Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Der er forskel på at bruge en stor del af transferbudgettet på at købe en superligatopscorer til under markedsværdi, og så at købe en 1.divisionstopscorer til overpris.

    Et billigt køb af TD havde været en god handel. Det andet ville være at fortsætte ud ad den vej af overforbrug, som har bragt os i den situation, vi er havnet i.
    En investering på 3 millioner for en 24 årig topscorer, giver meget tænkeligt bedre muligheder for overskud i fremtiden, end en investering på 2 millioner for en 30 årig topscorer, der også skal have mere i løn... Der er selvfølgelig niveau forskellen, det er klart, men PM har nu scoret i Superligaen før... Hvor om alting er, så skal jeg da ikke gøre mig uenig i det du siger her, og vi ved jo også nu at man ikke tænker ret langt frem...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Synes du det? Jeg vil til hver en tid holde med OB - det kommer aldrig til at ændre sig. Heller ikke selvom de måtte rykke ned - igen.
      Men er det galt at have ambitioner på "sit" holds vegne? At håbe på og ønske mere end det man ser lige nu?
      Var du ikke ligeglad?

      Comment


        Nå, så tillader jeg mig lige at bidrage til rygtetråden med et rygte. Ved godt det ikke er kutyme herinde. MEN har lige snakket/skrevet med en der er familiært relateret til Jens Jönsson(tror jeg det staves) fra AGF.

        Han er tilsyneladende ikke afvisende over for at følge efter Mikkel Kirkeskov op i superligaen. "og det bliver spændende hvor han ender - i sær for dig", skrev min bekendte, der altså hænger familiært sammen med JJ.

        god dag derude - og undskyld for at spamme rygtetråden med rygter, tsk, tsk, ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
          Nå, så tillader jeg mig lige at bidrage til rygtetråden med et rygte. Ved godt det ikke er kutyme herinde. MEN har lige snakket/skrevet med en der er familiært relateret til Jens Jönsson(tror jeg det staves) fra AGF.

          Han er tilsyneladende ikke afvisende over for at følge efter Mikkel Kirkeskov op i superligaen. "og det bliver spændende hvor han ender - i sær for dig", skrev min bekendte, der altså hænger familiært sammen med JJ.
          god dag derude - og undskyld for at spamme rygtetråden med rygter, tsk, tsk, ;-)

          Spam eller Ej men det giver ny energi til at trykke på f5
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            HeHe.......Hvordan går det i fattigmands bixen?

            Comment


              Hvis Kirkeskov var et fattigmandskøb, går det rigtig godt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                Hvis Kirkeskov var et fattigmandskøb, går det rigtig godt
                Hvad kostede ham da?

                Comment


                  Det er vel underordnet - du har dømt fattigmandsklub - jeg svarede ��

                  Comment


                    Vi kunne jo have sparet købet af TM hvis vi havde beholdt Djeppe!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                      Det er vel underordnet - du har dømt fattigmandsklub - jeg svarede ��
                      Fair nok

                      Comment


                        Den lå lidt i luften... En håndfuld klubber fra Suppen, vi er helt sikkert en af dem, eller var, indtil Mikkelsen kom...

                        http://stiften.dk/agf/jens-joensson-paa-vej-vaek-fra-agf
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                          Driflin og andre: Dalgaard, Utaka og AKJ blev jo hentet til de respektive klubber som 'prospects', som måske/måske ikke blev til noget. Fælles for dem var, at de blev hentet uden pres, og ikke som den her og nu-løsning, vi skal bruge, og som TM, medmindre vi henter en angriber fra en højere hylde, lige nu ligner. Problemet er jo ikke, at manden kommer fra 1. division. Problemet er, at han ikke har vist sig på det niveau, vi lige nu mangler en angriber fra. Han er en lottokupon.

                          Desuden synes jeg, det er horribelt, at vi skal være tre runder inde i sæsonen, før JH henter en spiller, der med al sandsynlighed også kunne være hentet til samme pris for +en måned siden, så han kunne have været med i opstarten.

                          Det ligner endnu en sæsonstart, hvor den bl.a. takket være sene handler skal suttes op fra slap allerede tidligt i sæsonen
                          Enig
                          OBeliever

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Den lå lidt i luften... En håndfuld klubber fra Suppen, vi er helt sikkert en af dem, eller var, indtil Mikkelsen kom...

                            http://stiften.dk/agf/jens-joensson-paa-vej-vaek-fra-agf
                            De spiller trods alt ikke samme position, og så dyr har TM nok ikke været.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              De spiller trods alt ikke samme position, og så dyr har TM nok ikke været.
                              Det var skam heller ikke ment på den måde, altså at der ikke er råd til den anden nu... men nej jeg jeg selvfølgelig ikke kunne afvise at der stadig arbejdes på JJ...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg kan i øvrigt berette, at kontakten til Jeppe Kjær ikke er døde, selvom vi har hentet Mr. Fredericia.

                                Comment

                                Working...
                                X