Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    BIF skader = Ferhan Hasani, Andrew Hjulsager og Christian Nørgaard sidder derimod ude med skader.

    OB skader = NUL

    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...dby-22859.aspx
    JBL er dog ude med efterveer af sit ankelbrud 😣
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #62
      Hvis du kalder manglende kampform for efterveer, så ja.

      - Men Jacob Barrett har stadig et stykke vej til kampformen, så ham har vi set bort fra af den grund, siger Troels Bech, der har en god fornemmelse før søndagskampen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        JBL er dog ude med efterveer af sit ankelbrud 😣
        Bech fortalte også i går at Falk dog har problemer med den ene lyske...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
          Hvis du kalder manglende kampform for efterveer, så ja.

          - Men Jacob Barrett har stadig et stykke vej til kampformen, så ham har vi set bort fra af den grund, siger Troels Bech, der har en god fornemmelse før søndagskampen.
          jeg læste et sted at der var nogen uforudsete reaktioner i hans ankel efter de 45 min. han spillede for reserverne sidste mandag.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
            Hvis du kalder manglende kampform for efterveer, så ja.

            - Men Jacob Barrett har stadig et stykke vej til kampformen, så ham har vi set bort fra af den grund, siger Troels Bech, der har en god fornemmelse før søndagskampen.


            Nå men så tror jeg at jeg spiller et-tallet.....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Efter den flotte indsats i går, bør vi se frem til en kamp hvor vi burde luske point til os. Brøndby har været ringe indtil videre, og de burde være lidt slidt efter kampen i mod Brugge. Som jeg ser det, bør vi kun frygte Makienok lige pt. Elmander er et stort spørgsmålstegn. Alle andre har været under niveau, af det jeg har set til BIF.

              Toppel

              Larsen ---- Nielsen ---- Høegh

              Spelmann --- Ari --- Azer --- Kirkeskov

              Falk ---- Greve ---- Emil Larsen

              Brøndby har massere af fysik, og det skal vi kunne matche. 3-4-3/3-5-2 opstillingen virkede super i går, og mener også den er oplagt at bygge videre på. Der mangler bare en god angriber, så har vi et ganske fornuftigt hold efterhånden. Ser gerne en 3-5-2 eller 3-4-3, det ser bare meget spændende ud. Men det bliver sikkert en 4-4-2 med Schoop og Bodul inde...
              Ja, den opstilling kunne være fin.

              Nogen herinde som tror, at Mikkelsen får debut i morgen? Er det for tidligt, efter kun én træningsdag? Eller skal der satses i håb om, at han kan gøre en forskel og score mål?
              OBeliever

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                Ja, den opstilling kunne være fin.

                Nogen herinde som tror, at Mikkelsen får debut i morgen? Er det for tidligt, efter kun én træningsdag? Eller skal der satses i håb om, at han kan gøre en forskel og score mål?
                Kunne godt se ham komme ind hen mod slutningen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Kunne godt se ham komme ind hen mod slutningen...
                  Ja mon ikke det er så noget med de sidste 10-15 min, så kan man håbe han starter med at afgøre kampen i morgen

                  Comment


                    #69
                    som optakt til dagens kamp siger TB at han sagtens kan forestille sig at der købes en boksspiller mere til OBs angreb. Det åbner vel for at PM stadig er en mulighed at hente selvom TM kom til i går. TB sammenligner i interviewet Mathias Greve med Bodul som en hængende angriber.

                    ............MT
                    .....KL LN DH
                    Spellman Kirkeskov
                    ........Azer Ari
                    RF.................. EL
                    ...........Bodul

                    Momo
                    Kryger
                    Ousager
                    Desler
                    Schoop
                    Thomas Mikkelsen

                    så gætter jeg på at Thomas Mikkelsen kommer ind og afløser Bodul uanset hvordan kampen udvikler sig
                    Last edited by manner; 10-08-2014, 06:53.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      som optakt til dagens kamp siger TB at han sagtens kan forestille sig at der købes en boksspiller mere til OBs angreb. Det åbner vel for at PM stadig er en mulighed at hente selvom TM kom til i går. TB sammenligner i interviewet Mathias Greve med Bodul som en hængende angriber.

                      ............MT
                      .....KL LN DH
                      Spellman Kirkeskov
                      ........Azer Ari
                      RF.................. EL
                      ...........Bodul

                      Momo
                      Kryger
                      Ousager
                      Desler
                      Schoop
                      Thomas Mikkelsen

                      så gætter jeg på at Thomas Mikkelsen kommer ind og afløser Bodul uanset hvordan kampen udvikler sig
                      og jeg gætter på at vi ikke har 2 hængende angribere til næste sæson...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        og jeg gætter på at vi ikke har 2 hængende angribere til næste sæson...
                        mener du du dermed at enten Bodul eller Greve er fortid i klubben næste sommer i så fald håber jeg da at vores egen yndling bliver hængende et par sæsoner endnu
                        Last edited by manner; 10-08-2014, 08:14.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          mener du du dermed at enten Bodul eller Greve er fortid i klubben næste sommer
                          Ved godt det ikke er tråden, men ham her har kontraktudløb til vinter. Nu er der nogen som har været lidt efter JH´s måske manglende netværk, men lige her må han godt . Han kan såmænd gøre det ligeså godt som Bodil.

                          http://hsfo.dk/article/20140107/ARTIKLER/140109707

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Ved godt det ikke er tråden, men ham her har kontraktudløb til vinter. Nu er der nogen som har været lidt efter JH´s måske manglende netværk, men lige her må han godt . Han kan såmænd gøre det ligeså godt som Bodil.

                            http://hsfo.dk/article/20140107/ARTIKLER/140109707
                            Kan heller ikke forestille mig andet, end at der bliver holdt godt øje med ham.

                            Gilberto har tidligere sagt han gerne vil vende tilbage til Danmark, og at han også savner Danmark, og Jesper Hansen kender ham, som du skriver, særdeles godt.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ved godt det ikke er tråden, men ham her har kontraktudløb til vinter. Nu er der nogen som har været lidt efter JH´s måske manglende netværk, men lige her må han godt. Han kan såmænd gøre det ligeså godt som Bodil.

                              http://hsfo.dk/article/20140107/ARTIKLER/140109707
                              det kan der næsten ikke være to meninger om, hvis det er som en af de foreste angriwere ihvertfald Bodul kunne være spændende på "Skoubos plads" men hvis TB ser en ny Skoubo i Mathias Greve er valget ikke svært, imø
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                mener du du dermed at enten Bodul eller Greve er fortid i klubben næste sommer i så fald håber jeg da at vores egen yndling bliver hængende et par sæsoner endnu
                                Jeg må altså indrømme at jeg ikke har den kæmpe fidus til Greve. Ud af de unge der popper op nu er der mange jeg har meget mere tro på slår igennem for alvor.
                                Men vil 1000 gange hellere have Greve som 4. Angriber end Bodul som bare skal væk hurtigst muligt...

                                Comment

                                Working...
                                X