Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Fantastisk argumentation .. outstanding ..
    fakta behøver ikke nødvendigvis dokumentation... Du kunne evt forsøge lidt fakta søgning selv, i stedet for at forvente at jeg skal bruge min tid på at uddanne dig. Men til orientering så har jeg da alligevel lavet lidt basal taktisk undervisningsmateriale som du med fordel kan læse.
    Beklager den skarpe tone, men når du vælger at kommentere på min debat form frem for indhold så bliver jeg lidt træt.

    Comment


      #17
      Nu daskede Hobro dem 2 - 0 og et dask mere af Brygge, så skulle de vel være møre til et dask af OB også

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
        og uddyber lige. En 3-4-3 formation indeholder 3 angribere og forudsætter at man er boldbesiddende for at flytte spillet væk fra sin sårbare defensiv og op på modstanderens halvdel.

        5-4-1 som vi spillede ligger op til en afventende tilgang hvor man i angrebsfasen forsøger at gøre spillet bredt og komme i omstillinger. Det er naturligvis ikke forbudt for backs at deltage i overlap.

        Hvad mener du selv vi praktiserede lørdag?
        Jeg er ikke enig i, at en formation pr automatik fordrer enten boldbesiddende eller henholdende spil.

        Jeg mener, at vi praktiserede en 3-4-3, når vi var i angreb, med fokus på hurtige omstillinger og kontraspillet, og med tre angribere i Falk, Bodul og Emil, og en 5-4-1 defensivt med fokus på opbakning til de tre forsvarere fra midtbanen generelt, og wingbacks'ene i særdeleshed, samt fysisk spil med mange nærkampe og tacklinger, der skulle kyse AABs opspil.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          nu er vi jo kendt for at sætte krisehold i gang så....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
            fakta behøver ikke nødvendigvis dokumentation... Du kunne evt forsøge lidt fakta søgning selv, i stedet for at forvente at jeg skal bruge min tid på at uddanne dig. Men til orientering så har jeg da alligevel lavet lidt basal taktisk undervisningsmateriale som du med fordel kan læse.
            Beklager den skarpe tone, men når du vælger at kommentere på min debat form frem for indhold så bliver jeg lidt træt.
            Jeg efterspurgte hverken fakta eller dokumentation men ordentlig argumentation ... en argumentation du kom med efterfølgende, men "øøh nej" er sq for ringe en debatform ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              nu er vi jo kendt for at sætte krisehold i gang så....
              He he Plummer, var lige ved at skrive det, men så tænkte jeg på ikke at fylde på mit image som værende negativt indstillet.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum
                nu er vi jo kendt for at sætte krisehold i gang så....



                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                He he Plummer, var lige ved at skrive det, men så tænkte jeg på ikke at fylde på mit image som værende negativt indstillet.

                Det var sidste år og sidste år er længe siden
                Last edited by Familien L; 03-08-2014, 20:42.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg er ikke enig i, at en formation pr automatik fordrer enten boldbesiddende eller henholdende spil.

                  Jeg mener, at vi praktiserede en 3-4-3, når vi var i angreb, med fokus på hurtige omstillinger og kontraspillet, og med tre angribere i Falk, Bodul og Emil, og en 5-4-1 defensivt med fokus på opbakning til de tre forsvarere fra midtbanen generelt, og wingbacks'ene i særdeleshed, samt fysisk spil med mange nærkampe og tacklinger, der skulle kyse AABs opspil.
                  Det er da rigtigt at vi i vores omstillinger var dygtige til at bringe folk frem. Men det gør altså ikke udgangspunktet anderledes :)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Jeg efterspurgte hverken fakta eller dokumentation men ordentlig argumentation ... en argumentation du kom med efterfølgende, men "øøh nej" er sq for ringe en debatform ..
                    Man behøver ikke argumentere for fakta, så du efterspurgte en forklaring og den fik du, og kunne selv have søgt :) men ikke mere langhalm i det :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                      Det er da rigtigt at vi i vores omstillinger var dygtige til at bringe folk frem. Men det gør altså ikke udgangspunktet anderledes :)
                      Du definerer vores udgangsposition som en defensiv 5-4-1, der kan omstilles til 3-4-3, når man er i angreb. Jeg ser den som en offensiv 3-4-3, der kan omstilles til 5-4-1 i når vi er i forsvar.

                      Hvad er forskellen?

                      Edit: Men jeg vil give dig ret så langt, som at udgangspunktet var defensivt, med fokus på kontraer.
                      Last edited by Onkel Riffel; 03-08-2014, 20:26.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                        Man behøver ikke argumentere for fakta, så du efterspurgte en forklaring og den fik du, og kunne selv have søgt :) men ikke mere langhalm i det :)
                        Se evt. min signatur ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Du definerer vores udgangsposition som en defensiv 5-4-1, der kan omstilles til 3-4-3, når man er i angreb. Jeg ser den som en offensiv 3-4-3, der kan omstilles til 5-4-1 i når vi er i forsvar.

                          Hvad er forskellen?
                          Nej jeg siger på intet tidspunkt at vi omstiller til en anden formation eller udgangspunkt. Og forskellen forsøgte jeg at forklare tidligere. Det er taktik og ikke noget flydende, vi lykkedes med TBs mission og det har intet at gøre med at vi var andet end defensive og spillede på omstillinger. Vi var ikke spilstyrende udfra en 3-4-3 og det er ikke noget man er enten i boldbesiddelse eller forsvarende. Det er trods alt ikke håndbold det her ;)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Se evt. min signatur ...
                            Din signatur er noget filosofisk vrøvl :)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                              Nej jeg siger på intet tidspunkt at vi omstiller til en anden formation eller udgangspunkt. Og forskellen forsøgte jeg at forklare tidligere. Det er taktik og ikke noget flydende, vi lykkedes med TBs mission og det har intet at gøre med at vi var andet end defensive og spillede på omstillinger. Vi var ikke spilstyrende udfra en 3-4-3 og det er ikke noget man er enten i boldbesiddelse eller forsvarende. Det er trods alt ikke håndbold det her ;)
                              Jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er du argumenterer for, så?

                              Så når man spiller en 5-4-1 med offensive wingbacks, og to kanter der skal trække frem og afslutte, så omstiller man ikke og spiller 3-4-3, når man er i angreb?
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Enig!
                                Hobros sejr over BIF var det værste der kunne ske for os.

                                Comment

                                Working...
                                X