Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg synes at have læst på tv2.no, at han var i molde i går og kigge på klubben, så mon ikke han tager dertil.
    Hvem gider dog spille for molde?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Hvem gider dog spille for molde?
      Det gør angribere, der lige mangler "det sidste" for at kunne score mål, så de tager til Norge og brager igennem med en masse mål (i en dårligere liga), for så at blive solgt til DK, hvor man så igen igen kan konstatere, at niveauet bare ikke holder.... (det er set snart mange gange, at spillere, der er "stjerner" i Norge, ikke kan en skid i DK - og omvendt, danske spillere, der i superligaen ikke er det store, bliver pludselig "fantastiske" i Norge)
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Nå, så prøver jeg mig igen. Har ramt pænt de sidste par gange, jeg har luftet et rygte. Der kommer ny angriber, og formentlig allerede i dag. Min kilde sagde: "du bliver ikke glad", og da jeg før har ytret mig med skepsis over for, at vi skulle hente Jeppe Kjær, er jeg bange for det er ham. Men det er kun et gæt. Uanset hvad, så skulle der lande en angriber i dag.

        Comment


          Jesper Helmin fra bold.dk skriver på Twitter, at OB har ny angriber på plads og, at man igen har kigget mod 1.div..

          http://www.bold.dk/nyt/ob-taet-paa-1-divisions-angriber
          Last edited by Forza-OB; 08-08-2014, 07:30.

          Comment


            http://mobil.bold.dk/#/nyt/ob-taet-p...sions-angriber

            Oh dear

            Comment


              Jesus fucking Christ...

              Comment


                Ej nej, så hellere Jeppe Kjær.. Ham der håber jeg fandme ikke vi bruger penge på

                Comment


                  Intet tyder på, at mit "boycut" af OB skal høre op....jeg ser en klub totalt blottet for ambitioner (og tydeligvis også for penge) - hvis dette er, hvad klubben kan hoste op med af angribere, så kan de sgu ligeså godt bare lade være, og så lade de unge komme til...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Nå, så prøver jeg mig igen. Har ramt pænt de sidste par gange, jeg har luftet et rygte. Der kommer ny angriber, og formentlig allerede i dag. Min kilde sagde: "du bliver ikke glad", og da jeg før har ytret mig med skepsis over for, at vi skulle hente Jeppe Kjær, er jeg bange for det er ham. Men det er kun et gæt. Uanset hvad, så skulle der lande en angriber i dag.
                    det er da, om ikke nyt, så dejlig konkret. Hvis du nailer Jeppe Kjær håber jeg da på at der kommer enten en stor "neger" og hjælper, hvis LBK ikke snart er møre 😳
                    Last edited by manner; 08-08-2014, 07:36.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Nu må det da stå klart for enhver, at JH bare ikke har evnerne! Forstår bedre, at det skulle tage så mange uger, når det er sådan en "stjerne" han finder!!!
                      hold kæft det er tyndt!

                      Comment


                        Kender ikke noget til ham, men på mig virker det som et panik køb.

                        Comment


                          Så må vi ikke håbe, han er lige så ringe, som den sidste vi hentede i 1.division:-)

                          Comment


                            Hold da op - havde det så bare været PM eller MP, så kunne man ha' været tilfreds, men det her virker da helt skævt! Kan godt være han scorede ok for Fredericia, men come on....
                            Jaja ham er de nok bange for på Vestegnen og i de andre superliga klubber ;-)

                            Det kunne dog være sjovt, hvis han bare bombede løs og alle sad tilbage med WHATTTTTTTTTT :-) det må vi krydse fingre for :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Så må vi ikke håbe, han er lige så ringe, som den sidste vi hentede i 1.division:-)
                              Vi har da hentet Azer Busuladzic som har gjort det over al forventning.

                              Comment


                                Det har intet med manglende evner eller panik at gøre.. Det er indlysende at årsagen til den lange ventetid er at JH ikke har nogen penge til transfers denne sommer.

                                Så simpelt er det.

                                Comment

                                Working...
                                X