Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSynes du det? Jeg vil til hver en tid holde med OB - det kommer aldrig til at ændre sig. Heller ikke selvom de måtte rykke ned - igen.
Men er det galt at have ambitioner på "sit" holds vegne? At håbe på og ønske mere end det man ser lige nu?
Comment
-
Nå, så tillader jeg mig lige at bidrage til rygtetråden med et rygte. Ved godt det ikke er kutyme herinde. MEN har lige snakket/skrevet med en der er familiært relateret til Jens Jönsson(tror jeg det staves) fra AGF.
Han er tilsyneladende ikke afvisende over for at følge efter Mikkel Kirkeskov op i superligaen. "og det bliver spændende hvor han ender - i sær for dig", skrev min bekendte, der altså hænger familiært sammen med JJ.
god dag derude - og undskyld for at spamme rygtetråden med rygter, tsk, tsk, ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longo Se indlægNå, så tillader jeg mig lige at bidrage til rygtetråden med et rygte. Ved godt det ikke er kutyme herinde. MEN har lige snakket/skrevet med en der er familiært relateret til Jens Jönsson(tror jeg det staves) fra AGF.
Han er tilsyneladende ikke afvisende over for at følge efter Mikkel Kirkeskov op i superligaen. "og det bliver spændende hvor han ender - i sær for dig", skrev min bekendte, der altså hænger familiært sammen med JJ.
god dag derude - og undskyld for at spamme rygtetråden med rygter, tsk, tsk, ;-)
Spam eller Ej men det giver ny energi til at trykke på f5JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Den lå lidt i luften... En håndfuld klubber fra Suppen, vi er helt sikkert en af dem, eller var, indtil Mikkelsen kom...
http://stiften.dk/agf/jens-joensson-paa-vej-vaek-fra-agfTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægDriflin og andre: Dalgaard, Utaka og AKJ blev jo hentet til de respektive klubber som 'prospects', som måske/måske ikke blev til noget. Fælles for dem var, at de blev hentet uden pres, og ikke som den her og nu-løsning, vi skal bruge, og som TM, medmindre vi henter en angriber fra en højere hylde, lige nu ligner. Problemet er jo ikke, at manden kommer fra 1. division. Problemet er, at han ikke har vist sig på det niveau, vi lige nu mangler en angriber fra. Han er en lottokupon.
Desuden synes jeg, det er horribelt, at vi skal være tre runder inde i sæsonen, før JH henter en spiller, der med al sandsynlighed også kunne være hentet til samme pris for +en måned siden, så han kunne have været med i opstarten.
Det ligner endnu en sæsonstart, hvor den bl.a. takket være sene handler skal suttes op fra slap allerede tidligt i sæsonenOBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDen lå lidt i luften... En håndfuld klubber fra Suppen, vi er helt sikkert en af dem, eller var, indtil Mikkelsen kom...
http://stiften.dk/agf/jens-joensson-paa-vej-vaek-fra-agf
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægDe spiller trods alt ikke samme position, og så dyr har TM nok ikke været.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment