Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
    Det håber vi vel alle, men med Azer var der tid til, at han kunne udvikle sig. At han har gjort det meget hurtigt, er bare fedt! Mht. TM så har bare ikke tiden! Vi har nul angribere, og skal bruge 2!!! Og der er kamp på søndag
    Men hvis der hentes en til angriber, så får han tiden (under forudsætning at den der hentes er bedre).
    Det hjælper os dog nok ikke inden søndag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det mener jeg heller ikke jeg har sagt at han har gjort... For mig giver tingene ikke mening længere, alt det snak om den rigtige, alt den ventetid, og så ender vi i noget hvor det er et sats på noget "ukendt" fremfort at satse på det vi vil have...

      Nej det gjorde jeg ikke, men hvad har det også med det her at gøre..?
      Utaka blev en succes handel, men det var Utaka... Jeg kendte heller ikke Jeppe inden vi hentede ham, skal jeg bruge ham som skrækeksempel hver gang..?
      Hvilke tomme ord og varm luft er det så du hentyder til, hvis det ikke er fra JH?

      Du kan sagtens bruge Jeppe som eksempel. Jeg har intet sted sagt at det ikke KAN gå galt. Modsat mange andre herinde har jeg ikke dømt TM på forhånd - hverken positivt eller negativt. Og det er egentlig der jeg vil hen: hvorfor dømme ham som en succes eller fiasko før man har set en eneste kamp med ham? Og hvorfor dømme det som værende uambitiøst og en fejlhandel at hente ham før man overhovedet har set ham i kamp?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
        Driflin og andre: Dalgaard, Utaka og AKJ blev jo hentet til de respektive klubber som 'prospects', som måske/måske ikke blev til noget. Fælles for dem var, at de blev hentet uden pres, og ikke som den her og nu-løsning, vi skal bruge, og som TM, medmindre vi henter en angriber fra en højere hylde, lige nu ligner. Problemet er jo ikke, at manden kommer fra 1. division. Problemet er, at han ikke har vist sig på det niveau, vi lige nu mangler en angriber fra. Han er en lottokupon.

        Desuden synes jeg, det er horribelt, at vi skal være tre runder inde i sæsonen, før JH henter en spiller, der med al sandsynlighed også kunne være hentet til samme pris for +en måned siden, så han kunne have været med i opstarten.

        Det ligner endnu en sæsonstart, hvor den bl.a. takket være sene handler skal suttes op fra slap allerede tidligt i sæsonen
        Hvem siger vi ikke henter et større navn i næste uge? Så er det trods alt kun én uge, hvor TM er sat til at være førsteangriber (sammen med Bodul). Jeg er helt enig i at det er et problem, hvis vi ikke henter andre inden vinduet lukker. Men det ved vi jo endnu ikke om bliver tilfældet.

        Comment


          Jeg tror nu nok, at Thomas Mikkelsen ville være under stort pres under alle omstændigheder, når/hvis han kommer til en klub som OB... Men jo. Presset bliver jo ikke mindre af den situation OB står í lige nu. Men personligt tror jeg ikke, at det gør det store fra eller til. Han skal lave mål ligegyldigt hvilken situation OB befinder sig í.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
            Når man så nærlæser denne artikel - så kan man godt begynde at følge dig!
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-samme-traener
            Specielt passagen omkring kontinuitet og langsigtede planer, hvor Jesper Hansen svarer: At De ikke kigger så langt frem (2015!!?!?!?!) hverken ang. træner (måske forståeligt nok) men så bomben: Eller på spillere....? Hhhmmm... Hvordan har man en langsigtet strategi - uden at kigge fremad på evt. fremtidige spillere...?
            Tak for linket, den var smuttet min næse forbi... men det er jo sådan noget her jeg mener ja... det giver sgu ikke mening set ud fra hele strategien, og vædder ellers siges...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Nå, jeg har set denne Hr. Mikkelsen spille, ikke meget dog.

              Jeg siger okay, det går, han udfylder en plads som angriberen på toppen, hvor vi har..................Ingen.

              Jeg ser ham dog altså ikke som manden, der kan lave et overraskende gennembrud og blive en stor åbenbaring.

              Jeg ser ham dog som en fin mand at have i truppen, som gardering og aflastning til vores kommende første angriber.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Nå, jeg har set denne Hr. Mikkelsen spille, ikke meget dog.

                Jeg siger okay, det går, han udfylder en plads som angriberen på toppen, hvor vi har..................Ingen.

                Jeg ser ham dog altså ikke som manden, der kan lave et overraskende gennembrud og blive en stor åbenbaring.

                Jeg ser ham dog som en fin mand at have i truppen, som gardering og aflastning til vores kommende første angriber.
                Det er jo alt andet lige bedre end ingenting....! ;o)
                Takker!

                Comment


                  1, man kan ikke købe guld for sølvpenge.

                  2, AB, MK og LN er gode signinger af JH.

                  3, at JH bruger penge på LK er helt væk. De penge kunne være brugt bedre på en angriber.

                  4, køb af TM er totalt 50/50. Lad os nu bare være ja-hat indtil videre. (Havde vi hentet Mads Hvilsom inden sæsonstart var forum nok også brændt sammen).

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                    Kender ikke manden, så jeg skal på ingen måder skyde ham i sænk, uden at have set ham. Det virker som om, at der er nogen herinde, for hvem det ikke er gået op for, at OB de sidste par år, ikke længere er et tophold. De er under opbygning til en ny æra og det tager tid.
                    Brøndby havde samme planer. De ville til at satse på egne talenter og ikke købe dyrt ind udefra. 2 minutter før de bliver erklæret konkurs får de sprøjtet 100 mill. kr. ind af en rigmand. VUPTI! De starter med at købe den ene klassespiller efter den anden (da det efter et par spillerunder stod ret klart, at deres egne talenter på ingen måder kunne klare sig selv).
                    De muligheder har OB uheldigvis/heldigvis ikke! Jeg er SÅ meget imod rigmænd der smider millioner i klubber for at booste dem.
                    Jeg er på den anden side rigtig stolt over, at OB formår at stå ved deres plan om at bruge egne talenter mere end nogensinde før. Jeg har set OB som et midter/bundhold de sidste par sæsoner - så jeg er ikke ved at brække mig i lårfede stråler over det ene eller andet køb. Enhver der spiller i OB og vil spille i OB er en "stjerne" i mine øjne...
                    Og så er det en angriber vi snakker om her. Det der med at han skal komme fra 1. division og kunne revolutionere klubben på egen hånd er jo ikke det der er vigtigt her. OB har spillerne der kan skabe chancerne og åbne spillet op. Det eneste den nye angriber skal, er at stå og fiske det rigtige sted og så score på den ene eller anden måde - som Inzaghi i sin tid. Eller hvad med Schillaci der blev hentet i Seria B foran et hav af angrebstjerne fra Seria A - og blev VM topscorer?
                    Indtil der er nogen som egentlig ved om manden er en boldmongol eller ej - så kan man da kun bifalde at der kommer en angriber. Han behøver ikke at være en god fodboldspiller - bare han kan score de mål som Falk, Emil Larsen og Schoop lægger op til...
                    Han kan også floppe - det gjorde Sæternes i sin tid, trods mega gode scoringssnit. Vi må bare gå ud fra, at alternativerne ikke har været bedre. Og så tror jeg også, som andre siger, at der kommer én til.
                    Ja-hat indtil han beviser sig modsat.
                    Du skriver at bare han scorer de mål Falk , Emil og Schoop lægger op til ... Hmm ja hvis det skulle ske at Schoop lægger op til et mål så kan ham her vel også score , det er sgu optimisme og det har vi også brug for ..

                    ( Schoop 56 kampe 3363 min 1 mål. 0 ass )
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Hvis det er hvad økonomien kan bære, så står det rigtig slemt til. Et andet spørgsmål er, om det er hvad Jesper Hansens netværk rækker til.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Thomas Mikkelsen vil være en falliterklæring af de helt store. Manden ejer ikke skyggen af teknik, og passer på ingen måde ind i det nye OB. Jeg er i chok over ambitionsniveauet når det kommer til transfers i OB.

                        Comment


                          Kender lige så lidt til ham her som til PM . Ingen af dem er på nogle måder mine ønske spillere , men har svært ved at se hvorfor Mikkelsen er et markant dårligere køb end Mortensen . Ja Mortensen havde en rigtig god sæson hvor han scorede 23 mål , men inden da har han bestemt ikke haft et imponerende snit . Morten B Andersen som scorede 20 mål for SIF blev nr 2 på topscorer listen , han ligner pt ikke en mand med liga niveau .

                          Til den med økonomien , ja den er skidt , men et bud på 2 mill for TD , salg af Kadrii , sparede lønkroner og ikke mindst 800.000 kr for et backeksperiment med en aldrende 1. div spiller som aldrig har været mere end på det jævne i ligaen fortæller mig at det må være en smule at gøre med .

                          De penge der spares ved at hente en angriber til lad os sige 0,5 mill fremfor eks 2 mill er nærmest allerede smidt væk , de forsvinder i mistede entre , tv og måske manglende offervilje hos sponsorere .

                          Jeg tror mere det handler om en sportsdirektør med manglende netværk og føling med markedet end det handler om penge .

                          Jeg gav JH tilnavnet Komiske Ali for noget tid siden , det ser mere og mere ud til han lever op til navnet . Nej han har ikke lovet os en super angriber med et kæmpe navn , men hvis dette er hvad flere mdr søgen kan bringe så står det skift til , lige som det tog mindst 1/2 år at spotte en ny hb ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kender lige så lidt til ham her som til PM . Ingen af dem er på nogle måder mine ønske spillere , men har svært ved at se hvorfor Mikkelsen er et markant dårligere køb end Mortensen . Ja Mortensen havde en rigtig god sæson hvor han scorede 23 mål , men inden da har han bestemt ikke haft et imponerende snit . Morten B Andersen som scorede 20 mål for SIF blev nr 2 på topscorer listen , han ligner pt ikke en mand med liga niveau .

                            Til den med økonomien , ja den er skidt , men et bud på 2 mill for TD , salg af Kadrii , sparede lønkroner og ikke mindst 800.000 kr for et backeksperiment med en aldrende 1. div spiller som aldrig har været mere end på det jævne i ligaen fortæller mig at det må være en smule at gøre med .

                            De penge der spares ved at hente en angriber til lad os sige 0,5 mill fremfor eks 2 mill er nærmest allerede smidt væk , de forsvinder i mistede entre , tv og måske manglende offervilje hos sponsorere .

                            Jeg tror mere det handler om en sportsdirektør med manglende netværk og føling med markedet end det handler om penge .

                            Jeg gav JH tilnavnet Komiske Ali for noget tid siden , det ser mere og mere ud til han lever op til navnet . Nej han har ikke lovet os en super angriber med et kæmpe navn , men hvis dette er hvad flere mdr søgen kan bringe så står det skift til , lige som det tog mindst 1/2 år at spotte en ny hb ..
                            Jeg giver ikke meget for teorien om, at JH skulle have et manglende netværk. Hvor kommer den påstand fra? Hvordan er den opstået? Jesper Hansen skabte altså et Superligamandskab fra scratch i Horsens. Det er altså ikke en luset amatør vi har med at gøre. Jesper Hansen har nogle realiteter han skal forholde sig til, og selvom jeg er ligeså frustreret som mange andre over den retning klubben bevæger sig i i øjeblikket, så er det altså ikke JHs skyld.
                            OB satsede ALT på ét bræt; købte dyre, overbetalte spillere for at hjemtage mesterskabet og spille Champions League. Ingen af tingene skete og nu betaler vi prisen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                              Hold kæft hvor du lyder forkælet.
                              Dig om det - det kan jeg jo ikke tage fra dig, at du synes...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                                Altså - med den indstilling der, er det sgu da en smule ironisk, at du kalder dig selv for "obforever"...? ;o)
                                Så burde vel nærmere være: "det_mest_vindende_hold_forever"...?
                                Synes du det? Jeg vil til hver en tid holde med OB - det kommer aldrig til at ændre sig. Heller ikke selvom de måtte rykke ned - igen.
                                Men er det galt at have ambitioner på "sit" holds vegne? At håbe på og ønske mere end det man ser lige nu?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X