Hvor forsvandt snakken om Mikael Uhre egentlig hen? Jeg kan ikke lige se at han har skrevet kontrakt med andre, men måske er der noget jeg har overset?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægHvor forsvandt snakken om Mikael Uhre egentlig hen? Jeg kan ikke lige se at han har skrevet kontrakt med andre, men måske er der noget jeg har overset?
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det var også min tanke hvis man kan få noget ind. Tror ikke man vil slippe Sandberg,Hansborg og Trybull uden at der sker noget den anden vej. Det kræver nok 2 stk"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det gør vel heller ikke noget .. hvis Sandberg og/eller Hansborg kan lave en Luca eller AKJ for den sags skyld ville det vel være win-win for både dem OB, dem og Middelfart hvis de kan gøre samme forskel i 1. div. som Luca og AKJ da de var nede og vende .. og ja jeg ved godt at Næstved rykkede ned men han gav dem mål …
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Spændende spiller må man sige
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rwood-kontrakt
Ellers må han jo komme fra nytår.. 2 dage, 13 timer, 13 min. og knap 13 sek.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Den forsvandt samme sted som Mathias Rasmussen. Rygter som i øvrigt er skudt ned, efter de er blevet undersøgt af Vøge
Jeg er 99% sikker på at der har været en eller anden form for kontakt med ham eller hans bagland. Det har jeg fra en rigtig god kilde som oftest har haft ret når jeg er kommet med noget jeg har fra ham. Syntes jeg er kommet med en del igennem årene til at der ikke behøver at antydes øf..
Problemet er at alt ikke går igennem hvis man opsnuser noget tidligt. Og jeg er før kommet med noget der ikke gik igennem eller holdt vand. Indrømmet
Syntes bare der kæmpe forskel på øf som jeg opfatter som fabrikerede løgne og et rygte man hører eller noget der ikke gik igennem
Jeg er begyndt at sorterere kraftigt i det jeg hører da der er meget snakken på vandrørne. Og disse små hentydninger gør at man stopper med at skrive det meste. Måske også for det bedste?
Kender til ihverfald 1 mere herinde der har det på samme måde og holder igen.
Vi diskuterede et navn forleden der dukkede op som vi valgte ikke at skrive herinde af samme årsager
- Likes 2
Comment
-
Vøge indrømmer selv at de ikke længere har fokus på disse ting på BT. Så han gør ikke meget i det mere.
Jeg er 99% sikker på at der har været en eller anden form for kontakt med ham eller hans bagland. Det har jeg fra en rigtig god kilde som oftest har haft ret når jeg er kommet med noget jeg har fra ham. Syntes jeg er kommet med en del igennem årene til at der ikke behøver at antydes øf..
Problemet er at alt ikke går igennem hvis man opsnuser noget tidligt. Og jeg er før kommet med noget der ikke gik igennem eller holdt vand. Indrømmet
Syntes bare der kæmpe forskel på øf som jeg opfatter som fabrikerede løgne og et rygte man hører eller noget der ikke gik igennem
Jeg er begyndt at sorterere kraftigt i det jeg hører da der er meget snakken på vandrørne. Og disse små hentydninger gør at man stopper med at skrive det meste. Måske også for det bedste?
Vi diskuterede et navn forleden der dukkede op som vi valgte ikke at skrive herinde af samme årsager
Men det er klart, at man ikke gider at dele sådan information herinde, hvis man bagefter anklages for at være løgner og troll. Man skrev det jo ikke for at virke interessant - men for at give alle noget fed information i en tid, hvor der ikke er noget information.
- Likes 2
Comment
-
Jeg er nu glad for rygter der kommer fra Jer “faste” debattører. Det tror jeg langt over 90 procent herinde er, vi hungrer efter rygter.
Når det er sagt, så kan jeg da fint forstå I ikke gider, at blive beskyldt for alverdens ting, når tingene viser sig ikke at nå i mål.
Så skulle i alligevel få lyst til at dele noget sådan en lørdag to døgn før luk, så husk de fleste “ælsker” det.
- Likes 9
Comment
-
Vøge indrømmer selv at de ikke længere har fokus på disse ting på BT. Så han gør ikke meget i det mere.
Samtidigt er der helt åbenlyst brugere, der bare opdigter rygter, eller lader som om, de ved en masse for opmærksomhedens skyld - det kan en blind mand se, skulle man tro, men på en eller anden måde bliver helt utroligt meget til små sandheder herinde. Også al vrøvlet…
Og sidstnævnte reager jeg én gang i mellem på. Som en form for helt nødvendigt minimum af kildekritik.
Det skal ikke tage det fjerneste fra the good guys, og jeg beklager, hvis det har været sådan!
- Likes 4
Comment
-
Vi diskuterede et navn forleden der dukkede op som vi valgte ikke at skrive herinde af samme årsager"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 6
Comment
Comment