Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
    Rygter går på at Thomas Franks sæde skulle være brandvarmt. Hvem ved - måske kan endnu OB-sejr på Vestegnen få den bonus, at BIF-ledelsen overilet fyrer træneren og endnu engang kaster klubben ud i ingenmandsland!

    Kilden er Morten Crone, BT.
    Vildt hvis de ikke har længere tålmodighed med ham. Men okay: nu har de i de seneste par år jo ikke snakket om andet end at have tålmodighed, tænke langsigtet og satse på talenter - og stort set alt de har foretaget sig på samme tid har gået i den komplet modsatte retning, så helt overraske mig kan det alligevel heller ikke.

    Comment


      #47
      Det kan være de vil lave en bytter? Frank for Troels, snakketøjet for talenttræneren.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
        Det kan være de vil lave en bytter? Frank for Troels, snakketøjet for talenttræneren.
        Nej tak til Brøndby-affald. Specielt den naive slags.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
          Det kan være de vil lave en bytter? Frank for Troels, snakketøjet for talenttræneren.
          Det ville svare til at bytte en Cola light for en Cola Zero....
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Det ville svare til at bytte en Cola light for en Cola Zero....
            Håndvarme, vel at mærke... Nej tak...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #51
              Efterhånden ville man nærmest ønske sig vi havde samme handlekraft i OB, hvis rygtet taler sandt og Frank er på vej ud. Jeg tror dog ikke det er tilfældet selvom skuffelsen må være enorm efter den helt anonyme indsats i europa og i ligaen. Han må have noget goodwill tilbage på sidste sæsons resultater at løbe på.

              Comment


                #52
                De kan jo ansætte Hjulmand hvis det er, han ryger nok ud med samme fart nede i Mainz...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  De kan jo ansætte Hjulmand hvis det er, han ryger nok ud med samme fart nede i Mainz...
                  Jeg vil nu, trods alt, mene at Frank har formået at tydeliggøre en spillestil.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg vil nu, trods alt, mene at Frank har formået at tydeliggøre en spillestil.
                    det har TB vel også, at det så bare ikke rigtigt har virket af forskellige årsager er en anden ting.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Hvordan ser det ud med skader

                      Azer lod sig skifte ud mod AaB. Falk har ikke trænet med - er det et par dage? Og Emil har også siddet ude ved træning. Er han med igen?

                      Comment


                        #56
                        Er der nogle der har smugkigget på træningen og kan sige noget begavet om start-11?

                        Comment


                          #57
                          Jeg var og se træningen i dag, der var rigtig god energi og stemning.. desværre fik både Skulason og Falk skrub i to forskellige situationer. Skulason trænede færdig, mens Falk's situation kom da træningen næsten var slut og for en sikkerhedsskyld (tror jeg) bare stoppede 2min før de andre.

                          Mht start 11'er vil det være lidt tarveligt at skrive her eftersom Troels fik understreget over for TV holdet der var til stede at de under ingen omstendigheder måtte filme hele banen. Jeg vil dog sige det ikke er den normale taktik der er lagt op til. Desler scorede et kanon langskudsmål.

                          Comment


                            #58
                            Tænker det kunne være sjovt med lidt sange henvendt til Makinoks kommende situation med bryllup og særdeles aktive kærstes forsvar af ham :)

                            http://www.bt.dk/superligaen/makieno...ans-er-judaser

                            Comment


                              #59
                              Nogen der ved hvorfor Greve ikke er i truppen?
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #60
                                BIF skader = Ferhan Hasani, Andrew Hjulsager og Christian Nørgaard sidder derimod ude med skader.

                                OB skader = NUL

                                http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...dby-22859.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X