Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det kan der næsten ikke være to meninger om, hvis det er som en af de foreste angriwere ihvertfald Bodul kunne være spændende på "Skoubos plads" men hvis TB ser en ny Skoubo i Mathias Greve er valget ikke svært, imø
    Har han sagt det da?

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg må altså indrømme at jeg ikke har den kæmpe fidus til Greve. Ud af de unge der popper op nu er der mange jeg har meget mere tro på slår igennem for alvor.
      Men vil 1000 gange hellere have Greve som 4. Angriber end Bodul som bare skal væk hurtigst muligt...
      det er muligt du har ret ang. Greve, jeg kender ham ikke særligt godt, men han har da leveret et par fine indhop de seneste kampe, men der er sikkert en grund til at han er ude af truppen i dag og trænerne ser ham sikkert an hver eneste dag og coacher og vejleder ham bedst muligt,
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Har han sagt det da?
        Det er min egen konklution når han nu ikke er født angriber, og næsten alle hans mål i Østrig er lavet fra en lidt tilbagetrukket position
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          mener du du dermed at enten Bodul eller Greve er fortid i klubben næste sommer i så fald håber jeg da at vores egen yndling bliver hængende et par sæsoner endnu
          Jeg blander mig lige... der er vel lagt op til det, at det kan blive scenariet... men det kommer jo også an på hvem vores træner er, og hvad han vil...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ar-vi-broendby

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er min egen konklution når han nu ikke er født angriber, og næsten alle hans mål i Østrig er lavet fra en lidt tilbagetrukket position
              Mente mere sammenligningen mellem Greve og Skoubo

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det er muligt du har ret ang. Greve, jeg kender ham ikke særligt godt, men han har da leveret et par fine indhop de seneste kampe, men der er sikkert en grund til at han er ude af truppen i dag og trænerne ser ham sikkert an hver eneste dag og coacher og vejleder ham bedst muligt,
                jeg håber da også. Men har mere fidus til spillere som Desler,JJT og Jacob Rasmussen bliver profiler og store salgsopjekter

                Comment


                  #83
                  For pokker - det et en vigtig kamp i dag! En sejr vil ryste mismodet af os og give den ro som er nødvendig for at bygge spil og selvtillid op igen, et nederlag vil til gengæld, bringe snak om nedrykning, trænerfyrringer total nervøsitet på banen.

                  Jeg har desværre kun set de to første kampe denne season. Er alt den snak om hollandsk inspiration bare medieævl eller var der noget i det i kampen imod AaB?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg blander mig lige... der er vel lagt op til det, at det kan blive scenariet... men det kommer jo også an på hvem vores træner er, og hvad han vil...
                    det er selvf. nogle ting JH skal have med i overvejelserne, hvis TB er her så lang tid som til næste sommer. En evt. ny træner får sikkert som opgave at tage holdet videre og udvikle det i overensstemmelse med klubbens visioner og forhåbentlig med en væsentlig sundere økonomi
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                      For pokker - det et en vigtig kamp i dag! En sejr vil ryste mismodet af os og give den ro som er nødvendig for at bygge spil og selvtillid op igen, et nederlag vil til gengæld, bringe snak om nedrykning, trænerfyrringer total nervøsitet på banen.

                      Jeg har desværre kun set de to første kampe denne season. Er alt den snak om hollandsk inspiration bare medieævl eller var der noget i det i kampen imod AaB?
                      Det var 100% som at se Holland spille under VM, med undtagelse af deres defensiv sjældent tillod ligeså store chancer, som vores trods alt gjorde selvom det var bedre end i de første kampe. Men ellers var det at tillade AaB at have bolden mest uden at få så meget ud af det, og så hugge til på kontraer hvor vi specielt i 1. Halvleg får kæmpe chancer og mål ud af det.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg blander mig lige... der er vel lagt op til det, at det kan blive scenariet... men det kommer jo også an på hvem vores træner er, og hvad han vil...
                        Ingen træner. Uanset hvad. Kan få trumfet en Bodul forlængelse igennem.
                        Det. Nægter. Jeg. At. Tro. På

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          som optakt til dagens kamp siger TB at han sagtens kan forestille sig at der købes en boksspiller mere til OBs angreb. Det åbner vel for at PM stadig er en mulighed at hente selvom TM kom til i går. TB sammenligner i interviewet Mathias Greve med Bodul som en hængende angriber.

                          ............MT
                          .....KL LN DH
                          Spellman Kirkeskov
                          ........Azer Ari
                          RF.................. EL
                          ...........Bodul

                          Momo
                          Kryger
                          Ousager
                          Desler
                          Schoop
                          Thomas Mikkelsen

                          så gætter jeg på at Thomas Mikkelsen kommer ind og afløser Bodul uanset hvordan kampen udvikler sig
                          DET vil jeg da i den grad håbe!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det var 100% som at se Holland spille under VM, med undtagelse af deres defensiv sjældent tillod ligeså store chancer, som vores trods alt gjorde selvom det var bedre end i de første kampe. Men ellers var det at tillade AaB at have bolden mest uden at få så meget ud af det, og så hugge til på kontraer hvor vi specielt i 1. Halvleg får kæmpe chancer og mål ud af det.
                            Ja det var ikke langt fra. Vores største problem er jo bare at dette kræver hurtige omstillinger med hurtige folk.
                            Og dem har vi ikke mange af. Bodul nåede jo sjældent ind i feltet på det omstillinger vi så endelig havde...

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              mener du du dermed at enten Bodul eller Greve er fortid i klubben næste sommer i så fald håber jeg da at vores egen yndling bliver hængende et par sæsoner endnu
                              har bodul da ikke snart kontrakt udløb?? det gik jeg ellers sådan og håbede på

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                DET vil jeg da i den grad håbe!
                                Ja 1 er da minimum. Tror stadig man går efter 2. Man vil bare ikke melde det ud..
                                om det så bliver køb,leje,transferfri tja. Time will tell..

                                Comment

                                Working...
                                X