Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Apropo trænere. Nuværende assistenttræner som cheftræner istedet for TB? Eller kunne man drømme om Jess Thorup? :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Apropo trænere. Nuværende assistenttræner som cheftræner istedet for TB? Eller kunne man drømme om Jess Thorup? :-)
      lige pt er det tæt på at Jess Thorup er min våde drøm angående en ny træner fra næste sæsons begyndelse. Jess har udløb med DBU sommeren 2015
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        lige pt er det tæt på at Jess Thorup er min våde drøm angående en ny træner fra næste sæsons begyndelse. Jess har udløb med DBU sommeren 2015
        Enig. Han må ihvertfald være på toppen af ønskelisten, hvis TB, i den kommende sæson, ikke formår at hæve niveauet spillemæssigt. Jeg er uendeligt træt af den samme plade om manglende kontinuitet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Enig. Han må ihvertfald være på toppen af ønskelisten, hvis TB, i den kommende sæson, ikke formår at hæve niveauet spillemæssigt. Jeg er uendeligt træt af den samme plade om manglende kontinuitet.
          Du mener forhåbentligt i den indeværende....han skal satme ikke have chancen næste sæson også!!!
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Du mener forhåbentligt i den indeværende....han skal satme ikke have chancen næste sæson også!!!
            Åh gud! Ja, selvfølgelig! Det må være den lange kamppause som har f*cket med min hjerne!

            Comment


              Er Jess Thorup virkelig så talentfuld en træner?

              Comment


                Han kan jo åbenbart noget med unge mennesker - og vores gennemsnitsalder er 23... Så måske han kunne gøre en forskel med alle vores talenter..
                Hvem ved..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Han kan jo åbenbart noget med unge mennesker - og vores gennemsnitsalder er 23... Så måske han kunne gøre en forskel med alle vores talenter..
                  Hvem ved..
                  Altså med det han laver pt. så smutter han jo ikke til OB næste år.
                  Han forlænger eller ryger til noget større.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Er Jess Thorup virkelig så talentfuld en træner?
                    Han har i hvert fald et koncept, som han formår at formulere videre til spillerne....
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Er Jess Thorup virkelig så talentfuld en træner?
                      det ved jeg ikke - men vi skal bare have noget andet end Troels....og der kunne han da sagtens være et bud. Meeeeen mon ikke DBU gerne vil forlænge hans aftale

                      Comment


                        Det var sgu godt vi ikke fik ham her selvom han var kraftigt rygtet hertil

                        http://www.bold.dk/nyt/hobro-profil-bedst-i-august

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det var sgu godt vi ikke fik ham her selvom han var kraftigt rygtet hertil

                          http://www.bold.dk/nyt/hobro-profil-bedst-i-august
                          Vi fik jo Thomas Mikkelsen.... :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det var sgu godt vi ikke fik ham her selvom han var kraftigt rygtet hertil

                            http://www.bold.dk/nyt/hobro-profil-bedst-i-august
                            Tja, vi kunne jo ikke bruge en hurtig kontraspiller, fordi vi spiller jo possession fodbold, eller øh... nej... vent lige lidt...

                            Comment


                              Tror nok at Mikkelsen skal blive en okey signing men som Antipas spiller for tiden og den måde vi spiller fodbold på kunne vi godt have brugt ham...
                              men Mikkelsen duer altså ikke som ene angriber

                              Comment

                              Working...
                              X