Oprindeligt indsendt af Larsbo79
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægHvem gider dog spille for molde?
Comment
-
Nå, så prøver jeg mig igen. Har ramt pænt de sidste par gange, jeg har luftet et rygte. Der kommer ny angriber, og formentlig allerede i dag. Min kilde sagde: "du bliver ikke glad", og da jeg før har ytret mig med skepsis over for, at vi skulle hente Jeppe Kjær, er jeg bange for det er ham. Men det er kun et gæt. Uanset hvad, så skulle der lande en angriber i dag.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægNå, så prøver jeg mig igen. Har ramt pænt de sidste par gange, jeg har luftet et rygte. Der kommer ny angriber, og formentlig allerede i dag. Min kilde sagde: "du bliver ikke glad", og da jeg før har ytret mig med skepsis over for, at vi skulle hente Jeppe Kjær, er jeg bange for det er ham. Men det er kun et gæt. Uanset hvad, så skulle der lande en angriber i dag.Last edited by manner; 08-08-2014, 07:36.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Comment
-
Hold da op - havde det så bare været PM eller MP, så kunne man ha' været tilfreds, men det her virker da helt skævt! Kan godt være han scorede ok for Fredericia, men come on....
Jaja ham er de nok bange for på Vestegnen og i de andre superliga klubber ;-)
Det kunne dog være sjovt, hvis han bare bombede løs og alle sad tilbage med WHATTTTTTTTTT :-) det må vi krydse fingre for :-)
Comment
Comment