Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    No-nonsense goalgetter - lidt á la Bodul, men vi har plads til ham.

    Comment


      Hvis det blir ham, håber jeg stangspandbrølme, han ender bedre ud end de seneste østeuropæiske angribere vi har haft. Havde store forventninger til Rado og Bodul - men fin statistik - jeg gætter på 2/12 år ;-)

      Comment


        Tror nu bare ikke at Bodul havde holdt samme snit i hverken Israel eller Polen. Synes "Lado" ser farligere ud...på papirerne ihvertfald :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          I ved godt at OB har en hjemmeside, ikke?

          http://www.ob.dk/artikel/kurucay-gae...-besiktas.aspx
          Det har vi da ikke tid at kikke på nu her midt i en F5-tid 😜
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            http://www.youtube.com/watch?v=ODBaF8JT9CA

            Comment


              Jeg synes Dvalishvili ser solid ud. Ikke så meget pjat. Bolden skal bare i kassen. Det vil være en god type spiller at få i truppen. Hvis det altså forholder sig som jeg ser og håber. Jeg har skrevet til en jeg kender i Polen og jeg håber han kan melde postivt tilbage om hvordan han ser Dvalishvili.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                No-nonsense goalgetter - lidt á la Bodul, men vi har plads til ham.
                Øh, hvad? Han lyder da på ingen måde som Bodul??
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Det ser spændende ud... Der er dog umiddelbart lagt op til en karantæne dag eller 3 med ham, bliver spændende at se hvordan han begår sig i suppen...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Bedømt ud fra de videoklip ligner han en mand, der ved hvor målet står, og statistikken fortæller, at han er vant til at score. Ikke så meget pjat, den skal bare i kassen. Og det kan vi sagtens bruge. Sagtens.

                    Comment


                      I vores situation lige nu, syner han umiddelbart af at være en rigtig solid spiller. Stort set garant for 10 mål hver sæson, når bare han spiller, og ser ud til at kunne lave mål både uden for feltet, og på flere måder i boksen. De 10-12 mål han forhåbentlig kan bringe, vil kunne betyder rigtigt meget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        No-nonsense goalgetter - lidt á la Bodul, men vi har plads til ham.
                        selvf. har vi plads til ham her. Jeg vil ikke vurdere hans niveau på baggrund at youtube klip, men mange mål bliver lavet fordi han er inde i feltet og det ligner han gerne tager et par slagsmål for at komme fri af modstanderen eller for at få pladsen, og mange fine løb ind i feltet og afslutninger med højre og venstre. Det er præcis hvad TB har sagt der mangler til at få bolden det sidste stykke over stregen til de chancer der er der i mange tilfælde.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          I vores situation lige nu, syner han umiddelbart af at være en rigtig solid spiller. Stort set garant for 10 mål hver sæson, når bare han spiller, og ser ud til at kunne lave mål både uden for feltet, og på flere måder i boksen. De 10-12 mål han forhåbentlig kan bringe, vil kunne betyder rigtigt meget.
                          næste opgave for træneren må være at få holdet til at komme frem til modstanderens straffesparksfelt, MEGET i modsætning til den seneste kamp
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Ok, så det bare på twitter med flg billede. Nogen der kan polsk?
                            Jeg kan heller ikke polsk, men ifølge Transfermarkt hedder hans agent Dudu Dahan, og den Dudu Dahan, som er spilleragent, som jeg kunne finde på Twitter, han har ikke skrevet noget.

                            Comment


                              https://twitter.com/dududahan555 (hans agent)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                                Gammel baggrundartikel om georgieren http://rightbankwarsaw.com/2012/12/1...rgian-striker/
                                Hans øgenavn - 'Lado' - er da til at udtale:-)

                                Ellers lyder han lidt som en journeyman af 'gunner'-typen: ham der som regel starter godt ud i sine klubber, hvorefter han måske falder i niveau. Vi kunne virkelig bruge nogle mål her & nu, så bare hit med ham:-)

                                Comment

                                Working...
                                X