Oprindeligt indsendt af MPL
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHvad vil det sige? Hvad mener du helt præcist her, og hvad er det du forventer?
Erfarne superligaspillere med gode målsnit er der meget, meget få af. Helenius, Duncan og Cornelius er vel omtrent dem der er.
Så hvad forventer du helt præcist, og hvad mener du med højere hylde? Ligue 1 eller Bundesliga???
Mikkelsen og Kjær, højere må vi altså ikke håbe på, uden det rammer folk...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet hak mere, i forhold til Kjær, kunne være PM... Han er så en hvor vi så må se tiden an, og håbe på Lyngby bliver møre, og at det så er os der får fingrene i ham... Ej det er gas, selvfølgelig mener jeg da Lique 1, Zlatan, intet mindre...
Mikkelsen og Kjær, højere må vi altså ikke håbe på, uden det rammer folk...
Selvfølgelig må man håbe "højere". Men kan du ikke uddybe, hvad du mener med højere? Håber du på en 1. div spiller der har scoret flere mål end TM (som trods alt var ude med skade i 10 kampe af sidste sæson).
Det eneste jeg vil, er egentlig at høre dine forventninger? I højere grad end at høre "det er ikke godt nok" til det der kommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEnten går den begge veje, eller så gør den ikke... primært, holder ikke, hvis ikke det skal lyde lidt som noget jeg lige har sagt... Kan du afvise at vi kan ende med at stå i en situation hvor vores ønske er blevet dyrere eller på anden måde sværere at få fingre i..? Nej, det er der ingen af os der kan afvise, som vi heller ikke kan det modsatte... Vi kan kun håbe kabalen går op, så vi får lidt ud af det...
Jeg skrev primært fordi, at de spillere på længere kontrakt, godt kan blive dyrere, hvis der er super meget rift om dem.
Det betyder så at spiller nr 2, 3,... falder i pris, hvorfor priserne falder sidst i vinduet.
Jeg vil gerne ligge hovedet på blokken og påstå (kan hverken love noget eller bevise det), men eksempelvis PM vil blive billigere at købe sidst i vinduet end først eller midt i vinduet, fordi efterspørgslen på spillere falder mere end udbuddet gør gennem et vindue, hvor det generelle udbud konstant er højere end den generelle efterspørgsel.
Gav det mere mening, det er lidt ligesom tysk grammatik, der er altid udtalelser til at bekræfte de generelle "regler".
Uuuhhhhhh, tysk grammatik :-(
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægVi må gerne håbe højere end de 2. Patrick Mortensen ville være rigtigt godt for mig at se, men ikke engang han havde jo væsentligt højere målsnit end TM i sidste sæson.
Selvfølgelig må man håbe "højere". Men kan du ikke uddybe, hvad du mener med højere? Håber du på en 1. div spiller der har scoret flere mål end TM (som trods alt var ude med skade i 10 kampe af sidste sæson).
Det eneste jeg vil, er egentlig at høre dine forventninger? I højere grad end at høre "det er ikke godt nok" til det der kommer.Last edited by Kaspernon; 08-08-2014, 17:35.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægJeg kan selvfølgelig ikke afvise at en ønskesedlen er blevet hverken dyrere eller billigere.
Jeg skrev primært fordi, at de spillere på længere kontrakt, godt kan blive dyrere, hvis der er super meget rift om dem.
Det betyder så at spiller nr 2, 3,... falder i pris, hvorfor priserne falder sidst i vinduet.
Jeg vil gerne ligge hovedet på blokken og påstå (kan hverken love noget eller bevise det), men eksempelvis PM vil blive billigere at købe sidst i vinduet end først eller midt i vinduet, fordi efterspørgslen på spillere falder mere end udbuddet gør gennem et vindue, hvor det generelle udbud konstant er højere end den generelle efterspørgsel.
Gav det mere mening, det er lidt ligesom tysk grammatik, der er altid udtalelser til at bekræfte de generelle "regler".
Uuuhhhhhh, tysk grammatik :-(Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægJeg håber på
Pourie ( FCK )
Marcus PedersenDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Kunne man forstille sig vi har lagt et tilbud på Jonas Kamper? I følge sporten på P3 er han ikke med i truppen til kampen mod FCV.
Rygter omkring Randers vil vide han måske er på vej væk, mente de i radioen. Colin Tod svarede på spørgsmålet til hvorfor Kamper ( som ellers har spillet fast ) ikke var med i dag. Svaret var. Jeg har mine grunde.
Kunne vi være med her?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægKunne man forstille sig vi har lagt et tilbud på Jonas Kamper? I følge sporten på P3 er han ikke med i truppen til kampen mod FCV.
Rygter omkring Randers vil vide han måske er på vej væk, mente de i radioen. Colin Tod svarede på spørgsmålet til hvorfor Kamper ( som ellers har spillet fast ) ikke var med i dag. Svaret var. Jeg har mine grunde.
Kunne vi være med her?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægKunne man forstille sig vi har lagt et tilbud på Jonas Kamper? I følge sporten på P3 er han ikke med i truppen til kampen mod FCV.
Kunne vi være med her?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHan er jo ikke fra en 1.div. klub, så det må være nej!
... men han er selvfølgelig ikke rødhåret...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar hørt at Birkelse IF fra Jyllandserien skulle have en angriber for meget... Han har spillet 1. Divisions bold i Somalia engang, det svarer vel ca. til Serie 6 herhjemme, går det an..? Han har dælme lært at løbe stærkt dernede, og også at holde armene langs kroppen, altså, det er da forcer om ikke andet, godt med fart, og ingen dumme frispark eller kort for at forsøge at hive fat i trøjen, eller for hånd på bolden... Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle samle de sidste flasker i Odense for at hente ham, der er sikkert også en cykel at finde i Odense Å et sted, så kan han også komme til og fra træning, der ville sgu være for langt mellem Odense og Sandholmlejren på gå-ben...
... men han er selvfølgelig ikke rødhåret...JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
Comment