Har hørt at Birkelse IF fra Jyllandserien skulle have en angriber for meget... Han har spillet 1. Divisions bold i Somalia engang, det svarer vel ca. til Serie 6 herhjemme, går det an..? Han har dælme lært at løbe stærkt dernede, og også at holde armene langs kroppen, altså, det er da forcer om ikke andet, godt med fart, og ingen dumme frispark eller kort for at forsøge at hive fat i trøjen, eller for hånd på bolden... Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle samle de sidste flasker i Odense for at hente ham, der er sikkert også en cykel at finde i Odense Å et sted, så kan han også komme til og fra træning, der ville sgu være for langt mellem Odense og Sandholmlejren på gå-ben...
... men han er selvfølgelig ikke rødhåret...
Hvis han kan bruge begge ben så går det ikke, da han ikke hører under den praktikordning vi har med kommunen i Horsens! Aftalen er, at de helst skal være langtidsledige med potentiale til at ryge ud i noget snavs. Og så skal Jesper kunne have dem med i bilen når han kører til træning
Hvis han kan bruge begge ben så går det ikke, da han ikke hører under den praktikordning vi har med kommunen i Horsens! Aftalen er, at de helst skal være langtidsledige med potentiale til at ryge ud i noget snavs. Og så skal Jesper kunne have dem med i bilen når han kører til træning
Altså han har to benproteser, så umiddelbart vil jeg vurdere dem til at være lige kampdygtige... men var ikke klar over der var en sådan ordning, det sætter jo unægteligt transferen i et andet lys...
Ja hvis han kan ramme et container skib med en kalasnikov, kan han vel også ramme et 11 mands mål med en femmer bold..
det kan du have ret i. Jeg opfattede blot TBs rosende ord om MP som et forsøg på at gøre "OB-hoserne grønne" i fht. MP
det har det nok været. EFB har så bare kunnet tilbyde EL bold.....det kan de så ikke alligevel. Så er der hvem der kan tilbyde mest i lønningsposen. Og endelig det faktum at MP har været i OB under Troels før, så han ved hvad han vil gå ind til - det kan så være både positivt og negativt....
men hvis hans nuværende klub vil have et relativt stort beløb for ham så tror jeg ikke på den
Ja den er lidt spøjs den der, for nu har vi jo snart ikke hørt andet herinde end at priserne falder... Vitesse har åbenbart ikke lyttet efter, eller så er virkeligheden bare ikke helt som folk drømmer om... som sagt flere gange de seneste dage, priserne går begge veje, og det ser vi nu...
Ja den er lidt spøjs den der, for nu har vi jo snart ikke hørt andet herinde end at priserne falder... Vitesse har åbenbart ikke lyttet efter, eller så er virkeligheden bare ikke helt som folk drømmer om... som sagt flere gange de seneste dage, priserne går begge veje, og det ser vi nu...
Mon ikke det lige så meget handler om, at de ikke har forhandlet en pris på plads. Nu hvor Esbjerg ikke er gået videre i Europa, og dermed ikke får en masse millioner, så vil de ikke gå videre i forhandlingerne, fordi der er for langt mellem parterne.
Mon ikke det lige så meget handler om, at de ikke har forhandlet en pris på plads. Nu hvor Esbjerg ikke er gået videre i Europa, og dermed ikke får en masse millioner, så vil de ikke gå videre i forhandlingerne, fordi der er for langt mellem parterne.
Det skal jeg ikke kunne afvise, det var også bare det at prisen er presset i vejret jeg hæftede mig ved, men det lyder meget tænkeligt, at EfB hverken vil bruge pengene nu, eller har helt så meget brug for en ekstra angriber...
Er også ret sikker på at der medfører ekstra skattefradrag, samt tilskud fra kommunen.
GO GO GO...
Comment