Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg kan i øvrigt berette, at kontakten til Jeppe Kjær ikke er døde, selvom vi har hentet Mr. Fredericia.
    Sådan! Shit et godt angreb vi får!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jeg kan i øvrigt berette, at kontakten til Jeppe Kjær ikke er døde, selvom vi har hentet Mr. Fredericia.
      Ham har jeg ønsket en del gange efterhånden, men med handlen i dag, så jeg gerne vi gik en enkelt hylde op(i forhold til Kjær), eller bare prøver at se om der så ikke i det mindste hænger noget ned fra den hylde, vi så liga kan hapse, men det kommer nok an på hvem der bliver mest desperat i 11 time...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Ender med at vi smider vinduets største bombe og henter bendtner i starten af september på en kontrakt frem til januars vindue åbner :P

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
          Ender med at vi smider vinduets største bombe og henter bendtner i starten af september på en kontrakt frem til januars vindue åbner :P
          Helt sikkert; når man siger nej tak til 16 mio i årsløn, så er OB på sparebudget et godt bud på næste klub...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ham har jeg ønsket en del gange efterhånden, men med handlen i dag, så jeg gerne vi gik en enkelt hylde op(i forhold til Kjær), eller bare prøver at se om der så ikke i det mindste hænger noget ned fra den hylde, vi så liga kan hapse, men det kommer nok an på hvem der bliver mest desperat i 11 time...
            kender intet til ham - men jeg vil da i den grad også håbe på jesper kigger bare en anelse højere op. pt består angrebet af Bodul(!) og TM som jeg ikke kan andet end formode er hentet ihvertfald dels med udvikling for øje - så mangler der et klart førstevalg! Men jesper kan selvf. bare hente kjær og en mr. X mener ikke det vil være for meget at forlange med 3 angribere i truppen og bodul på bænken

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              Ender med at vi smider vinduets største bombe og henter bendtner i starten af september på en kontrakt frem til januars vindue åbner :P
              så hellere Bodul

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                Ender med at vi smider vinduets største bombe og henter bendtner i starten af september på en kontrakt frem til januars vindue åbner :P
                Jow jow, men der går jo så desværre kun til midten af September, og så sidder han og bliver afhørt på stationen, sikkert i forbindelse med noget spritkørsel, uden bukser, og med en gennembanket fynsk luder på bagsæddet, må det være Kryger... Og de eneste mål han kommer til at score i det tidsrum, det er hvis Danmark møder Portugal...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jow jow, men der går jo så desværre kun til midten af September, og så sidder han og bliver afhørt på stationen, sikkert i forbindelse med noget spritkørsel, uden bukser, og med en gennembanket fynsk luder på bagsæddet, må det være Kryger... Og de eneste mål han kommer til at score i det tidsrum, det er hvis Danmark møder Portugal...
                  Han kan vel lige nå at få tid til at male en betting reklame inde på odense stadion også :b

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    kender intet til ham - men jeg vil da i den grad også håbe på jesper kigger bare en anelse højere op. pt består angrebet af Bodul(!) og TM som jeg ikke kan andet end formode er hentet ihvertfald dels med udvikling for øje - så mangler der et klart førstevalg! Men jesper kan selvf. bare hente kjær og en mr. X mener ikke det vil være for meget at forlange med 3 angribere i truppen og bodul på bænken
                    2 angribere, og Bodul, er ok med mig... En god pålidelig, erfaren herre til angrebet, tak, erfaren som i mindst Suppebold på CvŽet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                      Han kan vel lige nå at få tid til at male en betting reklame inde på odense stadion også :b
                      Det må være noget for Klatretøsen...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Hvilke tomme ord og varm luft er det så du hentyder til, hvis det ikke er fra JH?

                        Du kan sagtens bruge Jeppe som eksempel. Jeg har intet sted sagt at det ikke KAN gå galt. Modsat mange andre herinde har jeg ikke dømt TM på forhånd - hverken positivt eller negativt. Og det er egentlig der jeg vil hen: hvorfor dømme ham som en succes eller fiasko før man har set en eneste kamp med ham? Og hvorfor dømme det som værende uambitiøst og en fejlhandel at hente ham før man overhovedet har set ham i kamp?
                        Det er hele projektet... En ting er at vil bygge noget op uden en rød tråd, men når man forsøger at spare sig ud af det, uden den røde tråd, så ender det med at der på trods af alle de vise ord, bliver brugt penge på et stunt som Kryger, samt at måneders søgen ender med at vi henter reserven for reserverne af mulighederne... JH har snakket drøv hele sommeren...

                        ... men jeg bruger ikke Jeppe som eksempel, for Jeppe har absolut intet at gøre med Mikkelsen handlen, og på fuldstændig samme måde fejer jeg det hårdt brugte argument om Utaka af bordet, det har intet med noget som helst at gøre, og skal ikke i nærheden af at afgøre mit syn på JHs ageren... Hvis du begynder på det, så er du lige præcis i gang med at dømme situationen på forhånd... Det jeg siger er, at reserven for reserven på listen over muligheder, det er bare ikke godt nok, men det er ikke det samme som at Mikkelsen ikke kan blive det, ud fra de forudsætninger og opgaver han har og vil få...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Hvorfor er det folk tror at man kan handle stort ind for ingen penge?

                          Jeg er sgu ved at være træt af at folk pakker realisme væk og gemmer sig bag ved ord som ambitioner. Det er fandme også en ambition i klubben at der ikke skal laves en Brøndby, hvor alle midler satses i et stort gamble, på her og nu succes, hvor failure kan betyde at klubben ryger.

                          Hvis der er 1 million (fiktivt tal) at købe en angriber for - så er der kun en million at købe en angriber for, også er det fandme ikke mangel på ambition at man ikke henter messi, patrick mortensen eller gud ved hvem diverse fans hellere ville have, men manglende mulighed for at møde sælgers krav.
                          Thumps up (y).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det er et meget tænkeligt scenarie, men også meget satset... I min verden både kan og vil det gå begge veje med priserne, hvad tilfældet så bliver med vores ønsker, kan vi kun håbe på bliver noget godt, der kan opstå desperation på begge sider...

                            Dét gør jeg ikke nej, og kunne heller ikke finde på at bede OB om det, jeg kunne så heller ikke finde på at bruge en lille million på noget andet OB har gjort, men der er åbenbart forskel på hvordan der må satses... Eksperimenter i forsvaret, sæt i gang!!!
                            Prisen går ikke begge veje i slutningen af et transfervindue, den går primært nej. Det hør den fordi antallet af spillere som har ventet på udspil og de tilbageværende kontaktfrie spillere gør at udbuddet af spillere er højere end efterspørgselsen. Prisen på de spillere med 0,5-1 år kontrakt tilbage falder, da de ikke er blevet solgt endnu, og det er sidste chance. Efterspørgelsen er lavere sidst i vinduet, da nogle klubber er færdige med at handle. Eksempelvis kunne jeg også forestille mig at Esbjerg ikke behøver en ekstra angriber, nu hvor de røg ud af Europa, hvis BIF havde noget vi ville have, kunne de også være mere tilbøjelige til at sælge, da de heller ikke er i Europa mere. Hvilket kunne gøre MP lettere at få.
                            Kender ikke TM, men som typer lyder han som noget vi mangler, og som jeg læser udmeldingen er han ikke købt som Kadriis afløser, men det ser et udviklingspotentiale i ham ala AKJ i AaB.
                            Uden at vide det, tror jeg at vi køber endnu en angriber sidst i vinduet fra en højere hylde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ham har jeg ønsket en del gange efterhånden, men med handlen i dag, så jeg gerne vi gik en enkelt hylde op(i forhold til Kjær), eller bare prøver at se om der så ikke i det mindste hænger noget ned fra den hylde, vi så liga kan hapse, men det kommer nok an på hvem der bliver mest desperat i 11 time...
                              Hvad vil det sige? Hvad mener du helt præcist her, og hvad er det du forventer?

                              Erfarne superligaspillere med gode målsnit er der meget, meget få af. Helenius, Duncan og Cornelius er vel omtrent dem der er.

                              Så hvad forventer du helt præcist, og hvad mener du med højere hylde? Ligue 1 eller Bundesliga???

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Prisen går ikke begge veje i slutningen af et transfervindue, den går primært nej. Det hør den fordi antallet af spillere som har ventet på udspil og de tilbageværende kontaktfrie spillere gør at udbuddet af spillere er højere end efterspørgselsen. Prisen på de spillere med 0,5-1 år kontrakt tilbage falder, da de ikke er blevet solgt endnu, og det er sidste chance. Efterspørgelsen er lavere sidst i vinduet, da nogle klubber er færdige med at handle. Eksempelvis kunne jeg også forestille mig at Esbjerg ikke behøver en ekstra angriber, nu hvor de røg ud af Europa, hvis BIF havde noget vi ville have, kunne de også være mere tilbøjelige til at sælge, da de heller ikke er i Europa mere. Hvilket kunne gøre MP lettere at få.
                                Kender ikke TM, men som typer lyder han som noget vi mangler, og som jeg læser udmeldingen er han ikke købt som Kadriis afløser, men det ser et udviklingspotentiale i ham ala AKJ i AaB.
                                Uden at vide det, tror jeg at vi køber endnu en angriber sidst i vinduet fra en højere hylde.
                                Ja for pokker. Og måske kan to konkurrenter til spids så også få Bodul til at indfri sit potentiale. Han er faldet helt igennem efter en middel start. Vi har ikke råd til dyre bænkevarmere !

                                Comment

                                Working...
                                X