Oprindeligt indsendt af CDC5000
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: BIF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSe kampen igen, og du vil se han har ret. Det var præcis ligesom Holland under VM, 5-4-1 når man ikke har bolden 3-4-3 når man har bolden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg forstår simpelthen ikke, hvad det er du argumenterer for, så?
Så når man spiller en 5-4-1 med offensive wingbacks, og to kanter der skal trække frem og afslutte, så omstiller man ikke og spiller 3-4-3, når man er i angreb?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægSå din påstand er at vi når vi forsvarer forsøger at være ikke boldbesiddende men når vi får den vil vi være pasningsstærke og flytte spillet op på deres banehalvdel og fastholde spillet der i en 3-4-3 ? Det er jo ikke hvad der skete i den kamp og er vidst kun noget der kan foregå teoretisk. Vi spiller altså med to wings og to backs i den kamp og laver altså ikke forsvars/angrebs udskiftninger, det er vidst en anden sport. Forskellen ligger i dit spillemæssige zdgangspunkt og det ændre sig altså ikke fordi man erobre bolden. Og drop det Holland snak, fordi du har hørt det i tv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægså er det jo fordi du ikke vil forstå eller gi dig. Det er to taktisk forskellige systemer i hele den måde man tænker possesion på ! Er vel ikke så svært.
Som jeg så kampen, lå vores wingbacks ret fast på midten, og trak kun ned for at forsvare, når der var angreb i deres respektive sider. Allerede dér, kan jeg ikke se, at vi spillede med en fast femmands-backkæde. Derudover lå Falk og Emil længere fremme på banen end de normalt gør, når vi spiller vores 4-4-1-1, og fungerede som de facto angribere. Det galdt både i genpresset og i det offensive spil. Det er derfor jeg kalder det et 3-mands angreb."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
dagens avis melder at OB "risikerer" at have samtlige spillere klar til BIF kampen inkl. Momo, JBL og Kryger. Eneste lille spørgsmål er hvordan JBLs ankel reagerer på 45 min. kamp i går. Derudover har OB 6 U19 spillere til træningssamling med U20 landsholdet i SvendborgBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De har en Kahlenberg og nogle kanter med krudt i, som det bliver sindssygt svært at lukke ned for. Især Kahlenberg er møg-god, og man kan ikke lukke alle hans guldafleveringer ned i 90+. Ivan Drago kan naturligvis også altid stange noget ind, så alt i alt tror jeg ikke BIF bliver hverken overraskede eller ændrer taktik pga 5-4-1 hos os. Men der er klart muligheder på kontra, og måske også på dødbolde, hvor de ikke virker så solide igen. Håber på point, men det bliver svært.
Comment
-
BIF ved at blive ydmyget .. spiller egentligt bedst men der bliver scoret imod dem på et tyndt frispark og så en ordentlig forsvarsfejl lige før pausen .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægBIF ved at blive ydmyget .. spiller egentligt bedst men der bliver scoret imod dem på et tyndt frispark og så en ordentlig forsvarsfejl lige før pausen ..
Comment
Comment