Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som der bliver sagt af flere, så ville Thomas være en rigtigt god gardering i forhold til en ny førsteangriber.
    - Jeg tror på, at han kunne blive god for os, da den måde vi har spillet på i starten af sæsonen, egentlig har budt på at have en stor boksspiller at kunne smide den ind til. Men da Bodil har rendt rundt nede midt på banen og hygget sig, så har vi ikke haft nogle at ligge den ind på.
    Nuvel, TM vil ikke være den store forløsende frelser, men han er en klar forbedring af det vi har nu!
    Han er en meget uortodosk spiller med store bevægelser. Men de beskyldninger om, at han ikke skulle have nogen teknik, det er decideret forkert.
    Det kan da godt være, at han ikke sætter 3-4 mand af med fine og smarte finter, men han kan sagtens tæmme en bold, holde i den og lægge den af.
    - Og så kan han score mål!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Thomas Mikkelsen vil være en falliterklæring af de helt store. Manden ejer ikke skyggen af teknik, og passer på ingen måde ind i det nye OB. Jeg er i chok over ambitionsniveauet når det kommer til transfers i OB.
      Jeg er i chok over folk ikke snart fatter vi ingen penge har.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Syntes jeg fornemmer en vis resignation her på siden... har folk mistet troen på 2 nye ansigter? Og fordi vi alle ved det bliver fra nederste hylde der bliver hentet.
        Hæ hæ

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Hæ hæ

          Comment


            Er TM også lidt rødhåret?? Det begynder at ligne et mønster. Vores marked bliver utrolig snævert, hvis vi kun kigger efter rødhåret spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Nå, jeg har set denne Hr. Mikkelsen spille, ikke meget dog.

              Jeg siger okay, det går, han udfylder en plads som angriberen på toppen, hvor vi har..................Ingen.

              Jeg ser ham dog altså ikke som manden, der kan lave et overraskende gennembrud og blive en stor åbenbaring.

              Jeg ser ham dog som en fin mand at have i truppen, som gardering og aflastning til vores kommende første angriber.
              Første angriber eller førsteangriber ... Uanset hvad du mener, har du jo ret :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Dig om det - det kan jeg jo ikke tage fra dig, at du synes...
                Der er heller ikke ret meget forkælet over det du skriver, og det er jo heller ikke sådan at vi nødvendigvis selv styrer hvad vi føler, og hvad vi vil, så der skulle da intet være i vejen for at du har det som du har... Alle har noget man hellere vil, det behøver ikke betyde man er forkælet...

                Omvendt, at blive ved med at være top-kræsne, lige til den 11. time, i vores situation, dét lugter mere af forkælethed(er det et ord..? )
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                  Jeg er i chok over folk ikke snart fatter vi ingen penge har.
                  Jeg er i chok over det skal blive ved med at være undskyldningen, som vi så lægger os fladt ned efter... Så er vi jo derude hvor vi bare skal acceptere den Serie 3 spiller der evt. kunne komme i morgen...

                  For én måned siden smed vi et million bud på en Superliga topscorer, i dag sidder vi og fedter med, ikke bare en fra 1. Division, men et 3-4 valg fra 1. Division...

                  DAMN, WHAT A RUSH!!!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg er i chok over det skal blive ved med at være undskyldningen, som vi så lægger os fladt ned efter... Så er vi jo derude hvor vi bare skal acceptere den Serie 3 spiller der evt. kunne komme i morgen...

                    For én måned siden smed vi et million bud på en Superliga topscorer, i dag sidder vi og fedter med, ikke bare en fra 1. Division, men et 3-4 valg fra 1. Division...

                    DAMN, WHAT A RUSH!!!
                    Så længe han ikke er det eneste vi henter, så skal han sgu da være velkommen - selv med en super første angriber har vi brug for mere end den super angriber og bodil. Under alle omstændigheder, så er jeg glad for at der hentes danske spillere med en fornuftig alder, som samtidig har nogle af de spidskompetancer vi mangler.

                    Selv hvis han skulle vise sig at være eneste forstækning - så hellere ham end bodil, jeg er overbevidst om at han kommer til at banke mere end end bodil har formået.

                    Comment


                      Det kommer jo også an på, om han i det hele taget bliver signet... Der er ikke sket noget endnu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg er i chok over det skal blive ved med at være undskyldningen, som vi så lægger os fladt ned efter... Så er vi jo derude hvor vi bare skal acceptere den Serie 3 spiller der evt. kunne komme i morgen...

                        For én måned siden smed vi et million bud på en Superliga topscorer, i dag sidder vi og fedter med, ikke bare en fra 1. Division, men et 3-4 valg fra 1. Division...

                        DAMN, WHAT A RUSH!!!
                        Nu tænker jeg bare højt, hvad jeg tror planen er..
                        Man henter en angriber nu her, som man kan hente og have tro på, kan udvikle sig til en habil superliga angriber. Man venter herefter til den sidste uge hvor spillere og klubber er desperate i større eller mindre grad. Priserne falder på både transfers og lønninger. Herefter har man mulighed for at hente en spillere som måske har ligget lige over vores niveau/mulighed pt.
                        Vi er en klub der er ved at tage det sidste seje træk for at slippe af med et større underskud.
                        Hvis du har minus 27 millioner på din privatkonto, går du forhåbentlig heller ikke ud og brænder 4-6 millioner på en risikoting? - Hvilket en spiller er. Han kan bombe 18 kasser ind, men han kan også blive ledbåndsskadet efter den første uge i klubben.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Så længe han ikke er det eneste vi henter, så skal han sgu da være velkommen - selv med en super første angriber har vi brug for mere end den super angriber og bodil. Under alle omstændigheder, så er jeg glad for at der hentes danske spillere med en fornuftig alder, som samtidig har nogle af de spidskompetancer vi mangler.

                          Selv hvis han skulle vise sig at være eneste forstækning - så hellere ham end bodil, jeg er overbevidst om at han kommer til at banke mere end end bodil har formået.
                          Selvfølgelig skal han være både velkommen og have chancen, jeg kan så ikke vurdere det så meget ud efter noget vi måske køber senere...

                          Vi har 18 danske spillere, jeg gider slet ikke gå op i om det er danskere længere, det er slet ikke afgørende, at han har en fornuftig alder er selvfølgelig positivt, foryngelse er dog heller ikke længere et fokus hos mig, men jo, det betyder selvfølgelig også noget...

                          Den sidste er sgu svær at argumentere imod...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                            Det kommer jo også an på, om han i det hele taget bliver signet... Der er ikke sket noget endnu.
                            Hehe, ja det skal selvfølgelig også lige ske først... men nu står både fakler og høtyve jo allerede fremme, såå...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                              Nu tænker jeg bare højt, hvad jeg tror planen er..
                              Man henter en angriber nu her, som man kan hente og have tro på, kan udvikle sig til en habil superliga angriber. Man venter herefter til den sidste uge hvor spillere og klubber er desperate i større eller mindre grad. Priserne falder på både transfers og lønninger. Herefter har man mulighed for at hente en spillere som måske har ligget lige over vores niveau/mulighed pt.
                              Vi er en klub der er ved at tage det sidste seje træk for at slippe af med et større underskud.
                              Hvis du har minus 27 millioner på din privatkonto, går du forhåbentlig heller ikke ud og brænder 4-6 millioner på en risikoting? - Hvilket en spiller er. Han kan bombe 18 kasser ind, men han kan også blive ledbåndsskadet efter den første uge i klubben.
                              Det er et meget tænkeligt scenarie, men også meget satset... I min verden både kan og vil det gå begge veje med priserne, hvad tilfældet så bliver med vores ønsker, kan vi kun håbe på bliver noget godt, der kan opstå desperation på begge sider...

                              Dét gør jeg ikke nej, og kunne heller ikke finde på at bede OB om det, jeg kunne så heller ikke finde på at bruge en lille million på noget andet OB har gjort, men der er åbenbart forskel på hvordan der må satses... Eksperimenter i forsvaret, sæt i gang!!!
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg er i chok over det skal blive ved med at være undskyldningen, som vi så lægger os fladt ned efter... Så er vi jo derude hvor vi bare skal acceptere den Serie 3 spiller der evt. kunne komme i morgen...

                                For én måned siden smed vi et million bud på en Superliga topscorer, i dag sidder vi og fedter med, ikke bare en fra 1. Division, men et 3-4 valg fra 1. Division...

                                DAMN, WHAT A RUSH!!!
                                Der er forskel på at bruge en stor del af transferbudgettet på at købe en superligatopscorer til under markedsværdi, og så at købe en 1.divisionstopscorer til overpris.

                                Et billigt køb af TD havde været en god handel. Det andet ville være at fortsætte ud ad den vej af overforbrug, som har bragt os i den situation, vi er havnet i.

                                Comment

                                Working...
                                X