Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: BIF - OB

    Efter den flotte indsats i går, bør vi se frem til en kamp hvor vi burde luske point til os. Brøndby har været ringe indtil videre, og de burde være lidt slidt efter kampen i mod Brugge. Som jeg ser det, bør vi kun frygte Makienok lige pt. Elmander er et stort spørgsmålstegn. Alle andre har været under niveau, af det jeg har set til BIF.

    Toppel

    Larsen ---- Nielsen ---- Høegh

    Spelmann --- Ari --- Azer --- Kirkeskov

    Falk ---- Greve ---- Emil Larsen

    Brøndby har massere af fysik, og det skal vi kunne matche. 3-4-3/3-5-2 opstillingen virkede super i går, og mener også den er oplagt at bygge videre på. Der mangler bare en god angriber, så har vi et ganske fornuftigt hold efterhånden. Ser gerne en 3-5-2 eller 3-4-3, det ser bare meget spændende ud. Men det bliver sikkert en 4-4-2 med Schoop og Bodul inde...

    #2
    Brøndby har massere af fysik, og det skal vi kunne matche. 3-4-3/3-5-2 opstillingen virkede super i går, og mener også den er oplagt at bygge videre på. Der mangler bare en god angriber, så har vi et ganske fornuftigt hold efterhånden. Ser gerne en 3-5-2 eller 3-4-3, det ser bare meget spændende ud. Men det bliver sikkert en 4-4-2 med Schoop og Bodul inde...[/QUOTE]

    Håber det ikke men man kan jo aldrig vide med TB
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Efter den flotte indsats i går, bør vi se frem til en kamp hvor vi burde luske point til os. Brøndby har været ringe indtil videre, og de burde være lidt slidt efter kampen i mod Brugge. Som jeg ser det, bør vi kun frygte Makienok lige pt. Elmander er et stort spørgsmålstegn. Alle andre har været under niveau, af det jeg har set til BIF.

      Toppel

      Larsen ---- Nielsen ---- Høegh

      Spelmann --- Ari --- Azer --- Kirkeskov

      Falk ---- Greve ---- Emil Larsen

      Brøndby har massere af fysik, og det skal vi kunne matche. 3-4-3/3-5-2 opstillingen virkede super i går, og mener også den er oplagt at bygge videre på. Der mangler bare en god angriber, så har vi et ganske fornuftigt hold efterhånden. Ser gerne en 3-5-2 eller 3-4-3, det ser bare meget spændende ud. Men det bliver sikkert en 4-4-2 med Schoop og Bodul inde...
      Jeg er helt enig i opstillingen!
      Dog bliver det interessant om en evt. ny angriber kan komme i spil til en start plads allerede søndag! Schoop skal holdes helt ud af holdet, jeg kan godt se hvad han vil og kan, men det fungere ikke for ham.

      Jeg må faktisk sige, at jeg er optimistisk før denne kamp! Kan vi bygge videre på denne opstilling, plus få BØF ud at løbe, så ser jeg muligheder til sidst i kampen. Samtidig plejer vi at være gangske ok ude i BØF! Jeg tror lidt på, at sæsonens første 3 point kommer søndag!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
        Jeg er helt enig i opstillingen!
        Dog bliver det interessant om en evt. ny angriber kan komme i spil til en start plads allerede søndag! Schoop skal holdes helt ud af holdet, jeg kan godt se hvad han vil og kan, men det fungere ikke for ham.

        Jeg må faktisk sige, at jeg er optimistisk før denne kamp! Kan vi bygge videre på denne opstilling, plus få BØF ud at løbe, så ser jeg muligheder til sidst i kampen. Samtidig plejer vi at være gangske ok ude i BØF! Jeg tror lidt på, at sæsonens første 3 point kommer søndag!
        Schoop er bedst mod hold der vil spille frem ad banen. Jeg synes ikke han faldt igennem på samme måde som de 2 første kampe i kampen i går. Sidste år var han en af de dominerende spillere i sejren over BIF
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Schoop er bedst mod hold der vil spille frem ad banen. Jeg synes ikke han faldt igennem på samme måde som de 2 første kampe i kampen i går. Sidste år var han en af de dominerende spillere i sejren over BIF
          Korrekt! Men han er utrolig langsom, han vender som en ubåd! Han er så utrolig let at sætte og det betyder at hurtige spillere styrter lige ned mod forsvaret uden problemer... Det er ikke det vi har behov for pt. Håber Ari og Azer får chancen sammen igen!!!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Schoop er bedst mod hold der vil spille frem ad banen. Jeg synes ikke han faldt igennem på samme måde som de 2 første kampe i kampen i går. Sidste år var han en af de dominerende spillere i sejren over BIF
            Sidste år er længe siden ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Efter den flotte indsats i går, bør vi se frem til en kamp hvor vi burde luske point til os. Brøndby har været ringe indtil videre, og de burde være lidt slidt efter kampen i mod Brugge. Som jeg ser det, bør vi kun frygte Makienok lige pt. Elmander er et stort spørgsmålstegn. Alle andre har været under niveau, af det jeg har set til BIF.

              Toppel

              Larsen ---- Nielsen ---- Høegh

              Spelmann --- Ari --- Azer --- Kirkeskov

              Falk ---- Greve ---- Emil Larsen

              Brøndby har massere af fysik, og det skal vi kunne matche. 3-4-3/3-5-2 opstillingen virkede super i går, og mener også den er oplagt at bygge videre på. Der mangler bare en god angriber, så har vi et ganske fornuftigt hold efterhånden. Ser gerne en 3-5-2 eller 3-4-3, det ser bare meget spændende ud. Men det bliver sikkert en 4-4-2 med Schoop og Bodul inde...
              opstillingen mod åb var 5-4-1 ... Men det lyder da flottere at kalde den noget andet.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                opstillingen mod åb var 5-4-1 ... Men det lyder da flottere at kalde den noget andet.
                En 3-4-3 og en 5-4-1 er det samme...

                Man spiller med wingbacks for at give tyngde defensiv, og så kan de gå med offensivt i omstillinger. (Som Kirkeskov gjorde fremragende i går.)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  1-0 til Hobro over Brøndby efter 60 min :)

                  Comment


                    #10
                    2-0!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      En 3-4-3 og en 5-4-1 er det samme...

                      Man spiller med wingbacks for at give tyngde defensiv, og så kan de gå med offensivt i omstillinger. (Som Kirkeskov gjorde fremragende i går.)
                      øhh nej

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                        øhh nej
                        Fantastisk argumentation .. outstanding ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                          øhh nej
                          Når vi spiller den som mod AAB, så jo...

                          Offensivt:
                          .......KL LN DH.....
                          MS...Ari..Azer...MK
                          Falk...Bodul...Emil

                          Defensivt:
                          MS...KL..LN..DH..MK
                          Falk..Ari..Azer..Emil
                          .......Bodul....
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            En 3-4-3 og en 5-4-1 er det samme...

                            Man spiller med wingbacks for at give tyngde defensiv, og så kan de gå med offensivt i omstillinger. (Som Kirkeskov gjorde fremragende i går.)
                            og uddyber lige. En 3-4-3 formation indeholder 3 angribere og forudsætter at man er boldbesiddende for at flytte spillet væk fra sin sårbare defensiv og op på modstanderens halvdel.

                            5-4-1 som vi spillede ligger op til en afventende tilgang hvor man i angrebsfasen forsøger at gøre spillet bredt og komme i omstillinger. Det er naturligvis ikke forbudt for backs at deltage i overlap.

                            Hvad mener du selv vi praktiserede lørdag?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Når vi spiller den som mod AAB, så jo...

                              Offensivt:
                              .......KL LN DH.....
                              MS...Ari..Azer...MK
                              Falk...Bodul...Emil

                              Defensivt:
                              MS...KL..LN..DH..MK
                              Falk..Ari..Azer..Emil
                              .......Bodul....
                              jeg er ked af det Riffel men du tager faktuelt fejl.

                              Comment

                              Working...
                              X