kontrakt tilbage falder, da de ikke er blevet solgt endnu, og det er sidste chance. Efterspørgelsen er lavere sidst i vinduet, da nogle klubber er færdige med at handle. Eksempelvis kunne jeg også forestille mig at Esbjerg ikke behøver en ekstra angriber, nu hvor de røg ud af Europa, hvis BIF havde noget vi ville have, kunne de også være mere tilbøjelige til at sælge, da de heller ikke er i Europa mere. Hvilket kunne gøre MP lettere at få.
    Kender ikke TM, men som typer lyder han som noget vi mangler, og som jeg læser udmeldingen er han ikke købt som Kadriis afløser, men det ser et udviklingspotentiale i ham ala AKJ i AaB.
    Uden at vide det, tror jeg at vi køber endnu en angriber sidst i vinduet fra en højere hylde.
    Enten går den begge veje, eller så gør den ikke... primært, holder ikke, hvis ikke det skal lyde lidt som noget jeg lige har sagt... Kan du afvise at vi kan ende med at stå i en situation hvor vores ønske er blevet dyrere eller på anden måde sværere at få fingre i..? Nej, det er der ingen af os der kan afvise, som vi heller ikke kan det modsatte... Vi kan kun håbe kabalen går op, så vi får lidt ud af det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Hvad vil det sige? Hvad mener du helt præcist her, og hvad er det du forventer?

      Erfarne superligaspillere med gode målsnit er der meget, meget få af. Helenius, Duncan og Cornelius er vel omtrent dem der er.

      Så hvad forventer du helt præcist, og hvad mener du med højere hylde? Ligue 1 eller Bundesliga???
      Det hak mere, i forhold til Kjær, kunne være PM... Han er så en hvor vi så må se tiden an, og håbe på Lyngby bliver møre, og at det så er os der får fingrene i ham... Ej det er gas, selvfølgelig mener jeg da Lique 1, Zlatan, intet mindre...

      Mikkelsen og Kjær, højere må vi altså ikke håbe på, uden det rammer folk...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det hak mere, i forhold til Kjær, kunne være PM... Han er så en hvor vi så må se tiden an, og håbe på Lyngby bliver møre, og at det så er os der får fingrene i ham... Ej det er gas, selvfølgelig mener jeg da Lique 1, Zlatan, intet mindre...

        Mikkelsen og Kjær, højere må vi altså ikke håbe på, uden det rammer folk...
        Vi må gerne håbe højere end de 2. Patrick Mortensen ville være rigtigt godt for mig at se, men ikke engang han havde jo væsentligt højere målsnit end TM i sidste sæson.

        Selvfølgelig må man håbe "højere". Men kan du ikke uddybe, hvad du mener med højere? Håber du på en 1. div spiller der har scoret flere mål end TM (som trods alt var ude med skade i 10 kampe af sidste sæson).

        Det eneste jeg vil, er egentlig at høre dine forventninger? I højere grad end at høre "det er ikke godt nok" til det der kommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Enten går den begge veje, eller så gør den ikke... primært, holder ikke, hvis ikke det skal lyde lidt som noget jeg lige har sagt... Kan du afvise at vi kan ende med at stå i en situation hvor vores ønske er blevet dyrere eller på anden måde sværere at få fingre i..? Nej, det er der ingen af os der kan afvise, som vi heller ikke kan det modsatte... Vi kan kun håbe kabalen går op, så vi får lidt ud af det...
          Jeg kan selvfølgelig ikke afvise at en ønskesedlen er blevet hverken dyrere eller billigere.
          Jeg skrev primært fordi, at de spillere på længere kontrakt, godt kan blive dyrere, hvis der er super meget rift om dem.
          Det betyder så at spiller nr 2, 3,... falder i pris, hvorfor priserne falder sidst i vinduet.
          Jeg vil gerne ligge hovedet på blokken og påstå (kan hverken love noget eller bevise det), men eksempelvis PM vil blive billigere at købe sidst i vinduet end først eller midt i vinduet, fordi efterspørgslen på spillere falder mere end udbuddet gør gennem et vindue, hvor det generelle udbud konstant er højere end den generelle efterspørgsel.
          Gav det mere mening, det er lidt ligesom tysk grammatik, der er altid udtalelser til at bekræfte de generelle "regler".
          Uuuhhhhhh, tysk grammatik :-(

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Vi må gerne håbe højere end de 2. Patrick Mortensen ville være rigtigt godt for mig at se, men ikke engang han havde jo væsentligt højere målsnit end TM i sidste sæson.

            Selvfølgelig må man håbe "højere". Men kan du ikke uddybe, hvad du mener med højere? Håber du på en 1. div spiller der har scoret flere mål end TM (som trods alt var ude med skade i 10 kampe af sidste sæson).

            Det eneste jeg vil, er egentlig at høre dine forventninger? I højere grad end at høre "det er ikke godt nok" til det der kommer.
            For mig er der nu en klar egentlig forskel på PM og Kjær, (og PM og TM)... Han er mere egnet til gamet i det hele taget, i mine øjne, han er "vokset op" i en Superliga klub, han har næsten 60 Superliga kampe kampe på cvŽet, og et par håndfulde mål, ungdomslandshold, og i det hele taget mere erfaring, samt, og på trods af, at han jo er noget yngre(end Kjær), hvilket også gør ham mere attraktiv... Og så er der selvfølgelig videresalgs potentialet... Det er sådan noget jeg gerne ser, og mener er en højere hylde...
            Last edited by Kaspernon; 08-08-2014, 17:35.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Jeg kan selvfølgelig ikke afvise at en ønskesedlen er blevet hverken dyrere eller billigere.
              Jeg skrev primært fordi, at de spillere på længere kontrakt, godt kan blive dyrere, hvis der er super meget rift om dem.
              Det betyder så at spiller nr 2, 3,... falder i pris, hvorfor priserne falder sidst i vinduet.
              Jeg vil gerne ligge hovedet på blokken og påstå (kan hverken love noget eller bevise det), men eksempelvis PM vil blive billigere at købe sidst i vinduet end først eller midt i vinduet, fordi efterspørgslen på spillere falder mere end udbuddet gør gennem et vindue, hvor det generelle udbud konstant er højere end den generelle efterspørgsel.
              Gav det mere mening, det er lidt ligesom tysk grammatik, der er altid udtalelser til at bekræfte de generelle "regler".
              Uuuhhhhhh, tysk grammatik :-(
              Selvfølgelig giver det mening, det skal heller ikke være sådan, vi må bare ikke forvente at alting bliver hverken nemmere eller billigere fra nu af, for det spidser altså også til i kampen om det der er noget værd, og det er altså ikke svært at male sig op i et hjørne... men jo, jeg vil godt hoppe med på den, godt nok står vi ikke så stærkt som håbet på nuværende tidspunkt, men mht. antal, så er vi da bedre dækket ind nu, og at man satser kan bedre accepteres...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Jeg håber på

                Pourie ( FCK )
                Marcus Pedersen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                  Jeg håber på

                  Pourie ( FCK )
                  Marcus Pedersen
                  ja tak. En enkelt i den kaliber ville være dejligt...
                  eller 2

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    Jeg håber på

                    Pourie ( FCK )
                    Marcus Pedersen
                    Lad vær med det.....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Kunne man forstille sig vi har lagt et tilbud på Jonas Kamper? I følge sporten på P3 er han ikke med i truppen til kampen mod FCV.
                      Rygter omkring Randers vil vide han måske er på vej væk, mente de i radioen. Colin Tod svarede på spørgsmålet til hvorfor Kamper ( som ellers har spillet fast ) ikke var med i dag. Svaret var. Jeg har mine grunde.

                      Kunne vi være med her?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Kunne man forstille sig vi har lagt et tilbud på Jonas Kamper? I følge sporten på P3 er han ikke med i truppen til kampen mod FCV.
                        Rygter omkring Randers vil vide han måske er på vej væk, mente de i radioen. Colin Tod svarede på spørgsmålet til hvorfor Kamper ( som ellers har spillet fast ) ikke var med i dag. Svaret var. Jeg har mine grunde.

                        Kunne vi være med her?
                        Han er jo ikke fra en 1.div. klub, så det må være nej!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Kunne man forstille sig vi har lagt et tilbud på Jonas Kamper? I følge sporten på P3 er han ikke med i truppen til kampen mod FCV.
                          Rygter omkring Randers vil vide han måske er på vej væk, mente de i radioen. Colin Tod svarede på spørgsmålet til hvorfor Kamper ( som ellers har spillet fast ) ikke var med i dag. Svaret var. Jeg har mine grunde.

                          Kunne vi være med her?
                          Så skulle det da være som erstatning for Falk. Ellers har vi jo 2 til hans plads

                          Comment


                            Han er jo ikke rødhåret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                              Han er jo ikke fra en 1.div. klub, så det må være nej!
                              Har hørt at Birkelse IF fra Jyllandserien skulle have en angriber for meget... Han har spillet 1. Divisions bold i Somalia engang, det svarer vel ca. til Serie 6 herhjemme, går det an..? Han har dælme lært at løbe stærkt dernede, og også at holde armene langs kroppen, altså, det er da forcer om ikke andet, godt med fart, og ingen dumme frispark eller kort for at forsøge at hive fat i trøjen, eller for hånd på bolden... Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle samle de sidste flasker i Odense for at hente ham, der er sikkert også en cykel at finde i Odense Å et sted, så kan han også komme til og fra træning, der ville sgu være for langt mellem Odense og Sandholmlejren på gå-ben...

                              ... men han er selvfølgelig ikke rødhåret...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Har hørt at Birkelse IF fra Jyllandserien skulle have en angriber for meget... Han har spillet 1. Divisions bold i Somalia engang, det svarer vel ca. til Serie 6 herhjemme, går det an..? Han har dælme lært at løbe stærkt dernede, og også at holde armene langs kroppen, altså, det er da forcer om ikke andet, godt med fart, og ingen dumme frispark eller kort for at forsøge at hive fat i trøjen, eller for hånd på bolden... Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle samle de sidste flasker i Odense for at hente ham, der er sikkert også en cykel at finde i Odense Å et sted, så kan han også komme til og fra træning, der ville sgu være for langt mellem Odense og Sandholmlejren på gå-ben...

                                ... men han er selvfølgelig ikke rødhåret...
                                Måske der kan findes en sporsor for en bilfuld hårfarve
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X